Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    zolang hij goede plasluiers heb is er niets aan de hand, het is ook eerder vervelender voor jou dan voor hem :)
    Lactatiekundige gaf mij in het ZH nog een tip, de handpalmpjes masseren en dan vooral bij hun duimpjes..en eventueel op je schoot leggen met hun beentjes tegen je buik en dan langzaam omhoog halen (naar je borst toe, en weer terugleggen). Snap je wat ik bedoel? Het is heel makkelijk maar ik leg het een beetje ingewikkeld uit volgens mij :)

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    V/d handpalmpjes kend ik niet...
    Maar van het op schootleggen...tried it...maar helaas!
    Tis gewoon een mega slaap kop en heeft gewoon niet zoveel honger. Nou ja hij is ruim 9 pond dus kan wel wat hebben hihihi.

3. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Hahaha ja dan komt hij niet snel iets te kort hoor :)
    Zuid Europees bloed in zich he, hij hou van Siesta's houden hahahaha

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Moe ikke?

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Zow was ik weer...
    Heb even dat spul van vsm gehaald voor de stoelgang :)
    En heb van yaron een blender gehad dus heb net lekker mijn eerste shake gemaakt van roomijs, beetje melk, aardbeien, banaan en een scheut whiskey... was errrrruuug lekker :p

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha grappige foto Silla, hij groeit al bijna uit de kinderwagen als ik dat zo zie :confused:

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hij LAG (is nu weer wakker) hoog in de bak maar hij zal er idd niet al te lang van kunnen genieten...

8. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Zo dat noem ik nog eens een groeispurt. :confused:
    Scheelt hij nog maar 1,5 cm met Karsten.

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML... lkkr zo'n shake
    oke...dat gozertje van mij ligt nu weer te piepen en kep geen idee waarom

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Maar als het helpt. ;)

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    En ik natuurlijk gelijk terug kijken van heb ik het dan niet goed gezien maar ze heeft het waarschijnlijk aangepast in die tijd. :)

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Dat dacht ik dus al, dat krijg je als je gelijk reageert. :)

13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Spannend hoor dus voor jou morgen de grote dag. :D
    Heel veel suc6 en alvast veel geluk mocht je morgen niet online komen voordat je naar het ziekenhuis gaat.

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Jij gemeten. :confused:
    Waarom is dat dan weer, zeker om de ouderdom in de gaten te houden wanneer we gaan krimpen. :(

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Hier gaat de 150cc er in als koek.
    En na zijn laatste fles vanmiddag niet stil te krijgen en vanwege dorst wat water gegeven maar daar verslikte hij zich alleen maar in dus uiteindelijk nog maar 30cc gegeven en daarna is hij als een blok in slaap gevallen.

16. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou maar weer wat water laten drinken (20cc)...want hij liep weer te happen en een boertje en nu ligt ie weer te doezelen op mijn schouder :rolleyes: . Best moeilijk typen zo met 1 hand ;)

17. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wij doen pcies hetzelfde met voeden alleen het wakker zijn doet hij Nilo niet na hooguit anderhalf uur.

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ga hem maar weer op bed leggen en aan t eten beginnen....
    Tja weet t anders ook niet.... :oops:

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh dit moet ik ff doen...

DIT WORDT MIJN 4200ste BERICHT!

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

zo vanaf pagina 2538 (want daar stond de meest recente lijst) even bijgelezen en na die tijd is er maar weinig gebeurd zag ik.
    zag/las heel veel gezellig gebabbel en wat vragen die ondertussen al beantwoord zijn.
    maar hier dan mijn bevallingsverhaal.

zoals ik vorige week maandag al zei was ik gestript door vk, maar dat zette geen zoden aan de dijk. ook dinsdag bleef het de hele dag rustig. totdat het 18.30 was toen kreeg ik om de 5 min een harde buik die 1,5 minuut aanhield, maar verder geen pijn deed ofzo. om half 8 was dat nog steeds zo en zei toen als de kids in bed liggen dan bel ik de vk als het nog zo is. dus zo gezegd zo gedaan. om half 9 gebeld en na uitleg besloot de vk om er om half 10 te zijn. om half 10 was ze er ook en besloot ze om te kijken hoe het ervoor stond en had er in een dag tijd 2cm en een half verstreken bm-mond bij ze besloot om nog een keer te strippen en deze keer wat grondiger. dit heeft wel wat gedaan, maar ook maar weinig. ik en nl gewoon gaan slapen en werd om 1:30 wakker gebeld door vk, want zij was degene die niet kon slapen en vroeg hoe het was en of ze kon komen. nou om 2 uur was ze er dus en ik had nog steeds geen weeen (nog steeds regelmatige harde buiken) maar ondertussen wel weer 2 cm erbij en een verstreken bm-mond.zit nu dus op 6 cm en ze besluit om toch de vliezen te breken. om 2:15 heb ik de eerste echte wee en tot 2:50 kan ik gewoon gezellig blijven doen en dan moet ik echt gaan werken. om 3:00 zeg ik dat het begint te drukken en vk controleert maar zit op 7 cm en nog geen 5 min later hou ik het echt niet meer en mag ik toch meepersen en om 3:10 is onze dochter sam geboren. tot nog toe dus een bevalling volgens het boekje, maar om half 5 na heel wat bloedverlies (1 liter) wordt besloten dat ik in de ambulance naar het zh moet :cry: . (dit ook nav de afloop destijds bij morris) in het ziekenhuis krij ik een infuus met iets van ranadol dat zorgt ervoor dat de bm keihard wordt en het bloeden stopt min of meer. ondertussen is mij verteld dat ik een nachtje moet blijven, maar om half 11 staat de gyn naast mijn bed met gefeliciteerd met uw dochter en ga lekker naar huis, want hier doen we toch niks meer met u :( (nu kreeg ik toch uitgerekend de gyn die mij bij maud zo belachelijk behandeld heeft en daarom wou ik niet daar bevallen, wat dus gelukkig niet nodig was)
    was dus om half 1 weer thuis en kon mijn kraamtijd beginnen.

nog een aantal leuke details
    - bij het breken van de vliezen vond sam het leuk om omhog te schieten, waardoor vk de volle lading water over haar mouw kreeg.
    - had nog gewoon zuurbranden tijdens de weeen
    - voelde sam zefs tijdens de weeen nog bewegen
    - de dag na de bevalling woog ik 68 kg (nu 67) en voor de zw was dat dus 84 kg ben dus 16kg afgevallen
    -en deze is wat minder leuk maar vk moest echt het volle gewicht en kracht gebruiken om sam naar buiten te trekken in combi met mijn persen, want ze zat met de schouders vast. maar wat wil je ook met 4300gr en 55 cm.

wat heb ik eraan over gehouden
    - een mooie, lieve rustige dochter op de eerste plek natuurlijk
    - sinds vandaag weet ik dat ik een gekneusde plasbuis heb (klachten komen redelijk overeen met blaasontstekingsklachten)
    - en verder ben ik er heel huids van af gekomen dus geen knip/scheur en hechtingen.

Deel Deze Pagina