Liesje van harte meid met je dochter Rihanna! Zie je wel toch nog voor het inleiden uit zichzelf gekomen. Nu lekker gaan genieten je hebt er zo lang op moeten wachten.
Hier voor het eerst ook een lange nacht kunnen maken. Lag om 22.45 uur in bed na zijn laatste fles en toen kwam hij pas weer om 6 uur! Maar wat doet deze muts dan, dan wordt ze meerdere malen per nacht wakker omdat ze denkt dat hij ligt te huilen van de honger.
Liesje, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Rihanna! Bedankt voor de felicitaties! Voel me eigenlijk helemaal niet jarig, maar dat maakt niets uit! Rensie, het is vandaag bevaldag voor jou! Dus kom op meid! Patricia, ik wil jou heel veel sterkte wensen. Ik geloof dat het vandaag de sterfdag van je vader is. Dus het zal wel geen gemakkelijke dag voor je zijn.
Zo, sta helemaal boven aan de lijst.... maar ben bang dat de activiteit helemaal afgezakt is.... heb alweer twee nachten rustig geslapen. Misschien wacht de kleine uk om op z'n oma's verjaardag geboren te worden, dat is zaterdag.... of misschien probeert ie het wel te rekken tot 8-8-8.... maar we zullen zien! Liesje ook hier van harte met jullie dochter rihanna! Inez heeft vanmorgen een k.s. dus nog effe en dat weten we of het een meisje of een jongetje is....
Heb tranen in mijn ogen..wat ontzettend lief van jou.! klopt vandaag is hij 3 jaar geleden overleden, zijn kaarsje brand hier al vanaf vanmorgen vroeg..
Liesje gefeliciteerd met jullie dochter Rihanna Patricia heel veel sterkte vandaag. Zal vast wel moeilijk voor je zijn. Ben eindelijk weer eens ff op forum, maar moet zeggen dat het moederschap toch meer tijd in beslag neemt als verwacht haha. Kraamzorg is er nu nog dus dat is wel fijn. Onze kleine man doet het hartstikke goed. Nadeel is wel dat hij iedere 2 uur komt (overdag kunnen we het al rekken naar 3 uur), maar dat komt omdat hij nog zo klein was en echt alle voeding nodig heeft. De nachten zijn dus kort en heftig, maar als ik hem dan in mijn armen heb maakt dat alles weer goed. We mogen nu lekker met hem naar buiten dus hopelijk kunnen we vanavond ons eerste blokje rond Meiden die nog moeten heel veel succes! Ik zal vanaf nu weer proberen lekker iedere dag mee te kletsen.... (mis het namelijk best hihi)
Liesje...EINDELIJK! Gefeliciteerd met je meisje! Veraatje...GEFELICTEERD met je verjaardag! Patries....STERKTE! Vandaag met deze mss emotionele dag! Verder hier niet veel te melden buiten dat mijn schoonmoeder straks komt blehhhh. . . geen zin an eigenlijk...
Nies...balen van je (.)(.). Heb je al tepelhoedjes geprobeerd of is dat geen optie? Tja mijn schoonmama, ze komt om 12:00 uur maar Tygo ligt boven lekker te slapen en ze komt kadootjes brengen van haarzelf maar ook van 1 of andere vage kenissen ofzo. Tevens is het ook nog eens ruk weer en ik verveel me rot. Tja kep de wc schoongemaakt en er staat een wasje aan. Bleh wat een ruk dag vandaag! Weten jullie nog iets om te gaan doen?
@ veraatje, doe mijn best, maar ukkie werkt niet mee! een meisje van zw-zwemmen is gisteren bevallen (op mijn datum dus ) terwijl ze pas een week na mij was uitgerekend (nickyz van aug mama's) waarschijnlijk hadden wij als buddy teveel overeenkomsten (1e kind, allebei juf...) dus hopelijk niet ook de 2 weken overloop overeenkomst... patricia, sterkte vandaag! zeker extra moeilijk net nieuwe mannetje erbij dat hij niet meer zal leren kennen... knuf voor jou! silla, hopelijk toch een leuke dag, ondanks schoonmoeder.... mone, kom op meid! knuf voor jou! inez, sterkte vandaag! eindelijk je ukkie!
de deur barricaderen zodat schoonmoeder er niet inkan (wel kartonnen doos voor de deur zetten waar cadeautje inkunnen) ach beter dat ze interesse in kleinkind heeft, dan andersom...
Dat is ook zo ze heeft interesse maar toch...VANDAAG heb ik er ff geen zin an...doe het lekker in het weekend dn kan Hugh haar lekker afleiden dan doe ik mijn ding hihihi
hihi heb precies hetzelfde! schoonouders (schoonfamilie in algemeenheid) hoeven echt niet te komen als david er niet is! hij werkt als buffer! kan best goed met ze opschieten hoor, maar hoef ze echt niet constant over de vloer. dat heb ik ook met eigen fam hoor!
Goedemorgen allemaal.. Veraatje: van harte gefeliciteerd met je verjaardag.. Patricia, heel veel sterkte vandaag... Beebjes: Kom nou gauw eruit! Juli is bijna voorbij! Hier ff egoberichtje: Vanmorgen voor ik Esmée in badje heb gedaan, dacht ik: laat ik haar ff tempen, ze is zo warm.. Heeft ze dus een temperatuur van 38.8! Dus zo om kwart over 12 naar de dokter toe. Jullie horen meer... Liefs Wendie
succes bij de dokter, hoop dat het niks ernstig blijkt, maar een reactie is op warmte buiten... duim voor je!
Inez, heel veel succes vandaag! Veraatje, gefeliciteerd Knuffelkonijn, wat vervelend, hopelijk valt het mee, sterkte...
Nou ik hoop voor je dat je mij niet nadoet qua bevallen, hoor! Dat kan gewoon niet. Deze week ga je echt bevallen en je baby floept er binnen no time uit! Wendy, succes bij de dokter! Niesje, balen zeg dat je tepels zo zeer doen. Succes ermee! Schoonouders.... ik kan er nu al weer tegenop zien dat schoonma vanavond komt. Vond haar altijd best aardig, maar sinds zondag even niet meer Silla, succes met je schoonma!
Niesje vervelend joh dat je tepels zo n pijn doen. Blaadjes witte kool helpen heel erg. Dat was een tip van mijn kraamverzorgster..Of wat compressen erop doen! Wel een half uur voor de voeding er weer af halen want de melkkanaaltjes gaan door de koelte minder goed open staan...