Klopt het stinkt vreselijk, ik hou mijn neus ook dicht en dep snel mijn kin en gooi het watje weg maarrrr het helpt super! Dus heb de geur maar even voor lief dan met pukkels over straat te lopen, zal mijn ijdelheid dan wel zijn
Ik ben nu ruim 5 weken zwanger en vraag me af wanneer je nu voor het eerst naar de verloskundige kan gaan.
Goede middag! gefeliciteerd met de goede echo`s! Ben druk bezig, mn tuin(tje) herfst klaar te maken, ook al is het allang herfst haha. Verder weinig bijzonderheden, misselijk en nog eens misselijk, maar dat neem ik wel voor lief. En lekker hormoon humeurig (arme vriend) Ik heb alleen nog een vraag, toen ik naar de vk ging, kwam de echo op 7 weken en 1 dag, wat opzich wel klopt bij een cyclus van 28 dgn omdat ik niet weet wat precies mn cyclus is, maar moet ik nou mn banner veranderen? Want de uitgerekende datum verschuift dan ook naar 9-7-8 denk ik...
Jaaaa heb k een buddy op 9-7-2008 Je kan de vk al bellen hoor, als er geen bijzonderheden zijn zal je rond je 10de week (denk ik) een afspraak krijgen.
Haha, maar dan staat Memoiike weer alleen Ik kan me ook aanmelden voor 5-7 tm 9-7, Als het dan wel 9-7 word, kunnen we gezellig samen puffen...
Hoi mensjes, ik ben echt zwaar chagerijnig en lekker hormonaal. Ik denk dat ik deze zwangerschap ook weer last ga hebben van zwangerschapsacne (boehoe) Dit heeft mijn vorige zwangerschap ook behoorlijk verpest omdat het soms behoorlijk pijnlijk was. Ik hoop stiekem nog dat het maar een tijdelijke opleving is omdat ik nu in mijn normale cyclus ongesteld had moeten worden maar ik vrees het ergste. Daar zijn liters van teatree olie niet tegen opgewassen. ARRGHHHHHH
San jij had een bijzondere droom! Tally gebruikelijk is rond de 8e/9e week een intake te hebben bij veel VK praktijken, maar je kunt al bellen voor een afspraak. Annoniem koud hoor om in de tuin te werken. Blij dat het hier al een poosje gedaan is... Wat liet de echo zien als uitgerekende datum, want die zou ik aanhouden denk ik.... zo ik ben zoooo moe! Ben blij dat mijn mannetje nu even in zijn bedje ligt zodat ik op de bank kan hangen! HIj is heel lief, maar heel veel last van zijn tandjes en hangt graag de hele dag bij mij, wat mama nu effe niet kan hebben. Slaapt iemand van jullie ook al zo slecht? Ik wordt elke nacht al wel drie keer wakker om naar de toilet te gaan. en moet zeggen dat ik snachts niet altijd zin heb om die MvM potten te gebruiken.
Ook ik moet er nachts minimaal 2 keer uit..En als ik ergens van baal...is het dit nu..uit het warme bed...lol Vandaag weer hetzelfde hier...enorm misselijk en erg moe...Toch maar zometeen iets koken..het zijn al de hele week van die liflafjes met koken.. En gezond eten is wel een pré nu... Susi
Hier komt er ook niet echt veel van een complete maaltijd. Ben er meestal gewoon te beroerd voor. Gelukkig toch 2 keer vis met groenten weg weten te krijgen en vanavond staat er een kant en klare salade klaar. Licht en toch gezond. Verder eet ik in ieder geval geregeld een paar mandarijntjes of een banaan, dus dat zit wel goed. en anders heb ik mn zwangerschapsvitamines nog om de klap op te vangen.
Hier is eten ook nog steeds niets (mede doordat ik ook grieperig ben denk ik) Eet hoofdzakelijk fruit idd: Appels, bananen, kiwi's etc. Zometeen maar ff een soepje maken (opwarmen ) weer eens iets anders Ben nog steeds gewoon de hele dag door misselijk in m'n maag. Eet eigenlijk steeds (zeker iedere 2 uur) iets om geen lege maag te hebben, maar soms vanuit het niets moet ik ineens ff kokhalsen. @Patricia ..oh bedoelde je het zo...begreep er nix van haha vergeef me maar. En ja idd groot verschil he..10 daagjes verder en kijk hoe kindje aan het ontwikkelen is FANTASTISCH! Zo ff soepje doen. Mirre
Patries thank's 4 the tip! Ik heb het geloof ik nog in huis hihihihi. Vandaag kruidenthee gehaald en iets voor de misselijkheid, want ik geloof (mss is het wishfullthinking) dat ik daar last van heb of iets wat daar op lijkt, want braken hoef ik gelukkig niet (kan dat ook niet op 1 of andere manier). Verder hééél slecht geslapen! Gisteravond voor het 1st na positieve test weer seks gehad... Ik vond het héél eng gezien de MK's (ik weet het zit tussen mijn oren ). Dussss slapen wilde niet lukken en zoals zovelen...er 1000x uit op te peacen. Toen weer als een blok in slaap gevallen om vervolgens weer om 6:00 uur weer klaar wakker te zijn en peacens enz enz. Uiteindelijk weer als een blok in slaap gevallen. En nu....IK BEN KAPOT.... zouden dit dan de echte kwaaltjes zijn
We hebben net pizza op, vanmiddag was ik van 11.30-13.30 zo vreselijk misselijk dat ik in bed ben gaan liggen en toen zakte het langzaam weg.
@Mirre, maak niet uit meid hahaha ik ben ook soms verstrooid, ik had even een spatie ertussen moeten laten. @Silla, ja misschien helpt het bij jou ook goed, bij mij in ieder geval wel! hahaha je bedverhaal komt mij bekend voor die arme mannen! We hebben net een kerstfilm zitten kijken met Danny de Vito, wat een man zeg! Echt een superleuke film!
hahah ja gezellig hoor! Sta ik helemaal in mn uppie! Nee hoor grapje! Hier alles oké, alleen erg moe. En heb ontzettende behoefte om dinsey films te kijken! Ga zo Jungle book kijken met mn schoonzusje! Lekker meebleren met baloe de beer! Voor de rest veel plezier vanavond! doeidoei
Jungle Book Als je van beren leren kan, van slimme beren leren kan tralalalalala Whieeee mijn 300ste post!
Oké, dan snap ik het ook niet meer. Mirre, Lientje en Nannie: Wat fijn, die goede echo's! Gefeliciteerd. Over dat seksgedoe: Ik heb ook veel minder zin nu ik zwanger ben. Ook nog maar 3 keer na de positieve test gedaan ofzo. Verder heb ik een heel druk weekend, dus zal niet veel posten nog vandaag en morgen. Oja, en ik ben nog steeds buikpijnvrij.
Nou om ook maar even verder door te gaan op het seks gedoe hahaha Hier durft mijn man juist niet meer zo Niet dat ik er nou zo om loop te springen maar om nou helemaal geen actie meer te hebben vind ik wel weer het andere uiterste. Maar mijn man vind het gewoon eng, bang iets te beschadigen. Voor nu laat ik het maar even maar als ik me na 12 weken weer fitter voel hoop ik toch wel dat hij daar over heen kan stappen.