Juli 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by go4baby, Oct 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

buddy tuttifruti
    bedankt voor het doorgeven hier

2. Dombo

Dombo VIP lid

Feb 12, 2007
    8,219
    0
    0
    Veluwe
    Sil, een dismatuurtje is een kindje dat met een groeiachterstand is geboren. Jullie kleine man is inderdaad al lekker gegroeid. Hij zal inderdaad niet zo heel erg lang in de reiswieg passen.

Senninha, ik moet me al om 07:15 melden dus ik verwacht niet dat ik voor die tijd nog online zal zijn.

Alle dames die de bevalling nog in zicht hebben wens ik een goede bevalling toe en ik meld me weer wanneer ik weer thuis ben uit het ziekenhuis.

3. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik bedoelde dat als je BV geeft, mij is verteld dat je dan de BV niet afgekolft mag geven in een flesje. Omdat ze dan de borst niet meer willen, want het flesje drinkt veel makkelijker.

4. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Het enige wat de kraam bij ons had aangegeven, was maïsolie te gebruiken daarvoor.

5. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Inez, thanks voor de uitleg...gelukkig is het helemaal goed gekomen met je meissie!

LK wat een verhaal!
    Maarre gekneusde plasbuis...ik moet zeggen dat ik bij het plassen nog steeds pijn heb, tenminste pijn is een groot woord. Tis geen blaasontsteking dat maar het voelt niet prettig. Ik weet ook dat ze tijdens de bevalling 2x een cathether bij me hebben ingebracht omdat mijn blaas niet leeg wou worden...
    Hoe ben je erachter gekomen dat dat het is...want anders ga ik morgen ff naar de HA want durf bijna niet te plassen...

Enne 16 kg afgevallen...jeetje kep het idee dat ik de enige ben die NIET echt is afgevallen na de bevalling...

6. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Enne Inez...mocht ik je niet meer spreken!

GOOD LUCK!

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

nou zal proberen me snel weer te melden.
    en dan ga ik wel spammen, nu echt even geen tijd meer voor

deze dames wens ik heel veel succes met de laatste loodjes en met de bevalling
    Liesje76 Naomi32 Mone Rensie InezI Selma 2 Ingrid130

ik zag ineens dat ook jij bevallen was, maar dat ik je nog niet gefeliciteerd had.
    van harte met jullie dochter
    geniet er maar lekker van (doe ik namelijk ook)

tot later

8. lovelykids

lovelykids VIP lid

dacht vanmorgen dus dat ik blaasontsteking had of op zijn minst ertegen aanzat. plassen was/is aan het begin en aan het eind pijnlijk en bij het lopen voel ik ook het een en ander trekken van mijn onderkantje tot aan de bm. heb ook een vol gevoel in de onderbuik en dat alles bij elkaar heb ik opgeschreven en met een potje urine ingeleverd. ha heeft dat gecheckt en kon geen ontsteking vinden, maar wel wat bloedcellen en dat kon op een kneusing wijzen of misschien was het gewoon wat van het vloeien, maar de kneuzing was aannemelijker ivm de bevalling van zo'n groot kindje. ze vertelde ook dat je plasbuis kon kneuzen door sex, maar dat is bij mij nu nog niet mogelijk want dan zou ik het wel al 6 wk moeten hebben ofzo

nu ga ik echt
    ajuus

9. Hoi meiden
    net terug van de vk...
    was in 1 week 2 kg aangekomen, leuk joh vocht vasthouden. :confused:
    bloeddruk was heel hoog 125/90 (is heel hoog voor mij) en heeft het aan het eind nog eens gemeten, toen 105/75...
    toen hartje, was goed...
    kleine was wel nog dieper naar beneden gezakt, schatting nog steeds 7 pond.
    maar ze zei dat ik er nog niet belabberd genoeg uitzag om te bevallen... :) nou ben ik mooi klaar mee!
    volgende week dinsdag weer terug en dan gaan ze strippen als dat kan.
    hoop dat het vooraf begint...

knuf rens

10. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    LK...Tygo was ook aan de grote kant voor een baby die met 38+3 wkn kwam...4178 gram. Dus ik denk dat ik morgen maar wat ga inleveren to be sure...

Rensie...fijn om te horen dat je weer door de APK heen bent...Maarre pas volgende week strippen... jeetje ik hoop voor je dat je toch spontaan mag bevallen...

11. hoop het ook!!! ben het beetje zat hoor, vooral het wachten en de hitte ;)

12. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Rensie... Nou idd ook DAT NOG ;) 't warme weer!
    Gaat hopelijk goed komen...

Hier weer lekker bezig!
    Kep wat nieuws gehaald (WOK; Zalm sukyjaki) om te eten en uit te proberen. Dus ik denk...zet de rijst ff op op een laag vuurtje... en doe dan de rest...
    Hmmm rijst is dus nu al klaar maar lees ik dat je de zalm moet ontdooien 10-15 min in koud water...grrrrr. Nou ja dan straks maar de rijst nog ff in de magnetron hihihi

13. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Jeetje en dan vooral het laatste stukje in het ziekenhuis en die gyn.
    Jij blij dat je toch nog thuis kon bevallen. :D

En lekker voor jou dat je zoveel kilo's kwijt bent.

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Als je nog een buddy wilt? ;)

15. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Wat zei je en bedankt. :(

16. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Dan kan ik je dus alsnog eet smakelijk wensen want dat je bent vast al klaar. :)

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Even een paar foto's spammen van mijn kleine vent:

18. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36

19. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    En zo slaapt meneer met deze warmte en zonder de warmte met een dekentje. ;)

20. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wat een knappert!
    Enne duimt ie...zo cute!

Share This Page