Dit is geloof ik al de 3e keer dat hij een nachtje gaat logeren. Heb er totaal geen moeite mee. Ligt er misschien ook aan dat ik schoonouders heb waarmee ik kan lezen en schrijven.
Maar kan me voorstellen hoor dat je nu graag je beebje wilt vasthouden. Al die meiden die al voor je zijn bevallen. Lijkt me dan ook niet fijn om als een van de laatste op de lijst te staan.
Zeker weten! Het klopte helemaal en ik ben er ook best trots op dat mijn lijf het deze keer wel kon. Wonderlijk dat dat zo werkt he? Bij jou was het ook zo toch?
Zo hè hè ben eindelijk bij. Niels heeft vanmiddag zijn ingreep gehad en het viel hem erg mee. Hij had het veel erger verwacht. Hij loopt nu wel bij iedere stap kreunend en steunend door het huis. En dan zegt hij nog let er maar niet op hoor. Ik dacht bij mij zelf, stel nou dat ik bij iedere stap die ik gezet heb het laatste half jaar met mijn bi zou gaan kreunen en steunen dan was iedereen hier gillend gek geworden. Ach ja mannen. Maar hij heeft wel een erg onaangenaam gevoel hoor daar beneden hij kan het zelfs omschrijven als pijn. Maar goed dat mannen niet hoeven te bevallen.
Ja en deze lijst vind ik nog niet zo erg ben ik inmiddels aan gewend. Het zijn meer de mensen in onze omgeving die op dezelfde dag of later uitgerekend zijn en dan ineens zie je de vlaggetjes buiten hangen of je hoort dat ze begonnen zijn met de bevalling terwijl ze nog 2 weken ofzo te gaan hebben.
Ja, het was alsof er een last van mijn schouder viel omdat bekend was wanneer ik ingeleid ging worden en dus aan mijn bi herstel kon gaan beginnen en daardoor de bevalling als nog spontaan op gang kwam. Alleen het verschil tussen jou en mij was dat ik nog geen 40 weken was en jij natuurlijk dik overtijd liep net als Liesje.
ja selma maar die is eigenlijk nooit online omdat ze zaten met een verhuizing van italie naar nederland en nu hebben ze dacht ik nog geen internet.
haha dat is inderdaad maar goed ook! zie het al helemaal voor me... t zal vast niet fijn voelen mannen hebben al een lagere pijngrens....