zo, ik ga naar bed. miss sil, ik heb ook last van zweetaanvallen.. vreselijk hoor.. liesje, van harte gefeliciteerd met je dochter! geniet ervan! liefs wendie
Genaro drinkt de voeding van rond 6/7 uur en 9/10 sochtends t meest, 130 cc, waarschijnlijk omdat t dan t koelst is. Verder heeft hij vandaag best goe dop 5cc na soms zn fles op (100cc) dus ging best goed vandaag! Gister bleef hij savonds zo jammeren en heb ik m toch weer geprobeerd wat water te geven, hij nam n paar slokjes maar had gewoon buikpijn en ging gigantisch poepen met zo'n druk dat t bij zn beentje uit de luier kwam, lkkr bij mama op de broek haha, zat ik daar met zo'n kwak gele mouse hahaha daar lijkt t op mouse.
Weltruste! Ja vervelend he bah! Kvul wel de pagina's vanavond, kheb altijd savonds de meeste tijd, dan slaapt Genaro meestal meteen na de voeding en langer door. Kzit alleen dus vaak alleen te kletsen haha.
ja ben een echt avondmens! Al vond ik het afgelopen nacht wel wat minder fijn om wakker te zijn, had later ook nog een emo-moment om een hond die in februari is aangereden. Vond het ineens super erg dat die er niet bij is als de baby geboren is, dacht dat ik me daar al overheen had gezet maar blijkbaar vanacht dus niet Maar ik moet zeggen dat ik de hitte echt heerlijk vind, alleen dat zweten vind ik verschrikkelijk. Heb nog nooit zoveel gezweet als deze zomer, lijkt wel alsof ik last van opvliegers heb ofzo Wel een nadeel is de omvang van mijn voeten, kan alleen nog maar 1 paar slippers aan en verder helemaal niks. Gelukkig zijn het wel leuke slippers die overal bij passen en ze lopen super maar toch, heb zoveel leuke schoentjes in de kast staan die ik ook wel aan zou willen. Jij bent trouwens ook nog vaak laat op, viel me ook al op toen je nog zwanger was hahaha
ahh ja een hond of kat zijn ook echt dieren waaraan je verschrikkelijk gehecht raakt en die je verschrikkelijk mist als ze er niet meer zijn! Ik zweet ook nog als een otter, die hormonen zijn mijn lichaam nog lang niet uit of waar t ook aan ligt! Gelukkig is t dan zo warm, dichtere schoenen dan slippers zijn nu toch niet fijn! Ja kben ook best een n8mens geworden, alleen nu ga ik meestal wel na de laatste fles van Genaro rond 12 uur 1 uur slapen want hij slaapt wat langer door en dan kan ik ook wat langer slapen, want slaapjes van 2 uur of minder zijn echt vermoeiend!
Dat is waar dan kan je nog beter niet slapen als maar 2 uurtjes, vind ik tenminste altijd. Hoop voor je dat die hormonen snel verdwijnen, vind het echt verschrikkelijk. Heb de hele tijd de neiging om me maar weer te gaan douchen terwijl dat er ook echt niks aan veranderd maar ja voor mijn gevoel is het gewoon fijner. Heb ook nog nooit zoveel gewassen als de laatste tijd, heb gewoon niet genoeg kleren meer! Hoe lang slaapt Genaro nou ongeveer door dan per nacht? Wel zwaar hoor dat je het eigenlijk allemaal in je eentje moet doen.
Hij slaapt sinds 2 nachten wat langer door, echt fijn! tussen 12 en 1 krijgt hij zn laatste fles en dan word hij pas weer tussen 6 en 7 wakker! en de voeding die erop volgt is soms ook pas 4 a 5 uur later, dus ga na de 1e voeding weer terug mijn bed in. Overdag en savonds drinkt hij om de 3 uur, maar dat hij dit snacht en in de ochtend doet is al heel wat!
Dat is inderdaad fijn dat hij wat langer doorslaapt, overdag maakt inderdaad niet zoveel uit maar 's nachts en 's ochtends is het toch wel fijn als je wat uurtjes slaap kan pakken.
