bd81 en man, gefeliciteerd met Dean!! net even een boodschapje gedaan... wel nog harde buiken, maar kan er geen logica in ontdekken. Ook wel pijnlijke steken in mijn onderkantje, maar niet dat ik denk dat het echt aan het starten is... eerder gerommel in de verte zegmaar.... dus veraatje, denk dat mobiel-watch niet nodig is, helaas!
Auuuuuuwwwwwwwwwwwwwwww, heb zo'n pijn aan mijn onderkantje iemand enig idee wat het zou kunnen zijn. Het word echt steeds erger en is gisteren al begonnen met pijn doen maar niet zo erg.
uhmmm ja pijn... weet eigenlijk niet hoe ik het moet omschrijven. Het zijn geen steken en geen kramp dus meer een heel beurs gevoel. Opstaan doet echt super zeer maar zitten en liggen is ook zeer pijnlijk.
he liesje, loop je nu nog steeds?, hoop voor je dat je de kleine snel vast mag houden. hier gaat alles super, mika drinkt goed, heeft vannacht goed doorgeslapen. had om half 1 nog een voeding en toen pas weer om half 6. heb nu ontzettend veel last van stuwing, mag morgen pas gaan kolven omdat dan de ergste stuwing weg is. en mag morgen ook onder gaan voeden, ben benieuwd
Hey Daantje, fijn dat t zo goed gaat! Stuwing is wel wat minder.. wat bedoel je met met "en mag morgen ook onder gaan voeden, ben benieuwd"?
hey dames, hier was ik weer...wederom gestript en niet veel vooruitgang tov eergister...nauwelijks een cm erbij.... afspraak gemaakt voor as maandag bij de gyn en dan kan het best zijn dat dan al mijn vliezen worden gebroken en wordt ingeleid...maar dat weten we maandag pas dat is natuurlijk als dit kindje niet uit zichzelf komt voor maandag
Naomi gefeliciteerd met je zoon Yannick! NewMama gefeliciteerd met je zoontje Ties! BD gefeliciteerd met je zoontje Dean!!
he balen Liesje dat er bijna niks bij gekomen is! Khoop echt voor je dat t vanzelf gaat of de dagen voorbij vliegen tot maandag!
Meiden wat gaat t allemaal weer bizar snel. Alle nieuwe mama's van harte! En geniet nu maar lekker van jullie wonders! Ik dacht in m'n verlof en kraamperiode zeeen van tijd te hebben, maar het is zo druk. Vind het erg jammer dat ik al zo veel gemist heb van jullie geklets en verhalen. Guus is alweer twee weken oud en we hebben 1 dag gehad zonder visite. Jeroen moet volgende week weer werken dus ik hoop dan echt wat meer tijd voor jullie te maken, mis het echt!
is er iemand die flesje aanmaakt met kraanwater en opwarmt in de magnetron? Ik doe dat namelijk! Het water waar ik woon is niet zo "hard" zeg maar, of zijn er nog andere redenen waarvoor je t zou moeten laten? Mijn kraam zei mij dat je ook kraanwater kon gebruiken.
ik maak het met kraan water, soms warm ik het op in de magnetron, soms in de flessenwarmer. ik had gehoord dat ze van de magnetron krampjes kunnen krijgen, maar vind het een beetje een vaag verhaal. Er komt toch niks extra bij in de magnetron?!
BD Gefeliciteerd met Dean! Mss Sil, ik doe het preceis hetzelfde als jij hoor no problem. Liesje balen dat het strippen weer geen succes heeft gehad. Vraagje...mss is het al es eerder ter sprake gekomen maar dat heb ik dan niet zo goed opgeslagen zeg maar. Maar Tygo heeft zo'n last van pukkeltjes... en soms krabt hij deze open...heeft iemand tips. Wanneer mag je eignelijk de nageltjes knippen. Vandaag is Tygo bij de "oppas" geweest hihihi. Bij oma dus. Ik wilde ff boodschappen doen. Dus na de voeding direct naar oma (wel 3 deuren verder hihi) bij thuiskomst gelijk ff snel de wc's schoongemaakt, afgewassen, beneden ff gebezemd, wasje opgehangen en deels in de droger. Staat mijn moeder in ene voor de deur (mijn tante en een vriendin van mijn moeder waren bij Tygo) om sokjes te halen want Tygo had volgens haar koude voetjes en waarschijnlijk last van krampjes want hij huilde... Mijn moeder dacht ook dat ie dorst had, maar ik had om 11:45 uur de laatste fles gehad maar er zat dus maar 2 uur tussen. Dus had ze een 20 cc water gegeven en dat vond ie blijkbaar lekker maar bleef een beetje mopperen. Dus ik maar een fles gemaakt, nou 20 cc gedronken en daarna is ie in mijn armen weer in slaap gevallen, dus resumé HIJ MISTE ZIJN MOEDER . Net weer een flesje achter zijn kiezen en ligt weer in coma hihihi dus nu heb ik ff tijd voor jullie
Poeh ben best moe eigenlijk. Ik hoor Tygo ook al weer mopperen boven...mss ga ik maar es lekker bij hem liggen. Eerst ff de spullen voor het avondeten klaarzetten dan hoef ik 't alleen nog op 't vuur te zetten strakkies hihi. Nou mss tot vanavond, mannetje gaat sporten dus dan heb ik nog wel ff tijd. Greetzzzzzzzzzzzz
wat is ht hier rustig trouwens! alle 9 overgebleven aan het bevallen ofzo? oh nee 8, ik niet nu! heb trouwens net bij blokker een soort modderhotpack gekocht (was 1,25, dus kan het wel proberen ) om de pijn in de rug op te vangen... net effe geprobeerd maar werkt denk ik wel een beetje...