Hopen dat er geen live bevalling komt die 7 pagina's in beslag neemt Ik beloof dat ik het niet zal doen!
Da's niet echt ondersteunend van je vriend. Ik moet toegeven: ik ben nooit aan borstvoeding begonnen (ja 2x in ziekenhuis, maar dat was meer omdat de zuster me het zowat verplichtte ). Thuis kwam de kraamzorg er al heel snel achter dat ik er niet voor de volle 100% achterstond en die zei gelijk "het maakt jou geen slechte moeder als je geen borstvoeding geeft hoor!" En ook de VK zei dat vanochtend tegen me. Dus uiteindelijk voor flesvoeding gegaan. En manlief stond ook volledig achter me! Oftewel laat je niet gek maken: het is jouw keuze!
abc dophilus... oh ja sab simplex kost bij die link van rensie 9, 50 + 6,20 verzendkosten... dus voor degenen die het willen bestellen! weltrusten meiden!
Nou meid dit vroeg ik me dus ook af en wij hebben dus wel sex gehad en er gebeurt niks , dus in strippen geloof ik ook niet zo Wel krampen steeds en rugkrampen maar geen baby die komt hoor
denk dat het hier aan het beginnen is. Ben binnen een uur al paar keer naar de wc gelopen om te p**pen, maar lukt niet. Af en toe ook echt pijnscheuten...... Nou ja wie weet gaat het dan echt beginnen. Het voelt in ieder geval redelijk serieus. Duik weer ff mijn bedje in, kijken of ik nog wat slaap kan pakken voor het geval dat.
bd81 spannend! Hoop zo voor je dat het begonnen is! Hier zo af en toe een pijn in mijn linkerzij, weet niet of het iets met de baby te maken heeft of dat het iets heel anders is. Verder denk ik de hele tijd dat ik naar de wc moet om te plassen maar er komt dus echt niks meer uit dan 3 druppels, terwijl ik toch echt denk heel nodig te moeten. Zo irritant!
Pffff blijft maar aanhouden. Weeen om de 5 tot 8 minuten. Ben ook misselijk, maar kreeg ook honger dus zit nu maar even met een biscuitje achter de pc. Vriend ligt lekker in bed te slapen, dus hoop dat hij lekker wat uurtjes slaap kan pakken. Ga zo weer terug. Als het over een uurtje niet minder wordt dan toch maar de vk of gyn bellen........
Lijkt erop dat het toch echt begonnen is bij je! Spannend! Hoop dat het een beetje doorzet en dat het vol te houden is, ook met de misselijkheid en alles. Heel veel succes!
Nou hier geen baby vandaag, zit gelijk in 'n flinke dip.. Kan sinds 5 uur niet meer slapen, dat ongi gevoel heb ik nog steeds maar er gebeurt voor de rest niks.. Ben best wel teleurgesteld eerlijk gezegd..... naja we wachten maar weer
Kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent maar misschien heeft het iets langer de tijd nodig voor het werkt. Wie weet heb je aan het eind van de dag de baby wel in je armen! Ga voor je duimen!
BD81, spannend! Hoop voor je dat het heeft doorgezet Jammer Mirjam dat het nog niet begonnen is, maar de dag is nog lang dus wie weet... Il zal voor je duimen dat het vandaag mag beginnen...
Dit berichtje kreeg ik net van Lovelykids *** BABYNIEUWS *** Goedemorgen ik ben vanmorgen om 3.10u bevallen van dochter Sam 4300 gram en 55 cm. Alles ging goed en snel maar dat vertel ik nog wel. Thuis geboren moest zelf alleen naar ZH omdat ik teveel navloei. Groetjes Saskia. *** BABYNIEUWS *** Ik heb haar namens ons allemaal gefeliciteerd. Saskia nogmaals van harte en hopelijk ben je snel thuis en is alles in orde! Geniet van de komende tijd...
Ja werd wel weer eens tijd geloof ik. Het begon allemaal zo voortvarend, maar helaas staat het even stil voor sommige! Voor de mensen die nog moeten, bij deze zend ik wat weeënopwekkers door hopelijk mag het snel gaan beginnen voor jullie en kunnen we met z'n allen naar het mamatopic om heerlijk over onze wondertjes te kletsen
Babynieuws! dit smsje kreeg ik net van Mila: Na slechts twee uurtjes puffen is vanacht om 01.48 uur onze zoon Iliyas geboren. Hij is prachtig en super klein groetjes Mila. Babynieuws!
goedemorgen dames, hier heeft tot nu toe het strippen niks geholpen, het is juist rustiger geworden in mijn buik....mijn buik is nu alleen heel erg gevoelig maar ja dat is ook niet zo gek. Het strippen deed in tegenstelling tot wat iedereen zei erg pijn, maar ik had weer de mazzel dat mijn baarmoedermond heel erg naar achteren ligt. Wat wel een pluspunt was is dat ik al wel 2 cm ontsluiting had, waarschijnlijk van de harde buiken van vorige nacht. Als er vandaag verder niks gebeurt dan mag ik dondermiddag nog een keer komen voor de 2e keer strippen en dan maken ze ook gelijk een afspraak bij de gyn voor aanstaande maandag. Dit kindje heeft echt geen zin om eruit te komen hoor.... Verder is het kindje sinds gistermorgen erg rustig geworden, ik heb haar ook pas om 15.45 uur voor het eerst gevoeld....schrok ik wel van... Nou weet ik echt waar ik nu voor morgen tegenop moet zien....wedden dat het morgen net zo zeer of nog zeerder gaat doen omdat het nu allemaal gevoelig is....pfffffff