Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    kan je niet wat zonnestralen hiernaartoe sturen? :)

rensie, stofzuigse..en dikke knufff voor jou!

2. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Buddy update
    Mirjam mag vandaag met Demi naar huis, ze zal later vandaag wel hier verschijnen!

3. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Hoe krijgen jullie die spamplaatjes hier zogroot?
    bij mij blijven ze zo kleiN!

nu ff een poging tot teruglezen.
    jullie hebben vandaag al veel gebept zeg!

4. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Groeisprong dag?

5. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    ML hier staan wat dingen:

http://www.babycare-and-advice.com/ontlasting.htm

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Dank je voor de tip Miss Sil...

Patries, ik zal het onthouden van de flesjes ;) Mayron drinkt ongeveer 100 cc als het niet minder is :( Dus met die flesjes kan hij wel vooruit...

7. monkeylove

Heb m nou maar even op zijn buikje gelegd want hij was weer erg onrustig en hij slaapt nu binnen een minuut... Jammer dat buikslapen neit gewoon mag...

8. monkeylove

Haha wou het net helemaal gaan uitleggen Jes :p thx...

9. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zo Senn je kan gedachten lezen :)
    Heb het boek hier "Oei ik groei" nog van Björn's geboorte, en ik zit net te lezen over de groeisprong met 5 weken..en het komt helemaal overeen!
    Hij wil op mijn arm maar ik MOET oogcontact houden, als ik wegkijk naar de TV of Björn dan begint meneer al te jammeren. Of hij wil dat ik hem draag zoals hij ook een boertje laat, dan kijk hij over mijn schouders naar alles om hem heen met grote ogen. Hij draait dan zelfs zijn nekje als ik wegloop bij iets wat zijn interesse heeft.
    Hij zet sinds het weekend één voetje plat op zijn matras/boxkleed etc. en dan probeert hij zich op zijn buik te rollen :( dus moet hem maar snel in een zomerslaapzak gaan liggen voordat hij echt een keer doorrol op zijn buik.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Volgens mij mogen ze wel op hun buik slapen zolang jij erbij bent, om te kijken dat hij wel zijn neusje vrijhoudt om te ademen. Ik heb gelezen dat het zelfs goed is om je baby ongeveer 10 min per dag op hun buik te leggen om hun nek en beenspieren te oefenen en aan te sterken.

Hebben jullie baby's ook last van berg?
    Nilo heeft het pas sinds de 3de week na zijn geboorte, ik heb de pads van Zwitsal..zit alleen een apart luchtje aan door die speciale olie.
    Maar hoe halen jullie het weg? voorzichtig met je nagel, door middel van een zachte borstel?

11. monkeylove

Mayron heeft geen berg dus ik zou het niet weten...

Jes, Mayron drinkt nu per voeding nog geen 100 ml... Maar hij groeit goed en hij plast genoeg...

12. monkeylove

Mijn amateuristische inbakertechnieken :)
    Maar het werkte wel!

13. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    884
    113
    Noord Holland
    patricia. mijn ma haalde bij ons berg altijd weg met een vlooienkammetje. eerst babyolie erop en ze kon t zo voorzichtig weg kammen,
    die kleine van ons kan zich al omdraaien op haar buikje en terug :confused: de kraamhulp was hier de 6de dag en toen deed ze dat al, ze stond ervan te kijken.

hier buiten is t warm maar wel bewolkt. van mij mag er wel regen deze kant op komen hoor. heb t ff helemaal gehad met de warmte :evil:

voor de rest heb ik eindelijk een goede achtrust gehad, nikita kwam elke 3 uur maar na t eten viel ze meteen weer in slaap dus wij konden gezellig mee slapen hihi, nu is t te warm in de slaapkamer dus ligt ze in de box alleen komt er van slapen helemaal niks haha

nou ik ga er ff een bezig houden hier.

groetjes susanne

14. monkeylove

Hij kan alweer lachen gelukkig :p

15. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Aaahhh wat een lief pakketje zo zeg! :)
    Is dat niet te warm met dit weer? Of trek je dan gewoon wat bovenkleding bij hem uit?

Moet vandaag naar het CB, maar over een maand krijg Nilo al zijn eerste prikjes..en hij is nog zo klein :confused: :( Ik ga die vrouw echt meppen als hij gaat huilen ;) :) ;) :)

16. monkeylove

Jah, het is een katoenen lakentje en hij had alleen een rompertje aan eronder zonder mouwtjes.
    Verder is zijn kamer best koel met die witte verduisteringsgordijnen dus dat scheelt...

Ow bah prikjes... Sterkte... Ik moest altijd bijna janken als Mi en Lee dat kregen...

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt voor de goede tip Susanne! En wat is Nikita snel met draaien zeg :confused:

ML, lacht Mayron ook al terug?
    Het gebeurd niet altijd maar als je naar Nilo glimlacht, dan lach hij af en toe al terug..en dat ziet er zooooooooo Sweet uit!

18. monkeylove

Jah hij lacht terug. Echt heel cute is dat, dan gaat dat hele koppie stralen en die ogen gaan flonkeren hahaha...

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Ow zo, ja het ziet er aardig warm uit! Wel lekker dat zijn kamer koel is, hier is het 's morgens niet te houden in de slaapkamer..pas als 's middags de zon is gedraaid is het wel te doen. Tot die tijd ligt Nilo ook in de box want het is net een sauna daar!

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Je zou ze dan zo willen opvreten he! :D :D :D
    Zo lief babyhoofdje, en dan zonder tandjes lachen hihihihihi *zwijmel*

Deel Deze Pagina