Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esthertje80

Esthertje80 Fanatiek lid

13 nov 2006
    2.011
    0
    0
    Heemskerk
    Hallo meiden!

Ik was al niet meer zo onzeker door de goeie echo...

Maar aangezien ik al 2 ochtenden overgegeven heb... weet ik nu zeker dat ik echt zwanger ben ;)

Wat gaat zo'n weekend toch snel he! Bah!

Gelukkig deze week maar 4 dagen werken, en dan een lang weekend naar valkenburg met vriendinnen! Kerstmarkt!

Meiden, geniet van de zondagavond... morgen zijn we weer allemaal een daggie verder!

2. Sonja82

Sonja82 Actief lid

18 nov 2007
    182
    0
    0
    verkoopster in een babyspeciaalzaak
    Heerhugowaard
    @Angel, het zou inderdaad heerlijk zijn als die 12 weken voorbij zijn! Weg met die onzekerheid en lekker genieten en iedereen vertellen dat je zwanger bent, spulletjes kopen... Zo veel zin in!

Over die stoelgang... ik kan ook moeilijk naar het toilet... vervelend he? Ik denk dat ik morgen die roosvise laxo ga halen hoor...

Voor de meiden die veel moe zijn:
    Ijzer is belangrijk, dus veel groene groente en fruit eten, en anders Floradix, dat schijnt na een weekje heel goed te helpen!

@Esther, wat leuk! Kerstmarkt! geniet er maar lekker van!
    hoop wel voor je dat je je wat beter voelt dan!

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    @Silla, echt leuk dat soort dromen, maar hoort ook bij het zwanger zijn.
    Bij mijn eerste zwangerschap had ik ook vaak heftige dromen, tot nu toe wel levendige maar gelukkig geen enge of nare dromen tot nu toe.

Morgen moet ik er ook weer aan geloven en ga ik ook weer aan het werk, ik heb echt zo ontzettend weinig zin, wil eigenlijk alleen maar in mijn bed liggen om te slapen.

4. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    hahaha Silla, moest lachen om die tennisbal :) hoe kom je erop zeg hahaha :)
    Meid hou de moed erin, je ziet dinsdag een mooi kloppend hartje! :D
    Ik had na die dipdagen hier met al die slechte echo's opeens dromen over mijn bevalling, de ene nacht beviel ik van een kindje zonder gezicht..dan van een monster, verschikkelijk!
    Gelukkig zeggen dromen niets en zagen wij afgelopen donderdag ook een gezond boontje in mijn buik zitten.

Hier nog steeds erg misselijk, heb nu over 2 dagen 3 boterhammen gegeten en nog met pijn en moeite..:( bah bah

Morgen moet ik naar mijn neuroloog, dus meiden die morgen een echo hebben heellll veelll succes en toi toi toi :D :D :D

5. Tally76

Tally76 Lid

24 nov 2007
    16
    0
    0
    ik meld me aan bij juli mama's!

6. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb toch van het weekend al een berichtje van jou voorbij zien komen over de eerste afspraak bij de VK? ...of word ik nu dement? :(

Maar uuhh in ieder geval van harte welkom bij de juli 2008 mama!

7. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hallo allemaal,

Het is zover hoor, de eerst k*tsdag heb ik gehad.
    Vanmiddag ineens vanuit het niet koppijn en overgeven. ook kon ik niet meer stoppen met bibberen van de kou.

Ben eerst een uurtje op bed gaan liggen en mn electrische deken aan.
    Nu gaat het wel weer, ik ga zo proberen wat meer te eten, want mn beschuitjes zijn erin gebleven, maar mn maag gaat nu protesteren.
    Dus even wat eten klaar maken.

Voor de meiden die morgen voor echo moeten: SUCCES!

8. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Silla heel veel sterkte. laat het maar snel dinsdag zijn!
    hoewel iedereen hier wel onzeker is, kan ik me voorstellen dat het bij jou nu weer extreem toeslaat! Hoop echt dat je droom niet mag gaan uitkomen!

9. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Leuk middagje gehad, geen misselijkheid vandaag, heb gezorgd dat er vrijwel continue iets in mijn maag zat. Ben ook niet moe, sorry ;) (en nee, ik ga mezelf niet aanpraten "ben ik nog wel zwanger?", dat bewaar ik voor morgen ;) ).

10. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Vandaag heb ik echt niets gedaan, maar ben de hele dag al moe. Dus op de bank gehangen en that's it.
    en dan te bedenken dat we de vorige verbouwing nog niet af hebben en dat er toch nog opnieuw verbouwd moet gaan worden wil dit ukje ook een kamer krijgen....

11. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    @Silla: ik heb voor mn echo ook een soortgelijke droom gehad. De echo was ook niet goed en zo. Bij bleken dromen hartstikke bedrog dus en dat gaat bij jou ook lekker zo zijn. Rotdromen toch ook.

12. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Voor iedereen die morgen een echo hebben heel erg veel succes

13. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ook namens mij wens ik iedereen met een echo morgen succes, met allemaal kloppende hartjes :D

14. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Van hier ook succes gewenst!

15. Bd81

Bd81 Fanatiek lid

5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Succes meiden. Ik moet nog 2 weken wachten :(
    Ben echt zo ongeduldig! Zeker omdat ik niets voel ben ik zo bang of het allemaal wel goed zal zijn. Ben blij als het 10 december is....

16. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb ook niet veel kwalen hoor, af en toe een beetje kokhalsen en een holle maag en soms helemaal geen kwaaltjes, maar toch klopte het hartje. Maar snap dat je na die echo pas echt gerustgesteld bent, dat had ik ook. Nu heb ik het gevoel alsof er nog weinig mis kan gaan.

17. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    ook ik moet nog ruim 2 weken wachten op een echo, maar heb me daar maar gewoon op ingesteld. Hoewel ik niet heel veel dingen merk, ben ik erg moe, heb ik minder trek in eten, moet ik veel plassen en ben ik soms wat weeeig. Daar heb ik toch echt normaal geen last van, dus ga er maar vanuit dat het gewoon goed zit en dat ik dat 12 december bevestigd ga krijgen!

Maar toch het blijft spannend, zeker voor de meiden die morgen al mogen gaan koekeloeren naar hun toekomstige ukje!

18. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0

Dat gevoel heb ik niet. Ben nog steeds bang dat het fout gaat. Ik zeg ook steeds: "Het hartje klopte, maar we zijn er nog niet".
    En waarom? Mijn vorige zwangerschap ging mis bij ongeveer 8 weken. Dat zagen wij toen op de echo toen ik dacht dat ik 9 weken zwanger was. Als ik toen ook al met 7 weken was geweest, dan had ik toen toch ook een kloppend hartje gezien?
    En ik ben mij ook weer ongeruster gaan voelen na de laatste aflevering van Babyboom, waarin een stel ook eerst een kloppend hartje hadden gezien en bij de volgende echo was het mis.
    Dus ik blijf nog steeds wel een beetje angstig, maar wel minder als voor de echo. En ik ben wel positiever, omdat ik toch wat meer kwalen heb als de vorige keer en dat stemt me ook iets geruster.

19. Leeuwtje8108

Leeuwtje8108 Fanatiek lid

8 nov 2007
    1.251
    0
    36
  20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    26 nov daantje86 1e echo

Succes meis...hoe laat moet je?
    Ik lees het morgen allemaal wel. De duimen draaien!

Morgen weer werken, kep HELEMAAL geen zin! Zal wel een stapel werk liggen gezien ik al 1,5 week niet op kantoor geweest ben en ik ga er niet vanuit dat collega's iets van me over genomen hebben grrrrrr !
    Maar goed dinsdag weer vrij en dat is voor mij Judgement Day....

Weltrusten!

Deel Deze Pagina