Mijn vriend wil wel graag een tweede, ik wil eerst deze er maar eens uit werken en kijken hoe dat gaat voor ik aan een tweede ga denken.
dat is fijn, kwam de productie niet goed op gang of pakte ze m niet goed? Genaro pakt m niet goed dus daarom ben ik ook overgestapt. Zijn jullie dan van plan om heel snel weer in verwachting te worden? Ik wil eigenlijk ook niet te veel leeftijd tussen mijn kindjes maar zit serieus te denken aan een hbo opleiding en dan zou ik toch graag willen w8en tot ik die heb afgerond, ik weet dat veel mama's dat doen zwanger en met een klein babytje maar ik denk dat dat voor mij te zwaar is, want dan zou genaro 2 ofzo zijn en dan nog een kleintje.
heb trouwens wel altijd gezegd dat ik meer dan 1 kindje wil, lijkt me ook wel leuk voor ons kindje een broertje of zusje maar misschien valt het straks wel zo tegen dat ik zeg nooit meer.
ik wilde vroeger in een sos kinderdorp gaan werken, 6-8 kids aan tafel leek me heel gezellig; maar denk niet dat we die 6-8 gaan redden ivm mijn gezondheid en Jans leeftijd
Ik d8 ook altijd dat ik 1 of 2 kindjes wilde, maar wil eigenlijk graag veel kindjes! Lijkt me super gezellig aan tafel enzo ja! Maarja laat ik dan eerst maar HBO gaan doen dan heb ik iig wat financiele zekerheid haha
Verder zag ik dat er weinig gebeurd is op het forum vandaag. Het was ook veels te warm om te internetten. Alleen hier regent het al vanaf 15:00 uur non-stop . Silla wat vervelend die situatie tussen jou en Hugh. Hier was het juist omgekeerd: ik kon de eerste dagen echt helemaal niks en daardoor deed Bas alles. Daar voelde ik me weer lullig door. Ingrid fijn dat je huis verkocht! Nog 1 vraagje aan de bevallen meiden: ik heb hier het gevoel dat mijn onderkantje nog steeds in "de bevalstand" zit. Oftewel de spieren daaronder zijn altijd ontspannen en de boel wordt naar buiten gedrukt en ik moet er bij nadenken om ze aan te spannen terwijl dat voor de bevalling (bij mijn weten) nooit nodig was. Beter kan ik het even niet uitleggen. Trekt dit vanzelf weer bij of moet ik bewust steeds mijn spieren aanspannen zodat de boel weer aan zal spannen? (snappen jullie me nog ?). Enne tot slot een oproep aan de laatste 6 baby's: kom maar naar buiten toe, het is voor jullie mama's veels te zwaar zo de laatste loodjes met deze hitte..............
Ze zeggen altijd dat je de pijn vergeet en t is echt zo hoor! ik heb niet mijn kindje eruit geperst maar wel 15 uur weeën gehad tot VO maar omdat zn billetjes niet indaalden een keizersnede. en het deed pijn dat weet ik maar weet niet meer hoe t voelde zou t zo weer willen doen voor zo'n mooi beebje!
ben dan nog wel niet bevallen maar reageer toch maar even, volgens mij kun je het beste oefeningen doen voor je bekkenbodemspieren om deze weer sterker en strakker te maken. Weet niet of het bij iedereen zo is maar dat advies heb ik al van mijn fysio gekregen, kan ook zijn dat dat bij moet ivm bekkeninstabiliteit.
Ik meng me er ook even tussenin . Zelfs ik sta er niet negatief tegenover. Ik, degene die altijd zo bang was voor een bevalling en daardoor nog geen kinderen wilde. En nu, zelfs na een bevalling van 21 uur, sta ik er niet negatief tegenover.
Ingrid is je huis verkocht! Daar heb ik over heen gelezen! Gefeliciteerd! Hebben jullie al iets op t oog? Of duurt het nog ff voor jullie eruit moeten?
Ook daar sluit ik me bij aan. Mijn beste vriendin was hier straks en die is net zoals ik heel erg bang om te bevallen. En ze had echt zoiets van "ik hoor jou nou niet echt praten alsof het echt heel erg pijnlijk was en dus niet voor herhaling vatbaar". En da's voor haar misschien ook wel bemoedigend.
Ja ik geloof dat de kraam het daar ook over had. Ben alleen vergeten wat ik ook alweer moest doen . Morgen maar ff vragen als ze hier voor de laatste keer is.
Nou ik ga maar eens afsluiten, want het lijkt een lange nacht te gaan worden: Merel blijft maar wakker na haar laatste flesje van zojuist. Trusten (hoop ik).
Jaaaa ons huis is verkocht! Ben er helemaal blij mee, eindelijk van dit blok af. We hebben een huis zonder puntdak dus noem het altijd ons blok. We gaan waarschijnlijk eerst huren in assen in een nieuwbouwwoning, alle huizen die we tot nu toe mooi vonden zijn al verkocht en wil wel iets waarvan ik een goed gevoel heb dus dan maar huren. Officieel moeten we er 1 december uit maar krijgen volgende week te horen of we bij een huis kunnen kijken waar we dan vanaf 1 september in kunnen dus dan zouden we 1 oktober al overgaan.
Ben trouwens niet bang voor de bevalling, als ik er aan denk dan ga ik gewoon van het ergste uit en dan kan het alleen nog maar meevallen. Tuurlijk kan ik me geen voorstelling van de pijn maken maar wel dat het pijn gaat doen zeg maar.
en volgens mij slaapt iedereen inmiddels. Vraag me af of er al dames aan het bevallen zijn van de 6 van het lijstje. Hier wel weer harde buiken en krampen maar niks waarvan ik echt iets heb dat het gaat beginnen Maar ja we wachten rustig af!