Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo daar zijn we weer!
    Heel grappig, we hadden 2 tantes van Bas en zussen van elkaar, op kraamvisite en die hadden individueel van elkaar een kraamcadeautje gekocht. En onderweg naar ons toe kwamen ze erachter dat ze exact hetzelfde jurkje van Oilily hadden gekocht, alleen allebei in een andere maat. Hoezo zussen van elkaar ;) .

Ik had het er laatst nog over dat mijn kraam zulke leuke fruitverrassingen maakte, nou dit was er eentje van (en zo werd het dus elke dag anders geserveerd):

2. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hahahaha dat is grappig!
    Enne als het een mega leuk jurkje is...ook handig!

Wat prachtig...en lekker! Heerlijk hoor wat een verwennerij!

3. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nannie mooi mannetje is Brenden hoor!

4. mmmm.... dat ziet er heerlijk uit zeg! kwijl kwijl.. ook goed als je kilo's wilt kwijtraken.. heerlijk... waar kan je die kraamverzorgster bestellen? :)

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Het is een heel lief jurkje, maar we hebben besloten de grootste weer mee terug te geven en maatje 62 hier te houden. We hebben nu geld gekregen om iets nieuws uit te zoeken, dus ik ben al volop op de site van Oilily aan het snuffelen. En het grote maatje gaat nu naar de kleindochter van 1 van de zussen.

6. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Oh ja Senninha, jij vroeg laatst nog naar het geboortebord. Nou zo ziet hij er uiteindelijk uit:

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Essie...je hebt helemaal gelijk!
    Ben wel benieuwd naar het jurkje en wat je daarvoor in de plaats gaat kopen hihihi.
    Enne wat een leuk geboorte bord! Zelf gemaakt toch?

8. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ik ga afsluiten enne nog ff voor de babies die nog komen moeten!

Zeguhhhh beebjes! Jullie hebben nog tot en met donderdag om eruit te komen! Jullie mama's en papa's willen nu wel eens kennis met jullie maken! Enne WIJ OOK! Dusss doe jullie ouders en ons een lol...KOM NU MAAR!

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    HELP...PC HULP GEZOCHT!

Ik wil een filmpje op mijn babysite zetten...
    Kep er 2 gemaakt enne wat blijkt zijn ze te groot voor de site!
    Nou kan ik ze (volgens babysite) ze verkleinen met "Windows Moviemaker", die heb ik gevonden maarre snap er geen hout van...
    Er mag maar een filmpje op de site staan van 3 MB maar ik heb 2 filpjes van waarvan 1 van 21 MB en de ander van 47 MB!

WIE O WIE (handige Juli papa mag ook) kan me helpen om dit te "verkleinen"

THANKS!

10. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    hoihoi,

ziet er heerlijk uit essie, ben sowieso al een fruit monster, maar zo blijf je er helemaal van eten!
    Leuk hoor zo'n kraamhulp!

en leuk geboortebord! lekker origineel! en vrolijke kleurtjes!

oh ja veratje nog gefeliciteerd, beetje laat maar goed, hoop dat je een leuke dag hebt gehad.

En patricia, ging het een beetje vandaag las dat het een moeilijke dag voor je was vandaag! Nog sterkte ermee!

hier net heerlijk onder de douche geweest samen met jeroen! Hij viel gewoon in slaap onder de warme regen :D heerlijk toch!
    nou wachten op zn flesje om 12 uur en dan lekker slapen, volgens mij moet dat wel goed komen want hij heeft vanmiddag 2 uurtjes geslapen, en voor de rest is hij heel de dag al wakker, op af en toe 10 minuten dutten na.

Ik ga nog ff spelletje doen, want volgens mij is het hier ook erg rustig!

alvast weltusten!

xxx maaike

11. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    PS: had een paar dagen geleden een vraag aan de meiden die ook paardrijden, maar misschien is er overheen gelezen;
    wanneer mogen (van de vlos)/ willen jullie weer gaan rijden?

ik zou wel weer willen rijden, maar mn man had gelezen dat je tot 6 weken moest wachten, dus ik mag niet eerder op t paard van hem! (hoe bedoel je bezorgd :S)
    Maar mn vlos zei dat het kon zodra je je er goed genoeg voor voelt en dat je gewoon moet stoppen als je buikpijn krijgt.
    Hoe denken jullie hierover? en wat voor advies hebben jullie hierover gehad?

