Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ow ja ze begon eerst over "Forte" voeding :( dat blijk zwaardere voeding te zijn voor onverzadigdbare baby's maar omdat Nilo de Hypo-allergeen voeding heeft omdat zowel ik als Björn astma hebben was het volgens haar niet mogelijk om dat de forte voeding te gebruiken. Dus nu gaan we het eerst proberen met de wijkverpleegster om hem goed in te bakeren (wens haar veel succes ;) ) of zal je zien, gedraag hij zich bij haar donderdag helemaal voorbeeldig :) :)

2. patricia, bedoel je niet juli? anders wel een groeispurt in 4 dagen!

3. ml, had mayron harde of zachte poepluier? :oops:

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Je heb helemaal gelijk :) :)
    Heb het even aangepast :oops:

28 augustus mogen we komen voor de prikjes, dus heb tegen Maan gezegd dat hij maar vrij moet nemen die middag hahaha ik ben zon held op sokken daarin :rolleyes: kan hij mooi met ons mee!

5. vond het al een hele grote groei!

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ertussenin :p haha

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Hmz Vind het moeilijk weer. Gister was het zo bloedjeheet dat Mayron in zijn zomerpakje op zijn deken in de kinderwagen lag, maar nu schijnt de zon niet echt en is het nog vochtig van de regen...
    Moet ik m nou een jasje aandoen of onder de deken leggen in de kinderwagen :(

8. Dombo

Dombo VIP lid

12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Nog niets gehoord van Liesje, ook niet op de andere topics waar ze post.
    Wat een enorme groeispurt heeft jullie knul trouwens gemaakt zeg.

ML, hoor altijd veel goede verhalen over het inbakeren. Fijn dat Mayron daar ook zo goed op reageert.

Ik heb eigenlijk niet meegekregen of er inmiddels nog dames wee bevallen zijn, alleen dat het voor Ingrid aan het opschieten is nu. In ieder geval veel sterkte allemaal.

Voor wat betreft het bevallen in juli, dat zal hier zeker gaan lukken. Helaas niet op eigen kracht, de kleine wordt morgen gehaald met een keizersnee.
    Vruchtwater is bijna op en aangezien ik er even helemaal doorheen zat en onze voorgeschiedenis met onze dochter (dysmatuurtje met zeer matige scores na de geboorte) heeft de gyn besloten om deze kleine te halen nu het er nog goed mee gaat en niet te wachten tot het minder gaat, aangezien de bmm nog potdicht zit en er dus ook niet ingeleid kan gaan worden.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML ben net ook met Tygo naar buiten geweest.
    Hier is was het TOEN bewolkt maar wel mega benauwd. Kep een dekentje mee genomen ivm de kou in de supermarkt en hij had een korte broek en een poloshirtje aan.
    Nou toen we uit de supermarkt kwamen kregen we toch een klap vd hitte! Man de zon scheen heel erg en t was naar mijn gevoel gelijk 30 graden!

Inez, ik had het net al gezegd bij ons andere topic. MAar ik ben blij om te horen dat er ingegrepen wordt! Vraagje was is dysmatuurtje?

Om 14:30 uur tegen beter weten in een fles van 150 cc gemaakt..nou dat was dus geen succes en hij heeft maar 80 cc gedronken. Daarna weer als een blok in slaap gevallen dus ging ik maar boodschappies doen. Bij terugkomst is meneertje wakker. Kep hem maar wat water gegeven want om nu weer een fles te gaan maken. Nou 't smaakte hem prima, mss vind ie dat koele drinken ff wat lekkerder ofzo...Zit zelf ook een mega glas koude cassis ;)

Morgen komt mijn schoonmoeder WEER langs pfff heb ik dus eigenlijk geen zin an! MAar goed het zij zo.

10. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    ML, hier ook een stukje met de kinderwagen gelopen. Nilo had een korte broek en shirt aan en zonder dekentje in zijn wagen. Wel met de hoes van de kinderwagen dicht hoor (stuk bovenop) want de warmte blijft daar goed hangen. Maar goed, ik hoefde maar een klein stukje te lopen van de wagen naar het CB en terug.
    Ze hebben mij trouwens ook op gemeten, dat doen ze tegenwoordig :( Stond ik daar met Nilo in mijn armen onder de meetlat tegen de muur aan :) hahahaha

11. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    net even heerlijk liggen slapen op bed en nu even de honden uitlaten en dan naar mijn ouders voor een bbq! Gezellig!

Las trouwens al de hele tijd over inbakeren maar bij mijn oppaskindje deden wij en haar ouders dat met een hydrofielluier, zou nu alleen niet meer weten hoe het moet maar hielp wel heel goed. Anders was het echt zo'n krijskind waarvan je verwacht dat het hoofd elk moment begint te draaien zoals in de exorcist ofzo :oops: Hier was dat op aanraden van het cb om het op die manier te doen, zal eens vragen of ze voor me op papier wil zetten hoe het moet.

