Ik laat Karsten gewoon zelf komen. Als hij na 2 1/2 uur komt heb ik het in het begin lopen rekken maar dat was ik na 2 weken zat. Dus hij krijgt wanneer hij zelf komt en dan kan na 2 1/2 uur zijn en soms pas na 5 of 6 uur.
Tygo krijgt ook gewoon op aanvraag... Net heeft ie weer enigzinds goed gedronken...130 cc en hij had pas om 14:30 voor het laatst gegeten (70 cc ofzo maar) nou ja we doen het er maar mee hihihi. Hij ligt nu lekker in de box te spelen...
Wat een heerlijk koppie essie, alle fotos die voorbij komen zijn zo snoezig ik zou ook eens even opzoek naar een foto die snoezig is
Vervelend dat ze spruw heeft. Gelukkig gaat het snel weer over. Let je wel op dat je je tepels niet besmet met haar spruw?
Je had ze net in je album staan toch, drie stuks in totaal? Laat ik het netjes zeggen, uhhh niet mijn smaak.
Dacht dat ik het aan Mone zei of ben ik nou dement aan het worden? Maar jij mag met 600 bevallen hoor.
Nee klopt je zei het tegen Mone, maar ik dacht ff dat dan voor iedereen was, maar 600 vind ik een goed idee. Bereid jullie maar voor op veel berichtjes van mij