Nee ik herken het niet... Ik heb wkn met harde buiken gelopen en de dag voor de bevalling zijn mijn vliezen spontaan gebroken. En was het juist die dag errug rustig in mijn buik! Ik hoop voor je dat het voorwerk is! Sterkte!
1 ding scheelt dit x gaan ze het tenminste niet tegen houden, misschien denkt de kleine wel ja doegg vorige keer wilde ik naar buiten en toen mocht het niet dan blijf ik nu wel binnen
Bruinige afscheiding kan oud bloed zijn en dat kan dan weer van je slijmprop zijn, dat werd mij tenminste een paar weken geleden verteld door de vk. Maar als je het zeker wilt weten gewoon even de vk of gyn opbellen!
Het wordt een meid! Dus je merkt al dat ze een eigen wil heeft hihihi. Ik hoop zo voor haar dat t doorzet nu want ze heeft echt zo'n rot zwangerschap achter de rug...
ja dan gun je het ze net een beetje meer he, heb ik tenminste wel Gun het iedereen hoor maar als de hele zwangerschap al met problemen enzo is geweest dan hoop ik altijd dat het in ieder geval optijd komt en een beetje vlot verloopt allemaal.
Cinababy zijn homeopatische druppeltjes. Je koopt het bij de drogist of apotheek. Drie druppeltjes per keer in de mond max. 6x op een dag. Moet wel zeggen de ene keer werkt het beter heb ik het idee dan de andere keer.
Ahhh wat lief Zo lag ik in het ZH heel vaak met Tygo... Nu durf ik dat niet meer. Tygo lag vanmorgen wel bij mij in bed maar dan ligt ie hoog en ik heb mijn voedingskussen om hem heen als buffer hihihi dat ik niet op hem ga liggen.
dat heb ik normaal gesproken ook, maar ik was in slaap gevallen en christian hield ons de hele tijd in de gaten...
Ze begint al lekker bolle hamsterwangen te krijgen. Karsten ook, vind ik aan een kant wel jammer want dan is het echt kleine babyachtige eraf.
Tygo is geboren met de hamsterwangen hihihi. Hij is soms net de baby van de TV serie Dinosors hihi "Not the moma"
ja, mooi he? heerlijk als ze dan zo lekker tegen je aan ligt te slapen.. ze ligt nu nog steeds te slapen als ze zo wakker is, ga ik haar ff voeden en dan lekker ff met haar naar een vriendin van me wandelen. kan dat in de maxicosi? want christian is bij onze vrienden aan het werk en dan gaan we zo terug in de auto wie weet dat?
Buddy nieuws!!!!!! Mirjam is bevallen om 16:00 van een dochterje Demi, 53 cm en 3845gr! einde buddynieuws