Met ons is het nog hetzelfde MAAR we hebben vanaf gisteren thuiszorg toegewezen gekregen. Ik ga morgen lijk bellen wie er per direct plaats heeft.
wat een lieve mannetjes Christiea! Hou ik het nu goed bij? 2 dames gestript? Mirjam en Liesje? ML ik zou voor beertje Mayron 74 doen . Kzat net te mokken, na te denken over een eigen woning uitkering, school of een baan, en een btje te lezen hier op t forum en kwam terecht bij de vlindertjes, daar hou ik het dus nooit droog, dan lijken al mijn problemen niets want ik heb mijn mannetje waar ik zielsgelukkig mee ben.
Ik zat ook met die hoge bloeddruk natuurlijk. En inderdaad die onderdruk is alleen van belang bij een zwangerschap. Maar zolang je de bovengemelde klachten niet hebt, kan het weinig kwaad en hoef je niet per definitie in het ZH te bevallen. Alleen toen ik dus zondagavond in het ziekenhuis belandde, moest ik dus wel aan de bloeddrukmeter. En wat doet die miep van een zuster: alleen de bloeddruk op het hoogtepunt van de weeën noteren. Met als gevolg: 1x 150/110 en nog een keer iets rond de 160/130 ofzo. Dus moest gelijk aan de pil. Manlief haar er nog op wijzen dat het echt in de pieken van de weeën was, maar dat mocht niet baten. En buiten de weeën om zat de bloeddruk mooi op 140/90 . Maar goed het zal allemaal wel: het is uiteindelijk goed gekomen.
Mijn oudste meid is al jaren Winnie the Pooh fan, mijn zoon gaat helemaal voor Knorretjuh en voor ons nieuwste aanwinst vonden we Lollifantje wel geschikt alleen daar is nog niet zo veel van te krijgen, vandaar Tijgetjuhs babygym maar der kamertjuh heeft ook een hoop van Winnie en Knorretjuh erin hangen.....
Oke ze slaapt echt als een rooje. Ze heeft vandaag dus rond deze tijden de voeding gehad; rond half 4 vanochtend rond 7 uur rond half 11 rond 2 uur rond half 4 rond 6 uur en die van 6 uur was dus de laatste.. dus vanmiddag heft ze die van half 4 tussen door gekregen denk ik dan zo.
Nog een fotootje: De 1ste kennismaking met Storm: oeh best eng hoor zo'n grote hond aan je gezichtje.
Hoi Marjon wat fijn om wat van je te horen. Ik heb me vaak afgevraagd hoe het met je ging en Tessa is vaak in mijn gedachten geweest. Kan me voorstellen dat dit een heel moeilijke datum is voor jullie vond het zelf ook erg moeilijk na de miskraam en de uitgerekende datum kwam voorbij. Ik wens jullie alle goeds en ik hoop dat jullie over niet al te lange tijd een wondertje mogen ontvangen.
Aimey heeft ook zo der voedingen gehad en ze heeft nu net weer een flesje op, is dat een regeldag? Kan het me niet meer herrinneren .... Slaapt ook erg veel, maar dat kun je op de foto's wel zien
Zag weer mooie foto's voorbij komen wat een schatjes die babies Ik las wat over inbakeren, ik heb zelf de pacco gekocht bij de Livio winkel (thuiszorg) www.pacco.nl Ik vind hem erg goed en is makkelijk in gebruik. Mees slaapt erg snel in en is niet meer zo vreselijk onrustig nu. Silla pas weer beginnen als je er aan toe bent. Ik had de vorige keer ook zo vreselijk veel hechtingen en vond het doodeng. Heeft ook even geduurd en gelukkig vind mijn man er niks aan als ik het ook niet leuk vind. Wat betreft een tweede. Wat de anderen zeggen geniet nu van Tygo en werk aan je eigen herstel. Mijn angst voor de bevalling van een tweede was destijds ook erg groot, helemaal omdat het een dubbele kunstverlossing was. Maar de wens voor een tweede won uiteindelijk toch toen ik er weer aan toe was. Helaas dreigde deze bevalling dezelfde kant op te gaan maar omdat mijn dossier bekend was in het ziekenhuis hebben ze eerder ingegrepen en is het dus een ks geworden. Maar elke bevalling is anders. Geniet van Tygo, voor je het weet is hij baby-af en deze tijd is zo kort. Ik zat ook al even online te kijken we vonden dezelfde Troost je Mees was 9 pond en de zwaarste van de lijst. En die knapen van ons hebben het gewoon te goed gehad bij ons ML klopt ze lijken sprekend op elkaar. Mees is de donkere variant van zijn grote broer Steijn Echt heel apart om te zien Veraatje heftig verhaal meid. Gelukkig is Marin er nu en kun je lekker genieten van haar
Essie wat een leuke fotos Nance; ik weet ook niet of het een regeldag is hoor.. moet het allemaal nog even ondervinden
Dank je.. Jij ook bedankt voor je kaartje Kreeg trouwens nog een geboortekaartje van iemand. Heel leuk kaartje, staat er alleen niks in Weet dus niet van wie die is en ik kan dat echt niet uit staan haha