12. memoiikke

memoiikke Actief lid

18 sep 2007
    470
    0
    0
    Manege
    Zuid holland
    sorry kan ik je helaas niet mee helpen! ben redelijk handig met comp's, maar niet met filmpjes! :D

13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Ik zou willen dat ik het kon. Nee wel zelf "ontworpen" en zelfs dat is een groot woord. Gewoon een aantal van haar al eerder gemaakte borden gecombineerd. Zo leg ik het beste uit.

Schrik me trouwens echt kapot van de prijzen van Oilily zeg. Zit ik op de site, staan daar dus babyjurkjes op maat 56 voor bijv. € 89,- :confused: . Mijn god zoveel geld, voor zo weinig stof.

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ik zou het niet weten...
    Maar ik denk dat je zelf het beste aanvoelt of het gaat of niet.

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Oh oke en toch blijft ie leuk hoor hihihi

Jah Oilily is duur maar wel skattig!

Nou fles poging 3 want meneer valt telkens in slaap.
    En telkens wanneer ik hem in de box leg wordt ie boos hihihi dus gaan we 't nu weer proberen. Gemeen he maar ja de fles gaat er toch in en ik heb al minder aangemaakt!
    Nou ja poging 3 dus!

16. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Meiden even een vraagje over spruw. Merel heeft ook een witte aanslag achterop haar tong. Nou hebben we geprobeerd het weg te halen met een gaasje op de vinger, maar je komt er zo moeilijk bij. Hoe kan je nou aan het gaasje zien dat de restantjes melk daadwerkelijk loskomen?

We maken ons wat zorgen omdat ze vandaag en gisteren 2x haar flesje zeer slecht heeft leeggedronken. 40 of 50 cc waar ze normaal 90 cc drinkt. En dat was vandaag met haar laatste 2 flesjes zo en vreemd genoeg had ze daarna darmkrampjes terwijl ze zo weinig op heeft.

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Bij ons zei 't CB dat je na een voeding een theelepeltje water moest geven, dan spoelt het overtollige eten (want dat is het vaak) weg.

Tygo drinkt al de hele week slecht...nu heeft ie wel ong. 135 cc op maar normaliter drinkt ie 170 cc.
    Nu ligt ie weer in de box en als ie weer begint te piepen maak ik nog ff 30cc + voeding aan in de hoop dat ie dat nog drinkt want sinds vanmiddag komt ie weer om de 4 uur (ipv 3 uur) dus ik hoop da ik vannacht ook ff bij kan trekken hihihi.

18. susanne85

susanne85 VIP lid

13 aug 2007
    9.830
    883
    113
    Noord Holland
    klinkt als spruw. je kan proberen om met een gaasje t weg te vegen en daarna op die plek te kijken of t uberhaupt weg is. zoja dan id t melk zonee dan is t zeer waarschijnlijk spruw. nikita dronk vandaag ook zeer slecht en klakte tijden t drinken ook met haar tong(ook een symptoon van spruw) en heb daar de ha-post over gebeld en moest onmiddelijk medicijnen ophalen omdat ze minder ging drinken.
    ik zou t als ik jou was ff met de ha bespreken en als t daadwerkelijk spruw is krijg je een speciaal goedje dat je in haar wangetjes moet spuiten en dan moet t met een paar dagen weg zijn. nikita heeft om 21.15 de eerste spuit in haar mondje gekregen en haar tong is al minder erg als daarvoor, een wondermiddel zou je haast denken hihi

sterkte ermee

liefs susanne

19. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Silla ik heb eens voor je gekeken bij Moviemaker, maar ook hier snap ik er helaas geen hout van.

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Thanks!

Wij gaan naar boven...moet het maar met 135 cc doen denk ik hihihi.

Weltrusten iedereen!

Deel Deze Pagina