Sil, dikke knuf meid. Hoop dat jij en Hugh hier toch samen een weg in zullen gaan vinden. Sterkte. Gelukkig mag ik hier wat dat betreft niet klagen. Het enigste wat mijn man nooit heeft gedaan met onze dochter is haar in bad doen. Dat heeft hij altijd eng gevonden. Maar ik heb hem al wel gezegd, dat hij daar deze keer wel voor aan de beurt is en dat de verpleging en het ziekenhuis en de kraam hier hem daar maar bij moeten helpen. En tot mijn verbazing vond hij dat ook een prima idee. Ik denk dat ik in eerste instantie zelf waarschijnlijk gewoon te dominant aanwezig ben geweest voor wat betreft de verzorging van ons meisje en dat ga ik deze keer zeker anders doen. Alleen de nachtvoedingen die blijf ik wel gewoon zelf doen. Hij heeft een drukke baan en ik ben eigenlijk altijd thuis dus vind ik het niet nodig dat hij daar 's nachts voor uitgaat. Ik heb niet meegekregen of er op dit moment nog meiden 'bezig' zijn, in ieder geval veel sterkte en nog even volhouden. Heb vannacht wel weer de hele tijd harde buiken gehad, maar niet dusdanig dat ze al moesten worden weggepuft zoals eerder deze week. Kortom, het begint hier wel te rommelen en we zullen zien of deze kleine uk uit zichzelf besluit om te komen of dat we hulp gaan krijgen in het ziekenhuis.
Jeetje meis klinkt heftig. Laat je inderdaad maar lekker verwennen en als je naar je mannetje kijkt weet je waar je het voor gedaan hebt.
Silla wat een vervelende situatie. Kan me voorstellen dat je er helemaal doorheen zit. Weet niet of je het kan maar zou het niet goed voor jou maar ook goed voor Hugh zijn om eens een dagje voor jezelf met een vriendin te nemen. Lekker even een dagje uitwaaien en dan mag Hugh een dag voor Tygo zorgen. Geeft hem hopelijk wat binding met Tygo en jou even wat rust en en even weg uit huis. (Dan zal hij wel weer 100x keer bellen hoe hij alles moet doen dus laat je mobiel maar thuis dan anders heb je nog geen rust. )
Goedemorgen! Sill, wat balen dat het zo gaat bij jullie. Dikke knuffel vanaf hier! Hier hebben we al geoefend met ons oppaskindje en moet zeggen dat ik niet zo'n held ben met poepluiers dus als roeland thuis is/was deed hij dat allemaal, net zoals in bad stoppen en flesje/eten geven. Moet er ook nooit om vragen hij vind het leuk om te doen dus ben niet bang dat het straks met onze eigen anders gaat. Ons oppaskindje huilde ook best veel als baby (ze is inmiddels 3) en bij hem was ze altijd rustig terwijl ze bij mij alleen maar harder ging krijzen. We hebben trouwens nog 5 dagen voor 6 kleintjes, moet lukken toch?! Hier is alles trouwens weer rustig in mijn buik, heb afgelopen veel 'last' van voorwerk gehad maar niks wat uiteindelijk doorzet dus heb er eigenlijk geen hoop op dat het nog deze week gaat komen maar je weet natuurlijk maar nooit! Ow hebben ons huis uiteindelijk toch wel verkocht, was nog wat gezeur over de ketel. We hebben een huurketel en die wilde de koper ineens niet overnemen dus moesten we hem zelf afkopen. Kwamen ze pas mee nadat alles rondom het bod eindelijk geregeld was, vond het dus best wel lullig maar nu nemen ze het uiteindelijk wel over. Ding is ook nog geen 5 jaar oud dus zou ook debiel zijn om het niet te doen. Hebben nu de overdracht op 1 december staan maar wel met de mogelijkheid voor eerder dus nu maar hopen dat we snel iets anders hebben.
Gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis. En wat kunnen sommige mensen toch zeuren over onbenullige dingen als een ketel die niet eens zo oud is. Inderdaad nog 6 baby's en 5 dagen te gaan dus wanneer ga jij?
