Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    aah en ik zag nog mooie spam van Qtie Mayron en Qtie Esmée

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nou het beebje mag komen...heb de 5000 berichtjes gehaald!

3. vind ik ook! en..... is het nu al begonnen? :D

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Fijn joh, heb je ook een beetje kunnen bijtanken.
    Had je ook vast wel nodig na alle nachten van gestoei met de bv.

5. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Joehoe! :D
    Ik ga lachen als nu in ene je vliezen breken.

6. pfff.. volgens mij heeft esmée haar regeldag... ze had om 10 uur voeding gehad en toen om half 1 weer. nu ligt ze weer onrustig te woelen in haar bedje.. zielig hoor.. je weet niet zo goed wat je ermee aan moet...

liefs wendie

7. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb er ook een die vandaag iedere 2 1/2 uur komt en dan ook een fles van 150cc + poeder leegdrinkt.
    Slapen is er helaas vanmiddag niet bij. :(

8. als dat zo is mag je voor mij ook zo'n grens neerzetten... soort magischberichtgetal en gaan met die banaan!

9. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    middag dames

lientje wat vervelend dat het strippen niet heeft geholpen ga voor je duimen dat het deze keer wel helpt...

verder heeft mijn schoonmam weer punten gescoord...want ze zou mee naar boord gisteren om menno aftelossen en dan zou ze vandaag weer terug rijden met de matroos als die van ons naar boord was met de auto.....en nu belt ineens gisteren menno op of ype de matrozen kan brengen want anders konden ze niet naar boord aangezien mijn schoonmoeder ineens thuis was gebleven.....dus kon ype vanmorgen vroeg weg fijn hoor vakantie.....hij kon ook nog helemaal naar zeeland rijden dus 3 uur heen 3 uur terug....
    En dan komt daarbij dat we zaterdag hadden gezegd dat we deze week nog even zouden komen met de kleine en de meiden was ik even lekker de deur uit...belt ype gisteren op naar haar om te zeggen dat we donderdag komen zegt o maar ik weet niet of ik er dan wel ben want ik moet misschien wel weg....nou ype helemaal teleurgesteld.....kan ik me best voorstellen eerst laat ze ons al hangen door niet met de jongens te rijden en dan kunnen we ineens ook niet komen omdat ze misschien weg moet......af en toe.....grrrr

rajah is trouwens zo'n lekker manneke ligt nu lekker te slapen boven en was toen straks wakker en had gespuugd ik schoon shirt bij hem aangedaan en hij ligt een tijdje te kijken en is weer lekker gaan slapen niks huilen of doen heerlijk hoor zo'n manneke

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ja dat kolven is tijdrovend, dat scheelt nu echt, bv proberen deed ik toch al niet snachts dan was ik helemaal een uur extra kwijt :)

11. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Kan Esmée al haar hoofdje optillen? Anders als je steeds in de buurt bent kun je haar op haar buikje leggen. Genaro zit vaak ook met zn armpjes te maaien als hij op zn rug ligt en dan valt hij heel moeilijk in slaap, soms dan slaapt hij bijna en dan doet hij weer wat wilds met zn armpjes en schrikt ie daarvan wakker.

12. pffff.. wat een gedoe met je schoonmams zeg.. flauw hoor van haar. vooral omdat ype ook vakantie heeft.. niet leuk voor je.. dikke knuf...

toch heerlijk dat rajah zo'n makkelijk ventje is. zo is esmée ook. die kan na een voeding een half uurtje heerlijk rond liggen kijken en valt dan zo in slaap. ze huilt bijna niet.. heerlijk...

13. erg fijn joh, zo'n schoonmoeder! snap dat je baalt en je vent ook!
    Gelukkig maakt je mooie ukkie veel goed! gewoon even naar dat koppie kijken en dan maakt verders niks meer uit!

14. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hmz als MAyron in het6 licht kijkt zie ik in zijn ogen hele dunne streepjes bruin door het babyblauw komen... Zou die misschien toch bruine ogen krijgen?

15. nee, dat durf ik nog niet aan met haar. ik leg haar nu wel meestal in een hydrofiel luier met de armpjes daaronder (dus soort inbakenen) maar omdat ze net bij mij in slaap was gevallen, lukte me dat niet... ze is alweer wakker zie ik... hmm... ik ga er weer vandoor..

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    LK en Mila! GEFELICITEERD!

Hier een onrustige nacht en dag achter de rug....
    Huishouden ziet er niet uit, kep mega koppijn en ...
    Pfffffffffff alles zit gewoon ff tegen.

Sorry voor mijn geklaag ik hoop verder dat er nog veel babies mogen volgen vandaag!

kus

17. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    echt flauw ja, kun je dan ook niet op bouwen.

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Vervelend Heidi :( van je familie (nou ja voor jou de koude kant dan :) ) moet je t hebben...

19. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Wie weet, heeft Yaron bruine ogen? Mss krijgt ie wel blauw bruine ogen, nog nooit gezien, maar zou wel apart zijn!

20. dikke knuffel voor jou meis...

Deel Deze Pagina