Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    zijn er toch echt maar twee!

2. ja HALLO! die heb ik nodig hoor! :) dan maak je maar dubbele gedachten aan! :D ;)

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    hahaha is goed, rensie weeen, ikke weeen, rensie weeen, ikke weeen, rensie weeen, ikke weeen, rensie weeen, ikke weeen......

4. even zo'n cd van zo'n operazangeres opzette die heel hoog zingt, als er wijnglazen van kunnen springen dan vliezen vast ook wel! :)
    senn, zet jij even een aria in, jij bent geoefend!

5. das beter! :D
    zal ook mijn duit in het zakje doen!
    ingrid weeen, ik weeen, ingridween, ik weeen, Ingrid plons, ik plons, samen weeen! :D

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    heb het makkelijker voor mezelf gemaakt:

iedereen bevallen, iedereen bevallen, iedereen bevallen, iedereen bevallen, iedereen bevallen.......

vond het zo ego om het alleen voor ons te denken en niet voor de andere vier :)

7. zooo da's sociaal! :) nu hopen dat het werkt!

8. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ja sociaal he, vond het wel knap van mezelf. Hoop inderdaad ook dat het werkt, niet dat iedereen nu net te weinig stralen krijgt.

9. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo moest er bij de kleine even weer wat ingooien.

Een aria uit mijn keel lijkt me niet zo'n goed idee.
    Ik zing heel vals en dan trekt de boel bij jullie juist weer naar binnen en dat moeten we niet hebben natuurlijk.

10. Mirjam, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Demi!

Patricia, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Julia!

Weethetwel, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Ciatlyn!

De laatste meiden die nog moeten, kom op :) hoop dat het snel gaat beginnen voor jullie.

Silla vervelend zeg de hele situatie thuis. Maar denk dat je het gewoon moet bespreken en desnoods echt afspraken maken met hem? Als hij het dan niet doet kun je hem er echt op aanspreken? Ik zeg ook maar wat hoor. Lijkt me erg moeilijk en vermoeiend zo. Dikke knuf voor jou.
    Enne nog iets...een uur en een kwartier met de fles bezig zijn? Heb je wel de goede fles en speen voor Tygo? Ik heb voor Mees nu de difrax omdat je die strakker kan aandraaien aan de onderkant. Nu doet hij 20 min over zijn fles. Met de avent had hij zijn fles binnen een paar minuten leeg, dat ging dus veel te snel en kreeg hij vreselijke last van krampjes. Probeer is een andere fles uit en kijk hoe dat gaat?

Ik ga zo nog even wat foto's plaatsen. :)

11. [​IMG]

Mees lekker slapen in de kinderwagen

12. [​IMG]

In het wippertje.

13. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Hallo allemaal,

ik heb nog niet echt bijgelezen, maar in de vluggigheid wel gezien dat er heel wat nieuwe mama's zijn. Bij deze allemaal proficiat!

Wilde ff zeggen dat ik een nieuwe bakerdoek heb gekocht. Ben wild ethousiast ;)! Ik had al de Puckababy. Maar daar zitten de armpjes los in de zak en kunnen ze dus nog een beetje die ongecontroleerde bewegingen maken met de armpjes. Nu heb ik de SwaddleMe van Kiddopotamus gekocht. Daar worden de armpjes mee ingebakerd. Helemaal geweldig en heel gemakkelijk te gebruiken! Nièl is meteen heel rustig als ik hem in de doeken doe. Dus voor degene die erover twijfelen: KOPEN! Om het geld hoef je het ook niet te laten. Hij kost ongeveer 20 euro (en bij ons was hij ook nog afgeprijsd naar 12.50, dus heb ook meteen een maat groter gepakt :D).

xxx

14. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Heb 'm gelijk voor onze Joost ook besteld! Ligt ook steeds te "maaien" met zijn armpjes. Ik bakerde 'm nu in met behulp van een omslagdoek, maar da's toch iedere keer weer een gepuzzel, de swaddleme zag er heel er makkelijk uit en ik heb graag 20 euro over voor een tevreden en rustig mannetje ;) .

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Pfffff.............Joost wil vanmiddag alleen maar bij mama hangen.........heb onderhand een lamme arm.

16. jij ook al ramoontje? zit hier ook met esmée bij te lezen :rolleyes:

17. die is ook loom van de warmte...

18. mrietje, waar heb jij die gekocht dan? gewoon nieuwsgierig hoor!

19. zo, madam is in slaap gevallen...

20. in mn nieuwe jurkje:

Deel Deze Pagina