Daarom wil ik ze er eigenlijk uit laten halen, maar ik ben er zo bang voor . Omdat ie al zo strak staat, ben ik echt bang dat het aantrekken van de hechting, zodat ze er met de schaar achter kan, zo pijnlijk is. Eigenlijk te gek voor woorden als je na gaat welke pijnen ik tijdens de bevalling heb doorstaan zonder pijnstilling, maar toch.
Het is ff eennaar gevoel (tenminste bij mij was het alleen een naar gevoel bij de hecting die trok, de andere vond ik geen naar gevoel) maar dat is echt maar een fractie van een sec en het gaf bij mij echt direct verlichting!
Ik ben nu zo'n 10 van de 15 kg kwijt. Vind het wel goed hoor (is toch de 2e zwangerschap), het gaat zonder moeite en de overige kilo's volgen ook nog wel. Joost heeft vandaag volgens mij een beetje een regeldagje....wil ineens om de 2 a 2,5 uur eten ipv om de 3 a 4 uur. Hij is ook onrustiger dan de afgelopen paar dagen maar dat kan natuurlijk ook van de warmte komen. En ondanks die warmte wil hij sinds 't eind van de middag weer alleen maar bij mij hangen...pffff en ook ik heb 't warm....
Ik denk dat ik me ook ff over die angst heen moet zetten en de VK morgen moet bellen, want anders vraag ik me af hoe ik me woensdag helemaal alleen moet gaan redden: ik kan wel liggen en lopen, maar niet lang zitten en da's lastig.
Van mij mag hij er nog even mee wachten hoor! pff... Essie: komt vanzelf goed als je het zelf moet gaan doen. Je went snel genoeg aan de dingen die gedaan moeten worden en anders laat Merel zich wel horen! pff heerlijk hoor al bijna 12 kilo kwijt! (dat zouden bij mij de zw.kilo's zijn, maar hier is het nog niet zo ver) ondanks angst voor het uithalen van hechtingen kan het echt een enorme opluchting zijn! dus effe doorbijten...
Bij mij zijn zelfs een aantal inwendige hechtingen verwijderd en die ene die ik aan de buitenkant had. Van die aan de buitenkant had ik ook wat last en dat was meteen na verwijderen over. Van het verwijderen van de andere heb ik ook nauwelijks wat gevoeld. Ik denk dat het een hele opluchting voor je zal zijn als je ze kwijt bent.
bij mij deden die hechtingen ook vreselijk zeer, zo erg dat ik op den duur automatisch wijdbeens ging lopen om een beetje normaal door te kunnen gaan met wat ik deed. ik vond t dan ook echt een heerlijkheid dat ze eruit gehaald waren. t aantrekken deed wel ff pijn maar die hechtingen laten zitten nog veel meer en de pijn was na t verwijderen ook meteen weg. nu alleen nog gevoelig meer niet groetjes susanne
Hoi ladies, Nog ff snel voordat ik naar bed ga... Ik heb er na mijn laatste berichtje toch nog 20 cc bij Tygo in kunnen krijgen...hij was toch nog wat hongerig. Wat zijn jullie allemaal al veel afgevallen. Ik heb werkelijk geen idee hoeveel ik woog de laatste week van mijn zwangerschap maar ik blijf maar hangen op hetzelfde gewicht. Moet er wel bij zeggen dat ik ook nog steeds vocht vasthoud, welliswaar veel minder dan tijdens mijn zwangerschap maar toch. Verder heb ik ook errug last gehad van mijn hechtingen maar volgens mij zijn ze nu allemaal opgelost maar 't blijft gevoelig daaronder.... Nou ik vlieg naar boven en ga verder armywifes kijken! Kus!
ik ben van zaterdag op zondag bevallen van een dochter Rihanna Noelle. Ze weegt 4065 gram en is 51 cm. Toch in het zh omdat ze een sterrenkijkertje bleek te zijn, uiteindelijk met de vacuum gehaald. Later meer nieuws...ben nu nog te moe, pas vanmorgen thuis gekomen.
Liesje gefeliciteerd! Indi ligt eeeeeindelijk in der bedje te slapen! Pff zo wat duurde het lang zeg voor ze in slaap viel..Wil der eigenlijk niet wakker maken voor der laatste voeding straks maar ja dan geef ik ook altijd de vitamin k en d dus ik zal wel moeten. Nou ik ga nog ff snel 2 uurtjes slaap pakken voor dat ze de laatste voeding moet hebben! Weltrusten allemaal
Liesje gefeliciteerd met je dochtertje Rihanna Noelle! Pff mij is t niet meer gelukt bij te lezen, babys kunnen niet tegen warmte en ik ook niet, kon er tijdens de zs beter tegen heb nu toch last van mijn hormonen! Heel snel zweten en vind mezelf al snel niet meer fris ruiken! Hebben meer bevallen dames er last van? Onweer mag vandaag wel weer eens doorbreken heb de hele dag al hoofdpijn!
Oe Genaro slaapt al een week of 3 op zn buik, de enige manier om goe din te slapen en lang te slapen. Als het nekje sterk genoeg is om opte tillen en van bv links naar recht te draaien dan is t toch niet meer gevaarlijk?
Hier is t super benauwd geweest vandaag, heb heel lang gewandeld met Genaro en hij had niet meer dan een rompertje aan met korte mouwtjes en verder niks over hem heen, veel te benauwd, alleen in winkels met airco een lakentje over hem heen gelegd. Nu ligt hij ook lkkr met rompertje in bed zonder iets erom heen het is hier echt nog steeds heel benauwd! Genaro glimlacht heel af en toe maar niet als hij ond aankijkt of om ons! Hij wil wel net als Patricia bij Nilo heeft de hele dag over mijn schouder om rond te kijken en mama kopstootjes geven haha. Khoop dat ie binnekort ook tegen me gaat lachen, kijk er echt naar uit!
klopt de "muis" in t handje daarmee stimuleer je ook zuigreflex en zn voetje masseren helpt ook, zn wangetjes naar voren halen (zodat zn lippen tuiten) tijdens t drinken ook allemaal tips uit t ziekenhuis .
Duikster wat rot dat de borstontsteking toch is gaan doorzetten! hoop dat je je snel beter voelt! De kilo's ik vraag t me echt af, heb nogsteeds geen nieuwe batt gekocht maar ben echt heel erg benieuwd!