Hallo allemaal! Wat een prachtige foto's komen er toch voorbij! Wel opvallend dat juist de baby's van onze club zo mooi zijn Kan iemand mij uitleggen hoe ik foto's kan plaatsen via een url zeg maar? Want die van mij wil ik ook graag met jullie delen! Ben zo trots op ons meisje. Het gaat hier prima. We hebben net de kraamzorg uitgezwaaid. Ik moest toch wel even huilen hoor. Het was een superleuk mens. Heel lief en verzorgend voor ons allemaal en tevens een soort witte tornado door het huis. Ik hoef voorlopig niks te doen als een beetje bijhouden. Ik mag trouwens ook nog niet alles, zoals bijv. stofzuigen, maar gelukkig is Roger nog 2 weken vrij, dus die kan de lastigere klussen doen. En dat doet hij ook al de hele tijd zonder mopperen. Gisteren bleek dat ik een blaasontsteking heb, wat heel vaak voorkomt na een keizersnede omdat je dan een katheter krijgt en blijkbaar is de kans dan erg groot. Heb er een kuur voor gekregen en gelukkig heb ik er niet zo veel last van. Moet wel heeel vaak plassen, alsof ik weer hoogzwanger ben hihi. Ben niet bijgelezen nog, sorry daarvoor. Ik zit nu weer achter de gewone PC voor het eerst en dat werkt toch iets makkelijker dan de laptop op schoot. Liefs, Lientje
Wat een schattige foto's komen hier toch langs! ML, vervelend zeg dat je naar de kinderarts moet met Mayron, ik hoop dat het niets ernstigs is. Lientje, balen dat je een blaasontsteking hebt opgelopen. Hoe voel je je verder? Lekker aan het genieten van je meisje? En hoe vindt Chris zijn zusje? Even een vraagje aan de bv-mama's. Hoe lang drinken jullie kindjes gemiddeld per keer en doen jullie één borst of één borst helemaal leeg en dan nog even aan de andere?
Ga naar www.tinypic.com. Uploaden....en dan bij bladeren kan je je eigen foto in je eigen bestand zoeken. Die open je dan en dan komt de link bij het bestand te staan. Dan zie je iets naar beneden Verklein (default) staan. Druk dan op dat kleine pijltje erachter en klik dan website /email aan. Zo wordt je foto gelijk op goede grote gebracht. Vervolgens druk je op uploaden en wacht dan totdat je wat linkjes ziet verschijnen. Ga dan met je muis op de IMG code staan en druk op je rechtermuis knop. Nu kopier je de link. Vervolgens naar je tekst op het forum gaan, druk weer op je rechtermuisknop en nu ga je plakken. Je ziet dan de link verschijnen. Vervolgens plaats je het bericht en voila....je ziet een foto.
Voor degenen die het nog willen lezen, hierbij mijn bevallingsverhaal. Zondag moesten we ff snel voor een CTG naar het ziekenhuis. De maandag erna zouden ze gaan beginnen met inleiden. Ik had die nacht slecht geslapen en last van mijn onderrug gehad. Veel plassen en met het douchen smorgens een heel klein beetje bloed en behangplaksel. Ik wilde dat Roger de vluchtkoffer meenam en de maxicosi. Die moesten toch voor maandag mee, dus ze konden maar vast in de auto staan. Aangekomen in het ziekenhuis vertelde ik de verloskundige daar van mijn slechte slapen en ze zei dat ze wel even zou kijken. Ze voelde en zei meteen: 4 cm ontsluiting, je krijgt je kindje vandaag! (een kadootje net als bij ramoontje, want ik heb echt geen echte weeen gehad tot die tijd) Na alles wat er de weken ervoor gebeurd was, kon ik het bijna niet geloven, mijn lichaam had op de valreep de bevalling zelf in gang gezet Ik mocht zelfs nog snel naar huis terug om daar te bevallen, maar ze raadde het wel af omdat bij 42 weken de kans groot is dat het kindje in het vruchtwater heeft gepoept. En dan moet je meteen na het breken van de vliezen weer terug komen. Uiteindelijk hebben we dus besloten daar te blijven. (ondanks onze grote wens het thuis te doen zoals jullie weten). Ze braken de vliezen, het vruchtwater was schoon. Binnen 2 uur zat ik op 9 cm ontsluiting en ging ik langzaam over op persweeen. Ik had eigenllijk tot die tijd alles redelijk goed op kunnen vangen. So far so good en ik dacht nog: over een half uur is ons meisje er wel. Maar helaas lukte dat niet. Ik heb al met al anderhalf uur persweeen