Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hier ook elke dag de hik. soms ook wel 3 keer op een dag.. en het dan vervelend vinden dat het niet makkelijk is om tijdens de hik te drinken :rolleyes: (vind je het gek)...

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Mayron verslikt zich ook in zijn ademhaling wel eens. En hij piept ook vaak met ademhalen maar hij is verder niet verkouden. Hebben die kleintjes van jullie dat ook? Misschien is het zijn neusamandel want snachts hoor je ook echt zijn neusje gaan...

3. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    om 13.50 uur moet ik er zijn, maar ik zie er nou helemaal tegenop omdat het de vorige keer zo ontzettend pijnlijk was

als het deze keer weer zo pijnlijk is moet ze het maar laten hoor

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zal diegene die jou de eerste x stripte het nu weer doen?
    Per persoon kan het ook verschillen, dat merk je bv ook met bloedprikken..de ene bezorg je een mega blauwe plek en bij de ander voel je helemaal niets.
    Spreek in ieder geval je angst van de eerste keer uit tijdens je bezoek..het kan wel net het ene zetje zijn die je misschien nodig heb om het door te laten zetten.
    Ik heb trouwens die maandagavond voor de bevalling (toen de weeen kwamen opzetten) frambozenbladthee gedronken, dat blijk de weeen te versterken. Weet niet of het toeval is, maar bij mij hielp het wel want ze kwamen een halfuur later sneller en heftiger.

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    nee vanmiddag is er een andere vk...maar bij mij ligt het waarschijnlijk aan het feit dat mijn baarmoedermond heel ver naar achteren ligt en dat ze er gewoon niet goed bij kunnen om te strippen en natuurlijk na eergisteren is het allemaal erg gevoelig zodat ik erg opzie tegen vanmiddag.
    Maar ik ga het zeker aangeven dat het de vorige keer zeer pijnlijk was

6. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Heerlijk he die regeldagen :rolleyes: Wel goed voor je overtollige kilootjes :D
    Ik doe Roan de ene dag rond half 9 in badje, de andere dag geef ik babymassage rond dat tijdstip.

Hoe vinden jullie kindjes verkleden, bad en massage, alles wat ook maar te maken heeft met bloot zijn vind Roan verschrikkelijk en staat garant voor een fikse brulpartij :(

7. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik had op de dag dat mijn vliezen braken echt harde pijnlijke steken aan de rechterkant van mijn buik. Het leek een beetje op het gevoel van steken in je zij als je hard gerend hebt.

8. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Goeiemorgen,

hèhè, eindelijk een keertje redelijk geslapen. Nièl heeft normaal zijn huiluurtje(s) midden in de nacht van 3 tot 5 ongeveer, maar vannacht bleef het uit gelukkig.

Silla, je kunt ook us proberen om Tygo een beetje onder zijn keeltje (net langs het midden waar zijn huidplooitjes zitten) te kietelen als hij tijdens het voeden in slaap valt. Dan krijgt hij een slikreflex. Werkt bij Nièl echt goed.

En hier ook na elke voeding de hik, maar hij heeft er ook bijna geen last van.

Zijn er hier ook al bevallen dames met ongelofelijke last van aambeien :rolleyes:. Ikke wel :oops: , heeeeeeel pijnlijk....En niks helpt, dus als er iemand tips heeft....

Nog niks gehoord van BD? Als je je kleintje nog niet hebt heel veel succes dat laatste stukje!

xxx

9. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Nou ik denk dat jullie voor juli niet op mij moeten rekenen... strippen heeft dus totaal geen zin gehad en voel helemaal niks.. zelfs nog steeds geen harde buik gehad in al die maanden.. Das toch raar...?
    Ik ga gewoon de 42 weken uitzitten ben ik bang :cry:

10. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Ik heb ook niks aparts gemerkt na dat strippen, maar had een dag erna wel 1 cm erbij. Dus wie weet....Ik heb trouwens wel de hele zwangerschap harde buiken gehad, zelfs een week voor in het ziekenhuis gelegen. Maar na het strippen was het juist heel rustig....Hoop voor je dat het wel wat doet!

