Hier ook een electrische kolf besteld vandaag, dus die zullen we volgende week in ons bezit hebben... Die stuwing, verschrikkelijk! En het is makkelijk als we straks wat vaker met de kleine meid weg gaan, want ik ben niet van plan om in het bijzijn van de hele familie/vrienden borstvoeding te gaan geven... Dus dan is een kolf ook wel makkelijk...
haha nee kan me voorstellen! Had ik ook nooit ged8 hoor! Maar zoals je ziet heeft niet elke mama dat!
Dames fijne avond ik ga nog even met manlief een uurtje t.v. kijken voor het eerst deze week. Spreek jullie morgen weer.
Ik mis mijn buik ook nog niet, maar misschien dat dat nog gaat komen... Op het moment zit er toch nog echt een buikje en ik ben hem eigenlijk liever wel kwijt... Wil wel graag weer in mijn eigen kleding... Loop nu nog in mijn zwangerschapsbroeken, omdat de rest nog te strak zit....
Joost sliep dus ook, liet zich alleen niet wegleggen........gelukkig is het nu eindelijk wel gelukt (omslagdoek in de rug doet schijnbaar wonderen )
Ik hoop idd dat die snel bezorgd wordt....zeker met deze hitte / dit klamme weer is een omslagdoek niet ideaal. Vanavond maar alleen een rompertje aan en dan inbakeren anders is het veel te warm.
Over kolven/stuwing gesproken..... hebben jullie ook dat 1 van je borsten veel "voller" blijft? Ik heb gisteravond van ellende (en pijn) mijn rechterborst onder de douche met de hand afgekolfd voor een deel (wel zonde, maar het ging goed), vlak voor Joost moest eten. Ik hield het echt niet uit. Vooralsnog krijgt hij over het algemeen nog steeds 2 borsten per keer (en nu dus helemaal), ik overweeg ook om een kolfapparaat aan te schaffen, maar eigenlijk vind ik ze ook wel heel erg duur en aangezien ik niet ga werken of zo is het dus ook eigenlijk geen noodzaak.....maar ja, ik zit ook niet op een borstontsteking of zo te wachten en ik ben idd ook niet van plan om in bijzijn van de hele familie/vrienden/onbekenden BV te geven, maar nu ik de stap eenmaal heb gezet om wel BV te geven wil ik het natuurlijk ook wel volhouden .... Iemand nog tips of ervaringen?
Ik ga maar even kijken of er iets op TV is of zo, want ik ben geloof ik in mijn eentje de pagina's aan 't vullen.
hier ontzettend noodweer op het moment, het flits aan een stuk door. Lijkt alsof iemand zo'n discolamp heeft aangezet buiten. Vind het eigenlijk best wel eng, ben niet zo'n held met onweer. Verder ben ik ontzettend duizelig, als ik lig heb ik nergens last van, als ik zit een beetje en zodra ik ga staan heb ik het idee dat ik gewoon omval. Vreemd en ook best wel eng maar ja wil de vk nu ook niet voor niks deze kant op laten komen met dit weer dus ga er maar vanuit dat het niets met mijn bloeddruk te maken heeft maar gewoon door de warmte komt.
Anders gewoon even bellen hoor! Misschien kan je VK je wel telefonisch gerust stellen als ze je verhaal hoort. En hier rommelt en flitst het idd ook behoorlijk.
De mensen vinden het geboortebord inderdaad helemaal super! Het staat ook prachtig te pronken in de voortuin .
Het was me nog niet opgevallen, dus ik heb natuurlijk per direct gekeken. En je hebt gelijk: wat een fantastisch mooi gezicht om te zien. Ook hier natuurlijk kippevel! Bas die wilde al die tijd al een foto maken met eenzelfde pose als uit de 3D echo reeks, maar hij was er al die tijd al. Ook hij vond het prachtig om de vergelijking te zien!
Hier heeft t rond 9 uur ook echt hard gestormt vond t ook helemaal niks! Geven de jullie, jullie beebje als extra wat water omdat t zo warm is?
18 juli Eline - 40,3 weken - ? gram - dochter van Minka 18 juli Ivy - 41,3 weken - 3580 gram - dochter van Sann 20 juli Mika - 40,5 weken - 3275 gram - zoon van Daantje85 20 juli Danique - 42 weken - 3700 gram - dochter van Lientje 20 juli Mikayla - 40,1 weken - 3515 gram - dochter van Miss Piggle 21 juli Merel - 39,5 weken - 3710 gram - dochter van Essie1979 22 juli Yannick - 40,1 weken - ? gram - zoon van Naomi32 22 juli Julia - 40,4 weken - 3080 gram - dochter van Patricia34 23 juli Sam - 41,2 weken - 4300 gram - dochter van Lovelykids 23 juli Iliyas - 39,4 weken - ? gram - zoon van Mila24 23 juli Dean - 40,3 weken - 2980 gram - zoon van Bd81 25 juli Demi - 40,4 weken - 3845 gram - dochter van Mirjam2112 Nieuwe papies en mamies allemaal van harte met jullie spruitje!
Isabella doet het prima sinds ze van de bv af is....groeit als kool! Ze drinkt heerlijk flesjes van 100cc leeg en om 0.00 eentje van 120 cc om vervolgens tot 5.30 door te slapen heerlijk!Benauwd is een beter woord voor de warmte hier! Maarextra water geven heb ik tot nu toe niet gedaan....
eh dames wordt er bij jullie ook al gepraat over een eventuele volgende? Bij ons wel, in ieder geval om niet te lang te wachten ALS we definitief besluiten tot een volgende i.v.m leeftijd van Jan, hij is nu 45...