weggepuft (hele goeie weeen, die om de anderhalve minuut kwamen) en de rand van de baarmoeder ging niet verder open, integendeel, de rand werd dikker en dikker en de uitgang werd daardoor kleiner en kleiner. De gyn kwam erbij en die zei meteen dat ze me klaar moesten maken voor een keizersnede omdat het niet zou lukken zo. Tussen de weeen door is dat gebeurd. Dat was echt heftig, want toen wist ik dat al die weeen wegpuffen nergens toe zou leiden. En zolang je denkt dat het je dichterbij je kindje brengt, vind je de kracht nog wel, maar als je weet dat ze nergens toe dienen, dan is het toch lastig om vrolijk te blijven zeg maar. Toen ging alles heel snel, naar de OK, ruggeprik, rits rats, en daar was ze, ons prachtig meisje! Apgar 9/10 en na het hechten werd ik naar de superdeluxe kamer gebracht waar ik al eerder over schreef. Daar zaten Roger en Danique op me te wachten. Het was een heftige ervaring, maar omdat het allemaal heel snel gegaan is, is het toch wel goed te doen geweest achteraf gezien. En ja, de beloning is onbetaalbaar. Na 2 dagen mochten we al naar huis en gelukkig heb ik hier mijn volle uren kraamzorg gekregen, bij elkaar 60 uur. Vanwege de KS en de borstvoeding. Liefs, Lientje
even iets heel anders, maar word gek van die kerel die ons huis heeft 'gekocht' we hebben hier namelijk een huurketel, hij heeft gezegd dat hij die wilde overnemen en nu zit hij te zeiken dat hij wil dat wij die ketel kopen en dan koopt hij het op de dag van overdracht weer van ons. Vind dat zo debiel hij kan die ketel ook rechtstreeks bij de maatschappij waarvan wij het huren kopen. Heb al gezegd als ik die ketel koop dan neem ik dat ding mee en dan verkoop ik het wel aan een bedrijf ofzo maar niet aan hem, zeikvent
Kan ik me heel goed voorstellen hoor ! Ik had ook 't idee dat iedereen maar ging bevallen en ik niet Maar het einde is in zicht meid, dikke knuffel !
Nog ff meis, en dan kun je ons ook spammen! Dikke knuf voor jou en maak je niet druk om die rare kerel hoor.
Whahahaha zei het toch! DE verloskamer voor de snelle bevallingen Wel erggg toevallig want ik lag ook op kamer 32 bij het raam! hahahahaha Die verloskamer is wel superrelax en ergg modern vergeleken met de andere verloskamers, want hier heb je ook airco enz. VK 1 is helemaal een drama daar heb ik met 36 weken een paar uurtjes gelegen voordat ik werd opgenomen. En wie was er bij je bevalling?
Veraatje, Danique drinkt per voeding 1 borst en soms nog een beetje als toetje erbij. Ze groeit als kool en is vandaag de 4000 gram overgegaan. Ik heb van de week een keer gekolfd voor 1 voeding en die heeft Roger uit een flesje gegevens. Het was even gek, maar al snel had ze in de gaten dat er lekkers in het flesje zat, dus ze heeft het nagenoeg leeggedronken. Maar ik had daarna wel knallende borsten. Hoe gaat het voeden bij jou? Chris is helemaal wild van zijn zusje. Hij wil van alles met haar doen, maar dat gaat lang nog niet altijd. Wel heel lief om te zien hoe zorgzaam hij voor haar is! Ik voel me erg goed en jij? Ik moet volgens iedereen wel oppassen dat ik niet teveel doe, maar zolang als het goed voelt, doe ik de dingen die ik kan. Liefs, Lientje
hallo meiden, Hier even weer een berichtje van ons! Ik heb/ vind geen bijna geen tijd om achter de pc te zitten.. Sem valt heel moeilijk in slap, als zijn armpjes niet vastliggen. Hij is zo ongecontroleerd.. En met deze warmte durf ik hem ook niet goed in een doek te wikkelen.. En dan ligt ie bij mij op de borst en valt ie lekker in slaap.. S'nachts gaat het wel heel goed! De laatste voeding tegen 11 uur en dan meld Sem zich weer tegen een uur of 3/ 4! en vervolgens 's ochtends om een uur of 7/8! Hij groeit echt als kool! En verandert elke dag! Eeen heerlijk mannetje al zeg ik het zelf! Verder ben ik dus ook totaal niet bij wat zich hier verder allemaal afspellt.. Sorry meiden daarvoor! Meiden die reeds bevallen zijn , van harte gefeliciteerd! Meiden die nog moeten bevallen, Hou vol! Nog eventjes! Dikke knuf voor jullie!