Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah Yaron heeft donkerbruine ogen dus zou goed kunnen haha, maar het ziet er wel apart uit...

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    een digi knuf voor jou!

3. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Mooi zie je t ook op een foto? SPAM!

4. monkeylove

Minder Silla, hoop dat je je snel weer beter voelt...

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Kvond het de 1e keer ook heel eng hoor. als je het probeert kun je t beste doen als je er idd ook bij bent, ff in de box ofzo, ook een goede oefening voor de nekspiertjes!

6. monkeylove

Nee zo duidelijk is het nog niet haha. Moet echt goed in het licht kijken en dan zie je het wel...

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Senninha heb jij geen hyves?

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee :( :( :(

9. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    helaas nog niet hihihi

10. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
  11. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    @ rensie ik las over je bloeddruk dat ie gestegen was, bij mij ook moest gister ook voor controle en had normaal 120/65 of 120/70 en gister ineens 110/80 nu moet ik morgen weer langskomen en urine inleveren ben benieuwd, gezellig bij FLOOR :) nog geen tekens bij jou? hier ook niet echt duidelijke tekens wel veel gerommel.

nicky

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier zijn we weer net klaar. :D

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ben ik weer ff...

Man wat een RUK dag!
    Mss kunnen jullie het je nog herinneren in mijn 1ste kraamweek dat het niet zo lekker ging.
    O.a. vanwege mijn vader maar mijn broertje (die achteraf dus ook niet lekker in zijn vel zat) heeft zich behoorlijk in de nesten gewerkt binnen Defentie.
    Hoe dan ook het was een heel gedoe en vandaag heeft ie te horen gekregen dat zijn contract niet verlengd wordt en tot 1/9 de tijd heeft om een andere baan te zoeken. Dusss hij is nu "Koos Werkeloos" de sukkel. Hij heeft tranen met tuiten gehuild omdat ie er echt van baalt dat ie zo stom is geweest en dit was zijn "droom" die nu in duigen valt, ondertussen moest ik als mediator fungeren tussen broertje en moeder. Die het weer allemaal op haarzelf betrok bla bla nou heel gedoe dus. Dit alles dus terwijl ik net bevallen was! ! !

Ook valt de inzet van Hugh me errug tegen...vanmorgen ging zijn wekker en zegt (al gapend) Ohhhhhh wat ben ik moe, kep geen zin om te werken!
    Dus ik zeg (gezien ik er vannacht 2x uit ben geweeest)..waar ben JIJ nou in GODSNAAM moe van...
    Zegt ie; WERK
    Dus ik zeg (sarcastisch); Ohhhhhh joh! nou dan heb ik nog mazzel want ik ben MAAR 24 uur per dag met ons kind bezig!

Ook vandaag ff langs het werk geweest...lopend! My gosh ik was gewoon ruim 30 min. heen onderweg in die bloedhitte!
    Toen iedereen ff langs, zit ik ff op mijn oude afdeling...Flessentijd...
    MAAR mama had alles bij zich..gekookt water, voeding, bronwater..MAAR GEEN FLES :)
    Kep hem de weg terug kunnen zoethouden met speen en wandelen want Tygo viel weer in slaap pffffffffff geluk bij een ongeluk.
    Maar goed ik ben nu pas . . . mijn ontbijt/lunch naar binnen aan het werken! Tevens draait er een was, kep nog een afwas gedaan...eigenlijk moet er nog ff gestoft enzo worden maar morgen weer een dag.
    Ga niet koken vandaag, ik maak wel een tostie of bak een ei, en anders moet Hugh maar eten scoren want ik heb er geen kracht voor.

Nou einde klaagparade tis weer goed zo...
    Op naar de orde van de dag...
    WAAR BLIJVEN DE BABIES ;)

14. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Silla, ik leef met je mee, heb ook een baaldag, ben strontchagerijnig en heb nergens zin in.
    Blehhhhhhhhh

15. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Mijn oudste heeft mama's bruine ogen, de middelste heeft blauw/groen met rondom de pupil een bruine rand, dat is echt zo een mooi effect, hoe die der aan komt geen idee, Aimey heeft nu nog blauwe ogen. Terwijl der pappie dezelfde ogen heeft als mijn middelste(terwijl die een heel andere papa heeft, grappig he) maar het kan nog veranderen. . .

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Welkom bij de club ;)
    Aan de ene kant wil ik een tukkie doen maar gezien ik zelf niet zo best inslaap weet ik gewoon zeker dat Tygo dan tussen 16:45 of 17:45 uur komt voor de fles! Meneer twijfeld regelmatig of ie nou tussen de 3, 3,5 of 4 uur komt :rolleyes: mannen ! ! (hihi)

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tygo heeft donkere ogen maar wel met een donkerblauwe gloed.
    Alleen weet ik zeker dat ze gewoon bruin worden net als papa...

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Weet je dat ik door deze RUK dag gewoon mega sterk de drang hebt om weer te gaan roken...
    Doe het niet (kep GELUKKIG ook niets in huis) maar poehhhh tis pittig hoor.

Oh vraagje vanaf wanneer brengen jullie de kleine naar een oppas voor een gezellig avondje uit of iets in die trand?
    Ik heb a.s. zaterdag een verjaardag...aan de ene kant wil ik hem mee nemen, neem gewoon babyfoon mee als hij boven ligt en Tygo slaapt toch door alles heen dus ik hoef niet bang te zijn dat ie mega vervelend gaat worden ofzo. Maar aan de andere kant...moet dan weer zoveel mee sjouwen hihihi.

19. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam

Hier ff een foto van mijn kleine spruiten samen, weet niet of het goed zichtbaar is, maar hoop het wel.... De kleine man heeft blauw/groene ogen met een bruin randje rondom de pupil

20. monkeylove

Michelle heeft mijn blauwe ogen, best helderblauw. Leroy heeft groene ogen (Z'n vader heeft bruine ogen) en jah ik denk toch dat Mayron bruine ogen gaat krijgen maar u never know for sure...

Silla, minder zo'n baaldag GRMBL! Hier wat postieve energie van mij voor jou en ook voor Niesje want ik voel me top. :idea: :idea: :idea: :idea:

Deel Deze Pagina