11. het is dan lichtelijk pijnlijk aan rechterkant en dat zeurt een beetje door naar mijn onderkantje... (heb redelijk hoge pijngrens...)

ml is geen ruggetje, want die zit aan de andere kant....

mrietje, heb zelf nooit aanbeien gehad, maar heb hier een tijdje geleden gelezen dat je er neusspray op kan spuiten en dat dat perfect hielp...
    weet niet meer wie die tip gaf...

12. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Zo, er is weer veel geschreven zeg. Heb even niet de puf om alles na te lezen, maar:

Essie en man, van harte gefeliciteerd met Merel
    Naomi en man, van harte gefeliciteerd met Yannick
    Lovelykids en man, van harte gefeliciteerd met Sam
    Mila en man, van harte gefeliciteerd met Iliyas

Liesje, heel veel succes vanmiddag bij de VK, hopelijk heeft het strippen deze keer wel het gewenste resultaat. En inderdaad aangeven hoor, dat je het best eng vindt. Prettiger kunnen ze het waarschijnlijk niet maken, maar ze kunnen je in ieder geval wel geruststellen, waardoor het in ieder geval minder vervelend aan zal voelen.

Alle dames die nu druk bezig zijn met bevallen, meiden, heel veel sterkte en iedereen die het nodig heeft een dikke knuf.

Wij zijn nu klaar met klussen en het inrichten van de kamer van onze dochter kan nu beginnen. Zouden we gisteren na het bezoek aan de gyn doen, maar aangezien dat met een paar uur uitliep omdat ik ivm een te hoge bloeddruk en ik daardoor ook meteen een CTG mocht laten maken en bloed en urine moest laten onderzoeken, is dat er gisteren niet meer van gekomen.

Morgen weer terug naar de spoedpoli voor een CTG, bloeddrukmeten, echo ivm controle op doorstroming navelstreng en vruchtwater wat ook sterk verminderd was sinds vorige week. En verder moet ik goed in de gaten houden of ik de kleine goed blijf voelen.

Gisteren aan het CTG begon het wel ineens spontaan te rommelen in m'n buik, kreeg ineens harde buiken waarvan ik sommige echt al moest wegpuffen. Helaas is het niet doorgezet en is nu alles weer rustig in m'n buik.

13. heb nu trouwens harde buik die ik echt moet wegpuffen/ademen...
    hij houdt nu al een tijdje aan en mijn rugkrampt er ook door samen.... :confused:
    ben benieuwd.... of dit doorzet...

14. spannend rensie...

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Beebies, beebies kom nou gauw!
    Het mooie weer komt eraan, ook voor jou!
    Lekker heel de dag knuffelen met mama en papa maakt alles goed,
    en daarna in je eigen warme bed..ja, dan slaap je ook heel zoet!
    Er word liefdevol voor jullie gezorgd, dus wees maar niet bezorgd.
    Iedereen wil jullie bewonderen en cadeautjes geven,
    dus kom nu maar dan zullen jullie het ook allemaal beleven!

kusjes en knuffeltjes van Nilo

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik duim voor je dat het doorzet meid! Misschien vandaag toch de grote dag voor jou! :D

Mirjam, meid meid :( Ik weet hoe je je voel..die laatste weken waren bij mij ook een drama eerste klas! Maar geef de moed niet op! Al wil het nu niet vlotten, wil niet zeggen dat je misschien deze week nog zal bevallen..dikke knuf!

17. wat een lief gedichtje patries... zelf bedacht?

18. hij is nu weggezakt, ben benieuwd of er een opvolger komt....
    bedankt voor het duimen....

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    :) ja

20. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hihihi, zal het us proberen Rensie.

Over die harde buiken: ik had dat meer aan de onderkant. Daar wassie veel harder dan de bovenkant. Maar mijn harde buiken deden niet met steken pijn, eerder ongesteldheidsgevoel.

xxx

Deel Deze Pagina