Was wel grappig nog bij de vk, ze wilde me echt geen hoop geven dat het deze week nog zou komen omdat het anders zo'n teleurstelling is als het niet komt. Deed ze echt heel schattig. Ze zei trouwens ook dat bij de meeste vrouwen de eerste gemiddeld op 40weken en 5 dagen geboren word. Dus dat zou hier 5 augustus betekenen, vroeg ook meteen of we dan al wat gepland hadden, mijn antwoord hierop was nou net niet maar zat nu te denken aan bevallen :) :)

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Man man man...wat een kind heb ik ook hihihi

Zoals ik net al vertelde om 14:30 uur een fles van 150cc+voeding gemaakt. Hij heeft ong. 80 cc gedronken. (kan ook iets minder zijn).
    Toen wat water...ong. 30 of 40 cc lekker koel.
    Maar meneer was nog niet happy...(had ook weer een heerlijke pesto broek voor mama gemaakt)
    Dusss net maar ff 90 cc + voeding aangemaakt en...laat weer 30cc staan en ligt...WEER IN COMA!
    Nou ja het zal wel. Maar dood vermoeiend. En ondanks dat ik wel begrijp dat het met het weer te maken heeft en mss heeft ie gewoon er geen zin an...maakt het me wel onzeker.
    Ik kan bijv. ook niet herkennen of ie krampjes heeft. Hij ligt nl. 80% v/d dag met zijn beentjes opgetrokken ook als ie huilt dus jah...wanneer heeft ie nou krampies?

13. lovelykids

lovelykids VIP lid

daar was ik weer
    ik doe nu al een paar dageneen poging om het bij te lezen,
    maar het wil niet lukken. :oops: :oops: ik krijg er steeds zo'n 10 bijgelezen, terwijl er een keer zoveel bijgeschreven wordt.
    ik ga dus de meest recente lijst nu even opzoeken en vanaf daar lees ik even bij.
    ga zo ook even mijn bevallingsverhaal doen (hoop ik) en misschien een poging tot wat spam.
    maar eerst even kijken wat de laatste nieuwtjes zijn, dus hopelijk tot zo

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

klopt het dat gister de meest recente lijst is geplaatst en dat er na 25 juli geen bevallingen weer zijn geweest?

gefeliciteerd met jullie dochter
    hoop dat je net zo'n leuke kraamhulp hebt als ik en dat je ook lekker kunt genieten an je kraamtijd[/quote:7yo58fcy]

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    LK...nou lijkt me sterk maar ze heeft zich nog niet gemeld volgens mij...

16. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Helpt het niet als je midden in de voeding (als hij in slaap gaat vallen) om dan zijn luier te verschonen en een boertje te laten? Nilo viel namelijk ook vaak in slaap tijdens de fles, maar als ik het nu in de gaten krijg (dan gaat hij heel eng met zijn ogen wegdraaien) dan laat ik hem een boertje doen en dan gelijk verschonen. Meestal door het verschonen word hij weer redelijk wakker en kan ik de laatste deel voeding aan hem geven. Daarna weer een boertje laten, check nog even zijn luier en weer naar bed (als het in de nacht is) anders leg ik hem nog even in de box of speel wat met hem. Kreeg van het CB een vel info dat baby's tussen de 1 en 3 maanden ongeveer 60-90 min NA de voeding wakker kunnen/mogen blijven en daarna slaapje te doen. Nou hier is het voeden, 3.5 uur wakker en misschien half uur slapen :) :) :)

17. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Zuid Holland
    Zover ik weet klopt dat, het is al een paar dagen rustig.
    Liesje mocht vandaag terugkomen en werd 'misschien' ingeleid anders morgen, dus misschien ligt ze te bevallen of is al bevallen.
    Maar we hebben nog niets vernomen van haar..dus blijft even spannend :D

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jes...en ik doe er ALLES aan om hem wakker te maken...
    Onder zijn kin masseren zodat ie slikreactie krijg. Nou die van mij is al zo snugger dat ie gewoon zijn lippen strak om de speen sluit zodat er gewoon niets doorheen komt, verschonen, boeren en heel soms doe ik ff een (schoon ;) )billendoekje over zijn gezicht heen halen maarre NIETS werkt! ! !

Dus als ik dit alles geprobeerd heb...geef ik het op.
    Tja en als ik hem verschoon heb ik altijd een zware plas luier dus hij krijgt voldoende vocht binnen toch? !

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hihihi zoals ik net schreef doe ik dit en meer maar ja het werkt gewoon niet...tja als het 2 v/d 10x werkt is het heel wat...

Deel Deze Pagina