Ik moet nu elke week naar de vlos, donderdag ben ik 40 weken en 4 augustus moet ik weer naar de vlos. Als de baby er niet is dan he, dan word er ook een afspraak bij de gyn gemaakt voor een echo en een ctg voor bij 10dagen overtijd. Als de baby zich dan nog steeds lekker in mijn buik voelt mag ik nog rustig door blijven lopen tot ongeveer 14 dagen overtijd en dan elke dag naar de gyn en dan gaan ze langzaam beginnen met strippen en gellen enzo. Als dat uiteindelijk niet werkt dan ga je met 21 dagen aan het infuus. Dit is natuurlijk allemaal zolang de baby zich lekker blijft voelen in mijn buik en ik me ook nog goed voel maar de eerste zorg is of de baby zich goed voelt.
Jeetje maar hopen dat hij/zij er eerder genoeg van heeft en gewoon spontaan komt! Kmoet ff mijn ventje in bad doen en de fles geven, mss dat ik je zo nog hier spreek en anders een fijne nacht!
is goed! Doe je hem altijd 's avonds met de laatste fles nog in bad? Zolang mijn laptop het volhoud ben ik nog wel online, zit namelijk nog even lekker buiten alleen hebben hier nergens stroom in de buurt zitten en ben te lui om een verlengsnoer te zoeken
Mayron had gister heel veel last van krampjes en de warmte. Heb hem om half 10 een fles gegeven die hij maar half opdronk. Dus heb m lekker in badje gedaan en wou de andere helft na het badje geven. Nou niet dus, hij was zow moe (Hij was al 5 uur achter elkaar wakker ) dat ie na het bad in slaap viel en doorsliep tot half 5. Normaal had ie echt 3 a 4 uurtjes tussen zijn voedingen zitten dus dit is wel heel netjes. Nu ligt ie nog te slapen. Moet om 9 uur bij het cb zijn dus ga maar snel ff douchen en aankleden, dan hem aankleden en dan fles. Liefst zo laat mogelijk die fles
Zo het is een wereldwonder: ik ben er eens als 1 van de eersten bij vanochtend hier op het forum . Hier goed geslapen: Merel om 23:30 uur in bad gedaan en daarna haar flesje. In principe ging ze heel rustig liggen tot ze een partijtje moest spugen. Schrok me wild, echt een paar keer flink kokhalzen en het kwam er zelfs via haar neusje uit. Zo zielig. Maar ze heeft daarna wel tot 7:00 uur geslapen . Ben erg blij, want over een half uurtje komen ze de zonwering hangen . Is ook echt nodig, want gisteren was het volgens de babyfoon 28 graden op onze slaapkamer . Verder nog geen babynieuws zie ik. Jullie moeten nou toch echt aanstalten gaan maken om te komen, als we netjes volledig in juli willen afsluiten. Dus kom maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar.
Liesje en man, gefeliciteerd met Rihanna!!!! Veraatje buddy, Happy birthday! hier nog geen beeb of actie! wek veel harde buiken... heb me vannacht een zwembad uitgezweet, voel me nu of ik een kater heb. zoveel vochtverlies en uitgezweet... ingrid, laten ze jou 3 weken doorlopen? fijne (warme) dag vandaag! liefs rensie
Liesjeee, eindelijk is jullie kleine meid er! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rihanna, wat een prachtige namen! geniet er maar lekker van! Veraatje van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid maak er een leuke dag van! Maar dat zal best wel lukken als kersverse mama Hier een redelijk rustige nacht gehad, Nilo kreeg om 09.00 zijn fles en heeft tot 03.00 geslapen..wat een luxe is dat hier! Daarna om 07.00 uur weer, en nu is meneer klaarwakker hahahaha Het is hier vreselijk benauwd maar wel helemaal bewolkt, ben benieuwd wat de dag gaat brengen..hoop dat we nog even lekker naar buiten kunnen om te wandelen.
Overzicht Juli Mama's 2008 !!Gelieve het overzicht niet zelfstandig aan te passen zie info onderaan de pagina!! 22-07-2008 Mone - Den Haag - 31 jaar - 1e kindje: zoon 28-07-2008 Rensie - Zuid-Holland - 26 jaar - 1e kindje :-# InezI - ? - 39 jaar - 2e kindje :-# 31-07-2008 Selma 2 - Leiden - 31 jaar - 1e kindje: zoon Ingrid130 - Hoogeveen - 27 jaar - 1e kindje: :-# Totaal 5 juli 2008 mama's: jongen: 2 geheim: 3 Kom op baby's het is veels te warm weer voor jullie mama's en iedereen is ontzettend benieuwd naar jullie..!!