hoi meiden, hier is mijn eerste dag alleen en ik moet behoorlijk wennen! Weet nog niet zo goed hoe ik de dag moet indelen ben bang dat Senna dat ook merkt en onrustig wordt! Hebben jullie tips! Hebben jullie bepaalde dagindeling? Zat vanmorgen al met hond uitlaten het goot buiten en Senna was klaarwakker......toen snel even naar de boom gelopen.....en senna in zijn schommelstoel gezet! ML inbakenen helpt hier ook zo goed maar durfde het met warme weer niet te doen wat voor soort doek gebruik jij in die warmte? ik ga zo even teruglezen! Eerst even mijn zoon checken ligt op zijn buik in de box te slapen! Ik hoop dat jullie paar tips hebben! liefs Nina
Pfff wou dat Mayron zo goed at. Die krijgt nog niet eens een flesje van 120 cc leeg Echt heel irritant... Maar hij piept ook zo bij het drinken dat ie er zelf soms geen zin meer in heeft. Zo erg verslikt ie zich bij iedere slok. Echt zielig. Heb alle flessen en spenen al geprobeerd, hopelijk gaat het goed met die fles die ik besteld heb gister. Die is speciaal daarvoor...
Ik heb de flessen van Tommee Tippee en ik zweer erbij, echt! Ze zijn eigenlijk bedoeld als je borstvoeding afkolft, want de speen is helemaal gesimuleerd op de tepel. Als ze dus te gulzig of te snel de speen pakken dan trek de tuut naar binnen, net als een tepel en komt er niets of weinig uit. Misschien een tip?
patries, ik heb gister deze besteld... Hoop dat die werkt en anders ga ik idd eens kijken naar wat jij zegt die flesjes... http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/ikbe ... yID=137136
ze zijn alleen moeilijk te krijgen, hier in ieder geval wel. Want in Vlaardingen en Schiedam is er maar één winkel die ze verkopen en dat is de Etos in Vlaardingen-centrum.
haha, ik ook late leerling, maar wij hadden maar 1 renske in de klas, dus had dat niet waarschijnlijk was jij ook patricia 1 met het krijgen van kinderen? of niet was je 22 toen je bjorn kreeg?
Hoop dat ze helpen! Mocht het nou geen verbetering geven, geef ff een gilletje ik heb namelijk 2 kleine flessen a 150 cc hier staan. Ik gebruik nu namelijk al de volgende fles a 260 cc voor zijn voeding.
Klopt ik was 22 toen Björn werd geboren. En ik heb met beide Patricia's nog contact. De ene gaat 8-8-2008 trouwen en nog geen kids, en de andere heeft sinds kort een relatie maar woont nog wel alleen
Nou ik ga even die kleine Spaanse heethoofd in de Tummytub zetten...vind hij helemaal geweldig! Hopelijk stopt hij dan ook met jammeren Jullie zien mij zo weer verschijnen, met baby en fles
Goedemorgen (nog net)! net terug van de vk, nou ja en van boodschappen doen en moest eerst met mijn voeten in het zwembad om af te koelen. Pfffff is hier wel 30 graden, vind het wel lekker hoor maar vind het jammer dat het zwembad nog niet vol is. Hadden alg dus moest eerst helemaal leeg en schoongemaakt worden en nu is die weer aan het vol lopen. Bij de vk was alles goed, baby ligt nu echt vast in mijn bekken dus het heeft eindelijk de weg naar de uitgang goed gevonden nu hopen dat de rest van de uitgang ook snel genomen word hahaha. Zit nog net onder de 100 grens met 99,7 maar hou ook veel vocht vast dus hoeveel kilo daar in zit is natuurlijk nog maar de vraag. Maar mijn bloeddruk was goed en de baby ligt nog goed en heeft voldoende vruchtwater en voelt zich nog wel lekker in mijn buik. Heb wel verteld van de (voor)weeen maar ja daar kon zij ook niks nuttigs over zeggen. Ga vandaag verder helemaal niks doen, denk met mijn kont alvast in het zwembad zitten kijken hoe lang het duurt voor het vol genoeg is om in te drijven Zit er trouwens wel aan te denken om mijn telefoon uit te zetten, word nu al gek van de smsjes en telefoontjes met de vraag of het al begonnen is. Alsof ik dat ook maar aan iemand zou gaan zeggen, ze horen het wel als het eruit is. Zie het anders nog wel gebeuren dat ze constant gaan bellen om te vragen of het er al uit is als ik laat weten dat het begonnen is Paniekzaaiers hierzo.... Rensie, gefeli met je 40 weken! Hopelijk heeft de kleine hier op gewacht en komt het vandaag gewoon!
dank je ingrid! hoop het ook! blij dat alles goed was bij vk! moet straks ook! las een tip van de week om gewoon je voicemail te veranderen en je bericht te laten zeggen dat er nog geen baby is... vond ik ook wel slim!
Die heb ik ook gekocht voor Roan, ben benieuwd, maar het klinkt goed als ik het zo lees. Voorlopig ga ik nog niet kolven, maar over een paar weken wil ik gaan beginnen met oefenen.
meiden ben ff weg, stofzuigen enzo.... verder even baalmomentje dat uk er niet uit wil.... dus sluit maar ff af! fijne dag!