Dat dacht ik ook eerst op de foto te zien toen ben ik gaan checken en had ie zijn mondje open en z'n handje er vlak naast. Heeft het gesmaakt?
Oh hihihi gefopt dus hihihi. Nou ik ben nu net pas weer bezig gezien Hugh pas 10 min. geleden thuis kwam, dus zit nu te koken en te forummen te gelijk hihihi. En,...ik hoor door de babyfoon dat er iemand aan het wakker worden is....
Senn ik ben voor een meeting hoor! Gezellig! Net een flessessie achter de rug...binnen 30min. 130 cc nou ik vind het een record. Meestal doe ie daar nl. 1 uur over! Maar goed hij heeft weer wat laten staan maar goed tis in elk geval de beste fles tot nu toe Nu zelf maar ff eten...
idd, doe je je best om er nog een beetje florisant uit te zien... is dat blijkbaar juist een tegenwerking! Volgende keer meer kreunen en wat extra wallen onder mijn ogen tekenen en wat groen/grijs poeder opsmeren ofzo...
Voor iedereen die de bekkenbodemspieren wil trainen bestel nu een gratis DVD op www.tena.nl. Spreek jullie morgen weer!
Werkte het maar zo hè. Jes ik hoop voor je dat de lactatiedeskundige hier op het forum een antwoord weet en anders neem je contact op met het CB en vraag je naar de lactatiedeskundige daar voor overleg en wat te doen.
Oke even een ego berichtje van mij hoor Indi heeft vandaag erg veel last gehad van de warmte en ook van krampjes..ze is al de hele dag aan het huilen en krijg der ook niet in slaap. Als ze slaapt wil ik haar even in de box leggen of in haar bedje maar na 2 minuten word ze dan weer wakker omdat ze niet alleen wilt zijn. Daardoor ben ik echt nergens aan toe gekomen Het enige wat ik heb kunnen doen is de vaatwasser uitruimen.Ik voel me zo machteloos dat ze zo n verdriet heeft.. Ze ligt nu weer op mijn arm te slapen en ga zo nog maar een poging doen om haar op bed te leggen. Hebben jullie kleintjes ook zo n last van de warmte? Hebben jullie nog tips wat ik er aan kan doen want ik geloof dat het de hele week zulk weer word.
Tja kwam van het ziekenhuis dat advies. Maar goed, zoals ik al zei, werd ik daar terwijl ik volop middenin een weeënstorm zat, verplicht om per direct de knoop door te hakken of ik nou wel of geen BV wilde geven. Al met al heb ik daardoor een hele slechte indruk van die desbetreffende verpleegster in het ZH :x .
Hoi ladies, helaas is gisterenavond hier toch een borstontsteking doorgezet. bah...ik voel me ook knap beroerd en heb inmiddels antibiotica gekregen. Lastige is dat ik dat ik toen bij Nick die AB had ik daar allergisch op reageerde dus nu zijn ze aan het kijken geweest wat er kon. Nou we zullen wel merken hoe het gaat lopen. In elk geval neemt de vriezervoorraad melk toe, want ik moet nu de goede borst afkolven 3x daags en de ontstoken borst geven elke voeding. Heb vandaag al 250 ml gekolfd in 2 sessies... onze gekke Chris heeft zich vandaag op papa's buik 2 keer van buik naar rug laten rollen. Ik dacht dat hij geholpen werd omdat papa schuin lag, maar verrek net in de box had ik hem op zijn buik liggen met zijn armpje onder hem en nu ligt hij weer op zijn rug! dat moeten we dus in de gaten gaan houden, heb nu dus zijn armpje maar onder hem vandaan gehaald.
Duikster; Zo dat is knap van Chris zeg Pf Indi is alweer wakker Ze heeft bijna de hele dag niet geslapen, ze zal nu toch wel een keertje moe worden?
Essie; ik kreeg ook opeens na een paar dagen uit het niets last van mijn hechtingen. Dat kwam waarschijnlijk doordat je wat meer gaat doen en er dus meer druk op de hechtingen komt te staan. Toen de VK ze eruit haalde was het ook gelijk weg!
Ik was trouwens erg happy toen ik net op de weegschaal ging staan. Ondanks dat ik vooralsnog mijn eigen broeken nog niet aan kan, ben ik sinds de laatste keer dat ik mezelf in de zwangerschap woog, inmiddels 11,8 kg afgevallen .