Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    dat gevoel ken ik en idd ook nu heeft ze heel vaak de hik, soms zo erg dat ik er bang van wordt.... maar schijnt vrij normaal te zijn :( :(

2. je kan het altijd proberen he! :D
    Sta je bij de etos, ik wil graag neusspray, wat voor 1? nou voor mijn kont! :)

3. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
  4. zet m weer ff uit....
    als er wat gebeurd horen jullie het wel :)

5. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Aimey was al de hele tijd wakker sinds der voeding van 09.15 en der badje. . . Net lekker liggen knuffelen met der en nu slaapt ze, zal niet lang duren aangezien ze zometeen der volgende voeding al weer mag, maar heb wel lekker genoten van der :D :D
    Komt niet vaak voor, ze is een echte slaapkop (net als haar pappie) dus dan geniet ik extra als ze wakker is

6. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Hoop dat het door zet voor je Rensie :) :)

7. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Genaro heeft ook een paar keer per dag d ehik.
    Tijdens t drinken verslikt ie zich soms zo erg dat ie helemaal rood/paars aanloopt dat vind ik soms heel eng.

Patricia wat een schattig gedichtje van Nilo ;)

Liesje succes vanmiddag!

Mirjambuddy hou vol meid!

8. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    *** BABYNIEUWS***

Bd81: Om 23.04 uur is onze kleine Dean geboren. Zware bevalling van bijna 24 uur en uiteindelijk vacuumpomp erbij. Hij weegt 2980 gram.

*** BABYNIEUWS***

Van harte gefeliciteerd buddy! :D

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

BD81, gefeliciteerd met Dean!!!!

10. BD81, van harte gefeliciteerd met je zoon Dean!

geniet ervan....

eerste dubbele naam hiero, of niet? netjes hoor

11. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

BD81: Gefeliciteerd met jullie zoon !

12. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    BD, gefeliciteerd met Dean!
    Naomi, gefeliciteerd met Yannick!

Rensie, spannend! Ik hoop dat het doorzet!
    Ik laat mijn mobiel vandaag in elk geval niet meer in de steek! :D

13. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Leuk leuk leuk!

BD81, gefeliciteerd met de geboorte van Dean!

14. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Bd8t, Proficiat met de geboorte van Dean

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Jahoeee weer babynieuws :D

Bd1, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje!
    Het was een lange bevalling, maar nu kan je lekker gaan genieten van jullie wondertje!

Ik ben ff weg, ik ga even met de kleine naar het weeguurtje van het CB.
    Wil graag de voeding gaan opvoeren maar dan moet ik wel eerst weten hoeveel meneer nu weegt..ben erggg benieuwd! :D
    Ga lekker wandelen, Björn neemt zijn fietsje mee want het is echt prachtig weer om buiten te showen met de kleine :D

16. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Zo... Ben net bij weeghalf uur geweest. En die kleine van ons is gewoon 360 gram aangekomen in 1 week :confused: volgens mij komt er slagroom uit mijn borsten 8). Vorige week was hij 290 gram aangekomen :D

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Patricia: hier ook een hikkerd! en ook Chris kan er heel boos om worden.

Liesje sterkte met strippen!

Niesje: Chris vind badje heerlijk, massage ook, vooral om zijn darmkrampjes te verlichten! Chris gaat soms gewoon gapen van genoegen in bad, schattig om te zien. Nick kon zijn badjes overigens toen veel minder waarderen...

Mrietje: fijn dat je vannacht beter hebt geslapen.
    aambeien: ja hier ook en de pijn ken ik ook. Ik heb curanol zalf, helpt redelijk goed. Bij de apotheek te bestellen.
    VK hier gaf ook nog ander advies: eiwit met aluin (dat spul dat sommige mannen gebruiken als ze zich gesneden hebben met scheren) Aluin verkruimel je, Dat door elkaar heen en dan op een maandverbandje in de vriezer en dan als het koud is zo op de aambei. Schijnt als een trein te werken....

Mirjam: juli is toch een mooie maand om te bevallen hoor :) Je hebt nog een dikke week...

rensie: ik heb wel van die harde buiken gehad die jij beschrijft. Omdat Chris helemaal aan een kant lag, werd die kant harder dan de kant waar met name het vruchtwater zat.

pff Inez: dat is dan ook even schrikken geweest gisteren met de hoge bloeddruk. Je wordt vast goed in de gaten gehouden nu. als het vruchtwater echt afneemt zullen ze je niet heel lang meer door laten lopen denk ik...

Nance wat lekker zo'n slaapkoppie. Daar groeien ze goed van....

BD gefeliciteerd met de DEAN!
    (en nee dit is niet de eerste dubbele naam, er zijn al twee Jasmijns)

Nou hier is de koorts echt weg en ik voel me ook weer goed, dus ben blij dat ik er zo snel bij was en de borstontsteking niet heeft doorgezet. Nog wel flinke rode plek op de borst dus toch nog even goed in de gaten houden. Maar aangezien Chris goed drinkt....drinkt hij de borst goed leeg en is het risico al wat minder groot.

18. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Naomi van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon Yannick..

Esther, je gaat naar tinypic.com.. daar open je de foto die je graag wilt hebben door te bladeren.. Dan bij verkleinen kies je website/email en dan uploaden... Daarna kopieer je de link met IMG en die plak je in je bericht...

knuffelkonijn, heb inderdaad zes hechtingen aan de onderkant... Gisteren was het nog al trekkerig, maar op het moment gaat het weer goed.. Mijn hechtingen moeten vanzelf oplossen, dus dat kan nog wel even duren...

NewMama, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Ties

BD, van harte gefeliciteerd met de geboorte van zoontje Dean

19. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    BD81, van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Het was even doorbijten voor je, maar nu kun je dan toch echt gaan genieten.

Duikster, het was inderdaad even schrikken en ik ben er ook nog niet echt gerust op. Klachten zijn gelukkig nog niet verder toegenomen en de kleine voel ik nog bewegen, welliswaar minder dan ik gewend was, maar ik heb het er eigenlijk wel mee gehad. Ik hoop echt dat ze me niet al te lang laten doorlopen.
    Met onze dochter was het 2 2/1 jaar geleden ook al kantjeboord en om je de waarheid te zeggen, schijt ik zowat in m'n broek omdat ik bang ben voor herhaling. Helaas waren ze daar niet van onder de indruk.

Nou ja, morgen weer voor controle en dan eerst maar eens horen wat ze te zeggen hebben en wat ze uitdoen op hetgeen ik dan te zeggen heb.

20. Nance1979

Nance1979 Actief lid

13 feb 2008
    131
    0
    0
    Huisvrouw
    Rotterdam
    Ik ga weer ff spammen, kon het gewoon niet laten om deze foto ff te plaatsen.... Kijkt zo ontzettend lief :oops: :oops: :oops:

Deel Deze Pagina