Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

Jan 19, 2008
    2,513
    0
    0
    Arnhem
    ik ben er nog hoor!
    Genaro moest even in badje en zn flesje.

Echt fijn dat t verkocht is! En idd eerst maar huren tot jullie echt iets moois gevonden hebben!

Hoe gaat t met de harde buiken en krampen?

2. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    nou nu zul je vast wel weg zijn. Maar de krampen zijn weg ipv daarvan heb ik weeen gekregen en pijn dat ze doen! Kan van sommige niet eens meer lopen. Het begon toen ik me ineens bedacht dat ik geen broeken meer schoon had en morgen hebben we een verjaardag dus even wasje draaien, had alles bij elkaar gezocht en toen begon het al licht maar toen ik eenmaal aan het lopen was stond ik gewoon krom van de pijn. Eventjes zo gestaan en weer verder lopen toen het weg was gezakt, meteen even plasje gedaan op de wc en toen de was er in gedaan en op de terug weg weer net zo. Ben het nog niet aan het timen want ben bang dat het toch weer wegzakt en dus weer gewoon vals alarm is. Moet zeggen dat ik dit wel echt zeer vind doen hoor, niet te vergelijken met wat ik tot nu toe heb gehad dus hoop eigenlijk dat het wel echt is want als het dit ook voorweeen zijn dan wil ik nu dus echt niet meer weten hoe echte weeen voelen :( :oops:

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Watbetreft mijn man zijn we klaar. In eerste instantie zag hij een tweede niet eens zitten maar daar is hij gelukkig van bijgedraaid.
    Maar een nr 3 zal hier niet komen.

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Essie, dat komt omdat je bekkenbodemspieren een flinke klap hebben gekregen, die moeten nu weer herstellen.
    Ik had dat gevoel de eerste twee weken ook heel erg.
    Nu heb ik het alleen nog met mijn blaas, ben nog steeds licht incontinent :oops:
    Als ik het gevoel heb dat ik moet plassen dan moet ik rennen naar het toilet anders begint het al te druppelen :oops: :oops:
    :(

5. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Zo en nu dan een goedemorgen aan iedereen!
    Het belooft een lekker warme en broeierige dag te worden, niet fijn voor de overgebleven zwangere dames.
    Dus laat die vliezen maar breken dan kunnen jullie gaan bevallen onder het genot van de airco in het ziekenhuis!

Ik ben een beetje gaar. Roan wilde gisteravond bijna continu aan de borst, op zich niet vreemd met die warmte, maar wel vermoeiend.
    Vannacht gelukkig maar 1x, maar zat zijn neusje zo dicht dat hij er steeds wakker van werd, echt zielig.

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen, heb lekker een nachtje doorgeslapen want Yaron is eruit gegaan en heeft de fles gegeven :p Wel lief :D

Ingrid, ik hoop dat je nu ligt te bevallen...

7. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Zo ben ik mijn bevalling ook in gegaan.. Uitgaan van het ergste en dan kan het alleen maar meevallen...
    En ik moet zeggen dat het mij ook zeker is meegevallen... Nu had ik ook niet echt een zware bevalling zoals sommige dames hier....

Wat betreft een tweede? Dat zat bij ons ook altijd al in de planning, maar ik kan niet zeggen dat ik daar nu al warm voor loop.... Maar dat komt misschien omdat het allemaal nog maar net een week geleden is... Dus vraag het me over een maandje of zo nog maar een keer... :D

8. goedemorgen!
    hee ingrid, heeft onze instraling gisteren toch geholpen!
    Hoop voor je dat het heeft doorgezet! (en dat je je netjes aan hetroostertje houdt zeg!)

Hier gisteren en eergisteren heel de dag harde buiken, maar niet echt dat ik denk dat het weeen zijn, ze doen iet echt pijn!
    wel gisterenavond bij het toilet wat veegjes bloed... (was na de bedgym, maar wel 3 uur later en daarvoor al 5 keer naar toilet geweest dus kwam denk ik niet daardoor) en vanochtend een sliert helder slijm... dus ben denk ik wel mijn slijmprop kwijt... maar dat zet nog niks natuurlijk...
    maar voor mijn gevoel is het iig iets!

9. goedemorgen allemaal.

even een vraagje: esmée heeft allemaal smeer o.i.d in haar linkeroogje. dat had ze vanmorgen ook al en dat heb ik met een lauw washandje weggehaald, maar ze heeft het nu alweer. wat helpt daartegen? ik heb ergens gelezen een drupje moedermelk (was dat hier?) want ik zou niet weten hoe ik dat dan moet doen. moet je die er met een doekje insmeren ofzo? wie weet het?

verder hoop ik dat ingrid nu aan het bevallen is en dat de rest haar volgt...

liefs wendie

10. monkeylove

Jah, moedermelk of... klinkt ranzig... spuug.
    Van buiten naar binnen 1x schoonmaken...

11. het is ook knalrood onder haar oogje als je oogje losdoet.. en traanoogjes.. ontstoken?

12. monkeylove

Jah klinkt als een ontstoken oogje...

13. monkeylove

Je kan ook met gekookt water (afgekoeld uiteraard :p ) met een watje 1x van buiten naar binnen vegen over het oogje (nooit 2x) maar spuug zitten ook bepaalde enzymen in. Toen Michelle was geboren raadden ze dat aan mij aan in het ziekenhuis...

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

Feb 12, 2007
    9,547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh, rens...... ik zit maar steeds hier te gluren hoe het met je is...
    Spannend!
    Knuf Pooh

15. druppeltje borstmelk recht vanuit de borst erin druppelen, is nog zachter dan water werd mij op cursus verteld... niet vanaf lepel of doekje maar vers van de tap....

poohbear, nog weinig actie hier... word er zelf moe van! ik wil actie!

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Bij ons niet meer.....Patrick heeft al 2 grotere kinderen uit een eerder huwelijk en nu staat het aantal op 4 voor hem en voor mij dus op 2. Bovendien speelt zijn leeftijd ook mee (vindt hij zelf dan :rolleyes: ), hij is nu 51 ;) .

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

Dec 14, 2007
    20,859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Goedemiddag,

helaas heeft het niet doorgezet, het is echt een hele tijd heel pijnlijk geweest. Gewoon zo erg dat ik dus op een gegeven moment niet eens meer rechtop kon blijven zitten maar helaas hield dat vanochtend op en nu is het 'rustig' rommelt wel wat maar lijkt niet eens op wat er vanacht aan de hand was. Hoop zo dat het weer terug komt en dan wel doorzet.

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik hoop voor je dat 't snel door gaat zetten en dat het werk van vannacht al het nodige heeft gedaan ;) .

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Zo en dan ga ik nu maar even doen wat een goede kraamvrouw in haar kraambed behoort te doen ;)....namelijk: een dutje :) (ik ga 't proberen althans).

Tot later maar weer!

20. balen meid!
    hier ook niks.... dus moeten allebei afwachten!

Share This Page