ja die staat al een tijdje klaar...maar heb nog het gevoel dat ik wat vergeet mocht ik per ongeluk 2500 openen...sorry hihihi
Denk niet dat we de 3000 gaan halen. Iedereen is zo druk met de kleintjes of zijn aan het bevallen of bijna aan het bevallen.
Zo Karsten heeft zijn fles leeg dus nu is het tijd om lunch te maken voor de andere kids en mijzelf natuurlijk.
Haha nee zo erg is t niet, als het geen weekend is en meneer niet de hort op is dan doet hij altijd de fles snachts, niet dat ik dan doorslaap want dan wil ie weer van alles vragen. Nee mijn vriend is super pro borstvoeding hij vind het zielig dat de baby niet meer aan mama's borst mag drinken, voor lichamelijk contact, kheb m ook al gezegd ik leg m wel een paar x voor de troost aan als hij ontroostbaar is. Niet dat r dan mss nog wat uitkomt maar gewoon voor de troost.
Ja gelukkig wel! Gistermiddag wilde ie alleen na 2 uur weer, maar ja had ie vast nodig, vanacht heeft ie voor het eerst 5 uur tussen de voedingen zitten!
Nance wat een superlief kadootje van je man! Duikster ik hoop dat t niet doorzet voor je! Mag je wel pijnstillers slikken om de koortst te onderdrukken? of is dat niet slim? Mirjam ik hoop dat t vandaag ook nog voor jou gaat gebeuren, tis nog de 23e! BD81 heel veel succes! Hoop dat t allemaal snel gaat vandaag!