Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Zelf venkelthee drinken. buikje masseren. Op je pink laten zuigen, helpt tegen de pijn.
    Marin op je arm tillen, op dr buik de druk vinden ze lekker.

Hier werkte het goed om maar één borst per voeding te geven maar dan moet je wel genoeg productie hebben.

En helemaal voorkomen doe je het helaas niet

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Jeetje Veraatje heftig, ze heeft wel op zich laten w8en :) maar dan heb je ook echt een prinsesje!

Voor de krampjes, cinababy van VSM en als jij bv geeft venkelthee drinken en anders een beetje afgekoeld aan de baby geven en evt FV voor babytjes met darmpijntjes

3. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    je bent er klaar voor dus :)
    nog een paar uurtjes voor de 23ste!

4. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Veraatje wat een verhaal zeg! Jeetje, ik snap dat je er helemaal door heen zat.

Ik ben vanmiddag naar de huisarts geweest (voor degene die het niet weten, Ik moest naar de hiusarts voor anticonceptie en Indi heeft een rode plek boven haar billetje. Dacht dat het een ooievaarsbeetje was maar hij is wel erg groot dus heb er gelijk naar laten kijken). Die heeft gekeken en het is een Tierfell. Of te wel een soort moedervlek , niks ernstigs maar moet wel jaarlijks door de huisarts na laten kijken. Ook heeft ze het niet zo erg want sommige kindjes zitten helemaal onder en die zijn veeeel donkerder. Bij Indi is het alleen een wat roder plekje, lijkt net of ze er te lang op gelegen heeft zeg maar.

Volgens mij heeft ze vandaag een regeldag gehad, ze bleef maar een beetje huilerig en ze wilde telkens aan de borst, af en toe na 2 uurtjes al. Ik voed op verzoek maar ik vind het toch wel moeilijk wanneer ik haar aan de borst moet leggen of niet. Ik hou de max van 3/4 uur aan tussen de voedingen en s nachts 6 uur maar zoals vanmiddag heeft ze wat meer voedingen gekregen omdat ze daar naar vroeg. Nu moet ze eigenlijk weer een voeding maar ze slaapt als een engeltje. Moet ik haar dan wakker maken of lekker laten slapen? Aangezien ze vanmiddag wat meer binnen heeft gekregen..Kan iemand mij helpen?

5. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Wow, die is echt gaaf !

En aangezien we hier een winnie the pooh thema hebben gaat ie op m'n verlanglijstje :D

6. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Ik duik mijn bedje in. Heb net gedoucht maar hou maar een harde buik.... ook beetje last van mijn rug, dus hoop dat het doorzet (verwacht er niet te veel van hoor hahaha).

Tot morgen!

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Lief fotootje Nance!

Ik heb het wel te doen met alle meiden die nog moeten bevallen hoor.
    Al die schattige babyspam die jullie moeten aanzien, terwijljezelf ook zo nieuwsgierig bent naar het kleintje in je buik.
    Maar echt meiden het gaat jullie ook gebeuren en hopelijk heel snel.

Ik kreeg nog een sms van Lientje, ze zijn vandaag thuisgekomen,het gaat goed en ze hoopt morgen weer online te komen.
    Jullie krijgen de groeten van haar!

8. mirjam2112

Hopelijk zet 't door, en anders slaap lekker ! :D

9. [​IMG]

even een foto van mijn schatjes :)
    nu ga ik verder bij lezen.

x

10. mirjam2112

LIEF !

11. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Kwebbels, ik zou haar lekker laten slapen, als ze honger heeft komt ze wel hoor.
    Enne toen Roan in zijn regeldagen zat kwam hij soms elk uur.
    Gewoon stoppen met op die klok te kijken die kleine meld zich vanzelf wel weer.

12. kwebbels

Thanx voor je antwoord! Soms voel ik me echt heel onzeker of ik het wel goed doe met die voedingen..over het algemeen zit er wel 3 uur tussen maar vandaag dus niet echt en is voor mijn gevoel het schema in de war zeg maar!

13. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
  14. kwebbels

Nance en Christiea wat een scheeeeeeeeeetjes zeg!

15. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Die van mij was laatst bij de eerste meting 134/90 maar heb altijd rond de 120/70 dus voor mij was het hoog maar de tweede meting was het 130/83 dus was beter.

Wij hebben nog geen ander huis dus we kunnen het ons gewoon veroorloven, gelukkig!

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik zag weer lieve babies voorbij komen. Christiea, die 2 lijken echt op elkaar he?

Kwebbels, wat Niesje zegt, gewoon lekker laten slapen die komt vanzelf wel weer als ze honger heeft...

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hey m'n banner doet het niet...

18. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    het strippen was enorm pijnlijk en tot nu toe maakt het nog geen verschil

19. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik zou 68 en misschien zelfs 74 doen.
    In maart kan het ook nog goed winter zijn.

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36

Deel Deze Pagina