Ml ik heb het idee dat die druppels goed werken hoor! Hij wordt er erg relex van en ik denk te merken dat de krampen ook minder zijn! het is wel hoemopatisch dus geef het even de tijd! liefs Nina
Dankjewel Nina! Sterkte met de krampjes, hier werkte de Cinababy als een trein. En venkelthee mogen ze ook een paar slokjes van. Ok nu breek ik echt uit!
hier ook iemand die van zn buik baalt. kmoet zeggem die keizersnede werkt ook niet echt bevordelijk, boven het litteken wat strak is zit echt een blubber rol en ben @$@T^^^^pas 22!~ straks zeker fanatiek aan de fitness!
Genaro heeft btw ook een pakje aan mouwloos met korte pijpjes en daaronder een rompertje met korte mouwtjes met uiteraard de tekst i love mama
Hi there, Nou met veel pijn en moeite 70cc erin gekregen. Zal ook wel door de warmte komen denk ik. Hij ligt weer heerlijk te slapen. Oh by the way... Ik zag dat zijn linker grote teen een beetje rood is langs de nagel? 't Lijkt dat het gaat of is ontstoken iemand tips?! Wat mijn lijf betreft...buik is AANZIENELIJK minder zelfs minder dan voor de zwangerschap maar ik blijf ZWAAR! Blijf nu al 2 wkn op 102kg hangen Binnenkort maar ff dieeeten met 't warme weer eet ik sowieso al minder dan normaal dus mss dat dat nog helpt hihihi.
kheb eens een superdieet gedaan, ZHdieet ik bentoen 16,5 kilo afgevallen in allesbijelkaar 4mnd, alleen eigen schuld omdat ik elke wk op t laatst een halve kilo afviel ben k weer gewoon slecht gaan eten!' maar als jeje eetpatroon erna aanpast is t n superdieet! de eerste 13 kilo ging heeel snel en daarna lange tijd een halve klo eraf per wk. en het dieet duurt maar een week. ik heb het toen 2 wk gedaan en daarna blijf je afvallen.
Wat houd dat dan in het ZH Dieet... Ik dacht weer aan Sonja Bakker maarja. Ik probeer...ik herhaal..probeer nu op mijn voeding te letten maar omdat ik het soms zo druk heb eet ik gewoon te laat en als ik dan eet eet ik weer teveel zeg maar en ja dan gaan de kilo's er ook niet echt af
Ohh mijn buik is echt nog niet om aan te zien. Ik heb nog ruim 4 kilo meer dan voor mijn zwangerschap op de teller staan maar die zitten allemaal op mijn buik. Zo'n zachte drilpudding,lubberdeblubber, blehhhhh
ff tussendoor ik heb ook een kind met darmkrampjes en vind t zo zielig en lees hier over cinababy? ? wat is dat en hoe werkt t? ? als t werkt wil ik dat ook wel proberen bedankt alvast voor t antwoord liefs susanne
Goedenmiddag dames Alle dames die bevallen zijn, gefeliciteerd Heb nog niet echt teruggelezen, we zijn net weer thuis. Even bij mijn opa en oma geweest met Wessel. En glunderen dat ze deden Zijn jullie beebs ook zo rustig vandaag? Wessel is de hele middag dat we weg geweest zijn aan het pitten geweest, dus ook op visite en hij zat halfslapend uit mijn borst te drinken. Zou dat door het warme weer komen? Nu wordt hij wakker volgens mij (in onze kamer is het altijd koel).
Bloem... Tygo drinkt op het moment ook slecht en slaapt veel. Ik had om 16:15 uur er 70cc in gekregen en om 17:30 uur kwam ie weer, toen heb ik maar 90cc aangemaakt en dat ging schoon op en nu...ligt ie weer te pitten, kep hem net op bed gelegd.
pffff.. wou dat esmée vandaag wat meer sliep. die slaapt zo slecht op 't moment. we zijn vanmiddag ff de stad in geweest en in die tijd is ze in slaap gevallen. ligt nu nog steeds in dromenland. al 2,5 uur gelukkig..
Hiii ladies! Weten jullie die vriendin van mij die zwanger is...dat eigenwijsje die toen moest overtuigen om VK te bellen omdat ze met 32 wkn harde buiken weg zat te puffen! Nou ik SMS haar net (ze is nu nl. 37 wkn en 2 dgn) want ik moest gewoon aan haar denken en ik hoopte voor haar dat ze met 37 wkn zou bevallen! Nou 6e zintuig want...vanmorgen om 5:40 uur zijn haar vliezen gebroken! Alleen komen de weeËn nog niet echt op gang (precies zoals bij mij hihi) en moet straks naar het ZH om aan het CTG gekoppeld te worden! SPANNEND!
das dan inderdaad een zesde zintuig, werkt dat ook op anderen? Hoop voor haar dat het allemaal nog een beetje snel op gang komt en dat ze snel dat kleintje in haar armen heeft liggen!
Hoi het onderwerp zegt het al.... Ik ben vandaag 40 wkn zwanger, heb sinds gisteren pijnlijke harde buiken en sinds vandaag heb ik een soort van bruinige afscheiding...kennen jullie dit? Kunnen jullie mij aub helpen hiermee? Liefs van Diddl
Hihihi weet ik niet, eigenlijk! Maarre ik hoop het ook voor haar ze is al met 25 wkn opgenomen om de bevalling tegen te houden, met 32 wkn en nu komt het dus weer niet op gang Maar goed ik wacht af! Vind het zoooo spannend!