Nou we hebben net nog ff een wattenstaafje met gaasje over de achterkant van Merel's tong gehaald en daar is het wit weggepoetst, dus het zal wel geen spruw zijn.
Tygo heeft na de fles ook altijd witte aanslag op zijn tong maar da's ook geen spruw. Kan niet slapen! Begint het weer? Dit had ik tijdens mijn zwangerschap ook. Kom ik er ook net achter dat mijn GSM geen netwerk heeft was dus niet bereikbaar en kon zelf ook niet bellen oid?! Vanmiddag foto's gemaakt met GSM en hier op de site gezet. Blijkbaar deden zowel mijn PC als GSM raar want toen ik mijn GSM net weer aan PC koppelde deed ie het weer? ? ? Anyway jullie hebben niets aan dit bericht maar ben in elk geval blij dat ie het weer doet. Tygo kwam weer lekker 4 uurtjes na de fles maar hij heeft maar weer 90cc gedronken Tevens hebben wij een poging gedaan tot bedgym. Nou alleen de aanraking al werd ik nerveus en het prikte allemaal zo...ik in ben echt als de dood dat het niet meer goed komt. Maar ja we proberen het wel als ik dronken ben ofzo
goedemorgen meiden, Vannacht werd ik om kwart voor 4 wakker omdat ik naar de wc moest... Ikwilde opstaan en er kwam een druppeltje al uit. en toen ik stond hele scheuten. dacht even dat ik in mijn broek aan het piesen was, maar het waren mijn vliezen die gebroken zijn! daaf wakker gemaakt om even een handdoek te pakken... niet meer geslapen sindsdien, wel geprobeerd, maar na 30 minuten kwamen de weeen die nu ongeveer vrij regelmatig komen. ben nog niet gaan klokken, maar zitten een aantal minuten tussen... ga straks maar timen... en om 8 uur vk bellen. liefs rensie ps silla, wel weer in slaap gevallen?
JEEEEH! Lekker Rensie Dus waarschijnlijk weer babynieuws vandaag. Hier best ee beroerde nacht achter de rug want Mayron was onwijs onrustig. Last van krampjes. Nu heb ik hem op zijn buik gelegd en ligt ie te slapen, maar nog steeds onwijs onrustig. Ik las dat de ergste krampjes na 6 weken verdwijnen, weet iemand hier of dat ook zo is?
Ik heb trouwens EINDELIJK een nieuwe mobiel. Ik heb van Yaron de Nokia N95 gekregen Zow dat is echt een hele vette foon dus ben helemaal blij.
hee rensie! spannend! heel veel succes. wie weet heb jij je beebje vandaag heerlijk in je armen! liefs wendie
Rensie spannend hoor! Binnen 24 uur heb je hoogstwaarschijnlijk jullie kleintje in je armen. Zet hem op hoor!
Jahoeeee Rensie! Eindelijk gaat het beginnen voor jou meid Als je niet meer online komt, heel veel SUCCES! Vandaag zal je je kleine wonder in je armen hebben! ML, coole telefoons he! Welke heb jij van de Nokia N95? Manuel heeft de standaard N95 (zilver) en ik heb de Nokia N95 8Gb (zwarte)..maar ik ben er ook helemaal blij mee, want je kan zoooo ontzettend veel met die telefoon doen!
Merel heeft eigenlijk vrijwel altijd een wit tongetje (achterin tenminste). Maar wij hebben dat vanaf de geboorte nooit weggehaald. En omdat ze gisteren zo slecht dronk, ga je gelijk nadenken . Maar bijv. dat klakken met de tong tijdens het drinken, dat heeft ze nooit gedaan. Ik zal eens kijken of ik zo voor het badje alles weg kan krijgen en dan inderdaad na het flesje eens een beetje water geven. Kan me voorstellen dat je het eng vond. Niks forceren, het moet leuk blijven! Heeft gewoon wat meer tijd nodig, ze hebben jou aardig te grazen gehad met de hechtingen, dus da's niet zo vreemd.
Ik heb voor de zilveren gekozen, maar idd 8 gb, dat is echt groot geheugen Ik zat te twijfelen tussen de LG viewty pink, de Samsung Soul en de Nokia N95, maar deze kwam bij vergelijkingen veruit het beste uit de test
Dat je niets afgevallen bent lijkt mij sterk, want Tygo, de placenta al het vruchtwater enz dat weegt natuulijk ook het een en ander. En hield je niet een hoop vocht vast? Daar gaan ook zo kilo's inzitten.