Thanks 4 the support ladies... Wat ik bedoel met "Dit had ik wel verwacht"... Hugh komt zelf uit een heel raar "nest", knuffelen kennen ze niet, ook zijn vader is erg van het "gemakkelijke" regelt moeder de vrouw wel. Daarnaast is hij ook niet opgegroeid met babies om zich heen. Zijn oom's en tantes waren "laatbloeiers" qua kinderen of ze hebben er geen contact mee gehad. Dus vandaar dat ik het wel verwacht had hij is wat dat betreft echt net zijn vader. Hij is wel blij met Tygo en er ook errug trots op! Dat zie je en merk je wel...dus het is niet zo dat ie niet happy is met Tygo maar ziet gewoon niet in dat ik zijn hulp erg zal waarderen. Doordeweeks hoeft hij er voor mij 's nachts ook niet uit...mits Tygo bijv. om 6 uur komt, dan vraag ik nog wel eens of ie een flesje wil maken gezien Hugh zelf om 6:30 opstaat. Dus dat half uurtje mag ie wat mij betreft best inleveren. Ik ga het er wel over hebben al weet ik al bij voorbaat dat het allemaal tijdelijk is, ;t gaat dan een paar dgn goed en dan vervalt ie (en ik vermoed echt onbewust) weer in zijn "Ach-dat-regelt-Priscilla-allemaal-wel " modus. Tis gewoon 't aard van 't beesie.... Anywho...genoeg over mij! Net sms gekregen van vriendinnetje (37+3 wkn zwanger)...haar water was gister ochtend om 5:40 gebroken echter heeft het nog steeds niet doorgezet. Ze is kapot...loopt al 13 wkn te klooien, zelfs met 24 wkn is de bevalling tegengehouden met 32 wkn weer in het ZH gelegen met weeËn dus ze zit er echt doorheen maar ze gaan pas MAANDAG inleiden als er niets gebeurt! Kep het zoo met haar te doen.
MIrjam, gefeliciteerd met Demi! Patricia, gefeliciteerd met Julia! Genieten!! pff patricia, alweer in maat 36, daar heb ik nou nog nooit ingepast! wordt ook mijn doel! silla, pfff meid, wou dat ik je kon helpen! misschien even een avond een oppas en duidelijk met zijn 2tjes praten wat er dwars zit... of dringt dat niet bij hem door? in ieder geval dikke knuf voor je meid! hier gisteren de hele dag harde buiken, die cht langer dan 1 of 2 minuten aanhielden. de ene keer kwamen ze om de 3-4 minuten, en dan weer 10-15 minuten en dan weer 20 niks... soms ook wel even wegademen... dus had hoop dat er wat aan het starten was (en nu gelijk weer harde buik tijdens typen) maar helaas, weer wakkervanmorgen zonder baby... even domme vraag. Hoe weet je trouwens of je vliezen gebroken zijn als het niet een hele plons ineen keer is? met heel vaak naar wc en heb het idee dat onderbroek steeds licht vochtig is, maar kan met dit warme weer natuurlijk ook zweet zijn... blaastest is raar, want er komt als ik blaas altijd wel een druppie uit,maaar omdat je dan bb aanspant en dat tegen blaas drukt, is dat volgens mij gewoon plas... had ik weken geleden toen ik voor het eerst overblaastest las en meteen ging testen natuurlijk , ook al! ingrid, dat gezeur met huizen verkopen heb ik dit jaar ook gehad... wees gewoon blij dat het achter de rug is emn loslaten... (en in je hoofd af en toe flink vloeken wat voor stomme mensen het zijn ) liefs rensie
hahaha, dat vloeken op die mensen heb ik inmiddels al heeeeeeel vaak gedaan maar ben wel blij dat we van ons huis af zijn dus dat scheelt weer. Over het vruchtwater heb ik van de vk begrepen dat het met 'scheutjes' eruit moet komen, dus niet af en toe een druppel maar wel echt 'scheutjes' hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik bedoel, over de telefoon klonk het wel heel duidelijk
roostertje is goed, beginnen we bovenaan. Maar kunnen we het dan ook over dit weekend verdelen? Dan wil ik morgen wel
oke, ga ik vandaag wel starten! al wil mijn buddy dat ik dinsdag op haar verjaardag ga, dus wordt dat mijn uitwijkdag! denk als vast brekende gedachten richting mijn vliezen! breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek* breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek* breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek* breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek* breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek*breek* breek*breek*breek*breek*
Bij Maarit had ik ook geen plens water maar was het meer drup drup en af en toe een straaltje. Juist omdat ik daarvoor een periode had van incontinentie dacht ik eerst dat dat het weer was. Pas na een uur of 8 had ik zo iets zou het dan toch vw zijn. Ze vk wilde eerst niet komen kijken want ze had zoiets van dat zal toch geen vruchtwater zijn maar ik had twijfels en daardoor zij ook dus is toch gekomen en bleek wel degelijk vw te zijn. Om een lang verhaal kort te maken, nee je hoeft geen plens te hebben en als je twijfelt gewoon bellen daar zijn ze voor.
ow das ook wel een goed idee, moet ik wel mijn weeen gedachtes weer even bij rensie vandaar halen en bij mezelf gaan gebruiken!
twijfel nog niet cht, heb nog geen straaltjes of lekkende kraan idee.... maar omdat het ook rommelt, had ik zoiets van... stel je voor dat wel maf trouwens, bij zwcursus was ik een van de laatste de moesten en hier op forum ook en bij zwemmen in begin ook... dus kan niet helemaal met mijn hoofd erbij dat ik nu ongeveer aan de beurt ben! heb steeds het idee dat er nog een heleboel voor mij zitten!