Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bye!

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    :) :)

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Positiekleding heb ik niet veel gekocht, maar ging laatst alles opruimen en dan kom ik toch wel op 8 broeken uit haha...

Wel begint Mayron uit maatje 56 te groeien. Ik heb een hele hoop merkkleding dus die kan ik wel goed verkopen op mp...

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ppfff heb Nilo om 08.00 een voeding gegeven en tot nu toe heeft hij misschien maar een halfuurtje geslapen :( Hij lig alleen maar te jammeren, en kan niets goeds doen bij hem :(

5. had 4 broeken, maar was uit 1 gescheurd :oops: die droeg ik zo vaak, dat de plek van mijn fietszadel helemaal was opengescheurd!) dus heb er nu 3... en 1 die heel lekker zit daarvan, maar had geen zinmeer om bij te kopen, dus ben maar veel aan het wassen...

6. sneu voor hem e voor jou!
    hoe vindt bjorn eigenlijk zijn broertje? is hij helemaal gewend?
    oh ja wilde ik nog vragen...hoe reaeerde je schoonmoeder dat naam niet jayden was?

7. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Wow gaat hij al naar de 62? :confused:
    Hahaha aahhh dan komt mijn kleine mannetje met krap aan maatje 50, gaat steeds beter..mouwtjes hoeven we niet meer om te slaan, maar hij heeft de kleine Spaanse beentjes van papa..dus de broekjes :rolleyes: :) :)

8. hihi klein humpie dus!
    mmm mijn vent is 2 meter, dus dat beloofd wat! :)

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja Björn vind het helemaal super! Hij maakt zoveel tekeningen voor hem dat ik onderhand een plakboek moet gaan kopen :) en het is continue Nilo voor en Nilo na :D Al het speelgoed waar hij zichzelf nu te oud voor vind moet bewaard worden voor zijn broertje enz hahahaha heel cute!
    Nou we hebben het op het laatst verteld dat het niet de naam Jayden zou worden, ze wilde namelijk een goud armbandje kopen voor de geboorte..en ik was bang dat ze hem al zou gaan graveren met de naam Jayden. Dus we hebben het ongeveer 2 weken voor zijn geboorte gezegd dat we de naam hadden gewijzigd :) Ze reageerde een beetje verbaasd maar heeft niet verder gevraagd hahaha achteraf vind ze Nilo natuurlijk een mooiere naam wat die naam komt uit Spanje ;)

10. monkeylove

Mayron heeft de laatste tijd dus ook van die dagen en ik weet hoe vermoeiend het is. Mayron drinkt ook vaak de fles helemaal niet goed leeg. Maar sinds gisteren, sinds dat ik m inbaker, slaapt ie wel wat langer gelukkig. Maar dat zal jij ook wel al geprobeerd hebben. Tot nu toe werkt het gelukkig goed bij hem.
    Maar ook wel zielig dat ie zulke harde poep heeft. Hij poept ook niet elke dag.

11. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja en Björn was nog kleiner want die was 44 cm met de geboorte :) Nilo 46 cm. Maar goed, wij zijn beide niet groot..Ik ben 1.69 en Manuel is 1.73..

12. monkeylove

Ik vind Mayron zijn beentjes ook zow kort haha... Maar jah hij is nagekeken door de kinderarts en owkee bevonden :)
    Maar hij ligt ook altijd met gebogen beentjes (zo zat ie ook in mijn buik) maar kijk maar... ff foto... kijk die beentjes :)

13. lief dat hij zo gek is op zijn broertje! zo idd die tekeningen inplakken,is gewoon lief!
    haha je schoonmoeder had anders wel op aar neus gekeken als ze het cadeautje zou geven met de verkeerde naam :)
    ik vind nilo trouwens ook mooier!

14. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja poepen is hier ook een drama! Heb al een keer een beetje slaolie bij zijn voeding gedaan. Nou dat inbakeren was hier echt GEEN succes!
    Meneer ging helemaal over zijn toeren. Hij is echt superbewegelijk met zijn armen en benen, dus het was al stunten om zijn armen te pakken te krijgen en op zijn buik te leggen..toen zijn tweede armpje, nouuuu echt trekken en krijsen, zo van; Laat mijn arm los!

15. mmm, ik 1.76 en david is 2.00 m dus krijg danvast beeb met lange beentjes!

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Hahaha wat een CUTIE, ML..! :D :D :D
    Ja lief he! Nilo's korte broekjes komen nu gewoon nog tot zijn enkels :)

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja precies, vond dat wel zonde zeker voor een goud armbandje..
    Nou ben achteraf ook blij dat we de naam hebben veranderd, had er aan het begin nog wel moeite mee. Maar weet nu zeker dat als hij straks naar school gaat en zijn naam word geroepen dat er niet gelijk 4 kinderen opkijken :D

18. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Jeetje lijk wel of hij onverzadigbaar is :( Hij mag van het CB nu 130 drinken, maar ik maak 150 cc water en 5 scheppen voeding dus word het totaal 180 cc drinken...die slurk hij ook gewoon helemaal op, maar dan zou je denken dan komt hij om de 4 uurtjes..maar nee hoor, meneer zit nu haast zijn speen op te eten van frustratie! :(
    Dus ga zo maar een badje maken, even lekker badderen (lees: tijd rekken) en dan maar de volgende fles klaarmaken..

19. vooral dat laatste! als je eenmaal een naam hebt gekozen dan hoor je hem ineens overal! hebben wij nu ook, hoorde de naam eerst nooit, en nu ineens wel...
    nou ja zul je altijd zien!

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Juist! Ik weet bij mij zaten er vroeger in de klas 3 Patricia's. Dus we hadden Patricia-1, Patricia-2 en Patricia-3..nee dat is leuk :rolleyes:
    Hier in de topic 'geboren' zie je de naam Jayden ook steeds meer voorbijkomen..dus blij erg blij met de keuze Nilo.
    Merk wel dat veel mensen in de war raken met Milo hahaha :)

Deel Deze Pagina