Lovelykids en Mila gefeliciteerd! Hier even een updatje van mij. Vanacht dus idd met weeen naar ziekenhuis gegaan. 2x CTG gehad. Weeen waren krachtig genoeg maar niet frequent genoeg. Ik had 1cm ontsluiting en ze raadde aan om toch maar naar huis te gaan. Misschien dat het hier thuis meer zoden aan de dijk zet dan in zo'n bed daar rond te hangen. Ben dus weer thuis en heb net geprobeerd wat te slapen. Wordt steeds wakker van de pijnlijke weeen, maar nog steeds om de 8 - 10 minuten Schiet niet echt op dus. Ga nu maar even op de bank hangen anders slaap ik vanavond weer niet. Hopelijk zet het door, want ik trek het in ieder geval niet om zo het weekend in te gaan (ik heb vrijdag in ieder geval nog een afspraak bij de gyn). Ik probeer jullie op de hoogte te houden en anders heb ik mijn buddy nog (thanks Bloem voor het plaatsen !)
Neeeeee, dan ben ik met de kerst nog niet aan de beurt Liesje: Ik hoop dat 't gauw gaat beginnen voor jou ! Dikke knuffel ! Wordt hier ook 'n beetje ongeduldig van al die lieve baby foto's En dan ben jij nog verder dan ik... We wachten rustig verder...............................
Voor middernacht ben je bevallen want je moet en zou de 23e toch? Beebje van Bd81 kom nou snel papa en mama zijn zo benieuwd naar je!
Ik kom net weer leuk binnenvallen, maar ik heb begrepen dat Senn voor 2500 gaat? Nou, meid heel veel succes!
Wilde net gaan schrijven dat we net zullen zien er iemand zomaar binnen komt vallen en 2500 opent. Hoe is het met jou en Marin?
Ik durf eigenlijk niks meer te zeggen Met mij en Marin gaat het goed. Marin heeft vannacht echt een hele lange stuk geslapen en ik ben daardoor ook heerlijk tot rust gekomen. Maar het is nu weer voedertime, dus ik ga er weer vandoor! Tot later! ~~En nu maar hopen dat ik niet 2500 open~~