Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen...

Wel lekker dat je goed slaapt in elk geval Liesje.
    Had gisteravond bezoek dus we gingen laat naar bed. Mayron kwam vannacht en ging na de fles weer slapen dus dat viel mee want soms blijft ie wakker...
    Krijg zo kraamvisite nog en heb helemaal niets lekker in huis. Ga maar eens met Mayron zo erop uit :p

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    gezellig ML

ik mag vanmiddag weer naar de vk voor de 2e keer strippen, als het te pijnlijk is moet ze het maar laten...

3. NewMama

NewMama Lid

May 1, 2008
    87
    0
    0
    Hoi juli mama's,

afgelopen 19 juli ben ik officieel mama geworden van een zoontje: Ties!

4. Nance1979

Nance1979 Actief lid

Feb 13, 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met je wondertjuh! ! !

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    gefeliciteerd met je zoon!

6. heidi77

heidi77 Bekend lid

Aug 12, 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    new mama gefeliciteerd met je zoontje ties........

hier alles rustig kleine slaapt erg goed heerlijk gewoon wel een onrustige nacht gehad want bij de overburen waren om 3.30 twee ambulances en enig tijd later werd de buurvrouw afgevoerd....
    Ik heb het even in de gaten gehouden want ze hebben namelijk ook kids en in de leeftijd van 7 en 4 dus ik denk als ze nou zonder oppas komen te zitten.....maar de andere buurvrouw was er al bij dus toen ben ik mijn bedje weer ingekropen...maar het zal wel niet best zijn is het meestal niet als er twee ambulances komen......hopelijk valt het mee....

rajah en ype liggen nog lekker te slapen....vanmiddag gaan we even kijken bij een andere auto volvo v70 die kan wat beter trekken met de caravan......maar kost ook weer een hoop...... :(

nou bd81 ik hoop dat het ontsluiten wat sneller is gegaan nu of dat ze je wat geven voor de pijn.....gr heidi

7. Mone

Mone Fanatiek lid

Mar 7, 2007
    4,804
    0
    0
    Den Haag
    Naomi en man van harte met Yannick!

Newmama, gefeliciteerd met jullie zoon Ties!

Hier is het ook nog steeds rustig... hoop nog wel steeds op juli....

8. Goedemorgen meiden!

New mama, gefeliciteerd met Ties!

onustige nacht hier... eerst niet kunnen slapen en toen ik sliep heel veel gedroomd.....
    Had gisteren al last van darmen (moest wel 5 keer poepen :oops: ) en zat de hele tijd windjes te laten... (sorry)
    en hoorde van hubbie dat ik zelfs in mijn slaap vannacht hele harde wind liet :oops: :oops: :oops: kleine zal wel met mijn darmen hebben zitten spelen ofzo.... maar schaamde me wel een beetje... :confused:

knuf rensie

9. monkeylove

Naomi, gefeliciteerd met Yannick!!!!

10. monkeylove

Ow en natuurlijk newmama, gefeliciteerd met Ties!!!

11. Naomi, gefeliciteerd met Yannick!!!!

12. vroeg gisteren ook, maar voor de zekerheid nogmaar een keer....
    iemand hier ervaring met harde buiken die aan de ene zijkant heel hard zijn en aan de ander kant iets minder?
    heb dat nu meerdere keren gehad...

13. monkeylove

Is het niet her ruggetje van de baby? Want volgens mij word een harde buik helemaal hard en niet aan 1 kant, in elk geval ken ik het niet maar wel dat het ruggetje egt behoorlijk kan drukken en dat dan heel hard aanvoelt...

14. ja, daar dacht ik ook aan.. dat klinkt logischer...

hier een boutnacht gehad.. esmée kwam na gister kwart voor 12 om kwart voor 4, wel lekker, maar ben tot 5 uur met haar bezig geweest. eerst drinkt madam aan de ene kant, dan gaat papa haar verschonen. heeft ze een dikke poepluier.. dan drinkt ze de andere kant en denkt: laat ik de luier nog een keer voldrukken :rolleyes: . heb je die verschoond en komt er niks meer, doet ze de volgende luier exact hetzelfde. heb 3 luiers moeten verschonen :confused: .. elke keer lijkt het dat ze klaar is en begint ze zo weer opnieuw. en toen kwam ze om 8 uur weer... pfff... wat een nacht. denk dat ze vandaag nog regeldag heeft en miss is het dan morgen over..

sorry voor egoberichtje..

liefs wendie

15. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    wie heeft er ervaring met een 2e keer strippen wat wel geholpen heeft?

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Morgen dames!

Hier een beroerde dag gisteren gehad, de kleine kon niet poepen dus heeft heel de dag liggen huilen en krijsen..alleen heen en weer wiegelen wilde helpen :( Heb uiteindelijk om half negen een druppeltje slaolie bij d voeding gedaan, en vannacht kwam alles eruit..dus heb de halve nacht luiers staan verschonen..wat een lucht hahaha

Nieuwe mama's allemaal van harte! :D geniet ervan!
    Valt mij op dat wij hier allemaal in etappes bevallen he hahaha, en gezien de grote hoeveelheid juli mama's waarmee wij zijn..doen we het nog goed hoor! We hebben nog een week in juli en er staan er niet veel meer op de lijst om te bevallen :)

Ff vraagje! Nilo had echt vaak de hik in mijn buik, en nu ook! 2 a 3 x per dag heeft hij wel de hik..hebben jullie kleintjes er ook last van?

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja bij mij! Bij de derde pil die ze inbrachten hebben ze mij ook gelijk voor de tweede keer gestript omdat de pillen niet echt zijn werk deden..ik had meer bloedverlies en een paar uur later begon het serieus te worden! Nou het gevolg ligt nu lekker in zijn bedje te jammeren hahahaha ;)
    Word je vandaag voor de tweede keer gestript? Hoelaat?

18. monkeylove

Mayron had ook vaak de hik in mijn buik en nu idd ook nog elke dag :(
    Maar als je ook hoort hoe die slikt, ik krijg het er benauwd van. Ook als hij niet drinkt slikt ie heel raar...

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hihihi dus niet alleen gebeurd dat dus! Hij word ook echt woedend na een paar minuten omdat het natuurlijk superirritant is om de hik te hebben. Bij elke hik laat hij ook zijn tut uit zijn mond vallen hahahaha

20. monkeylove

Ik heb het idee dat Mayron het niet veel doet als ie de hik heeft... Hij chillt m vrolijk verder :(

Share This Page