Ik word echt gillend gek hier! Die hond is vreselijk aan het verharen! Ik kan wel heel de dag stofzuigen, maar het lijk geen enkele nut te hebben volgens mij gelukkig ligt ze vaak op balkon lekker te zonnebaden, anders zou er na een uur een deken aan haren over de vloer liggen...bah bah! Ik ben al zooo piet leut dwangfobie van mijn oma overgehouden
Ze was gisteren nog online met een berichtje. Vanmiddag is goed doe maar na 2 en dan zijn mijn schoonouders weer weg. Gezellie!
Ben even een paar uur off line. Sven mag om 10 uur en rond de lunch komen mijn schoonouders Karsten terug brengen van het logeren, en Patries en ik zijn ook niet in 5 minuten uitgekletst.
Ow dan heb ik haar over het hoofd gezien, sorry! Dat is goed, moet zelf ook nog wat boodschapjes doen enz dus dat komt goed uit! Ow trouwens ik las over de kinderbijslag dat er wat onduidelijkheid in was, ik heb zelf pas geleden gebeld omdat k het ook niet snapte! Björn is 9 april 6 jaar geworden, maar met de laatste betaling op 1 juli kregen wij nog het bedrag van een 5 jarige. Uitbetalingsdatum is ook de peildatum, dus op 1 april (een na laatste betaling) was hij nog 5 jaar dus dan krijg je de volgende betaling (1 juli) nog gewoon dat bedrag. Heel vaag want zo steken ze toch die extra uitgaves lekker in hun zak Maar 24 juni is Nilo geboren dus met de peildatum van 1 juli was hij al geboren, dus in oktober krijgen we dan als 6 jarige betaald voor Björn en als 0 jarige voor Nilo. Alle kindjes die nu op 1 juli of later zijn geboren krijgen pas 1 januari hun kinderbijslag.
Nou dat is helemaal mooi, alles was klaar..info blad met de nieuwe huizen hingen al in het portiek voor de mensen die terugwilde na de sloop. Staat er in de lokale krant dat wij de eerstvolgende zijn voor urgentie vanaf september..nu hoor ik van de week van mijn buurvrouw dat de sloopvergunning nog niet is afgegeven. Snap er echt geen bal meer van!
hey silla, ff snel. mn man wil je wel helpen, maar heb je msn? wil je dat dan ff pben? ben vanmiddag weer hier, dus zie het dan wel..
Het extra geld zullen ze niet in eigen zak steken zo, wil namelijk ook zeggen dat als Bjorn 9 april 18 wordt, je 1 juli nog steeds betaald krijgt. Dus uiteindelijk maakt het niet uit wanneer ze beginnen, ervan uitgaande dat ze de regels niet veranderen krijg je dus evenveel. Hier is het trouwens nog steeds rustig....dus denk morgen gewoon gestript worden (als het kan natuurlijk)....
Essie, schattige kleertjes! ML, hier ook onwijs veel krampjes, echt zielig. Ik word er zelf ook een beetje gek van want als hij krampjes heeft wil hij het liefste aan de borst lurken. Voel me letterlijk en figuurlijk helemaal leeggezogen. Heb jij dat simplex al binnen? Silla, je bent dapperder dan dat ik ben. Ik heb mijn mannetje afgewimpeld met het feit dat mijn spiraaltje nog niet gezet is. Patricia, klopt niet helemaal, de kindjes van 1 juli krijgen per oktober al kinderbijslag. Ik wel in ieder geval Mone, hoop dat je gestript kunt worden.
nee hoor... is boekje van CB staat ook kan wel 2 tot 4 mnd duren... dus t hoeft nog niet over te zijn na 6 wk... helaas
Hmz Patries, als Manuel ooit weer eens van een foon afmoet hou ik me aanbevolen hem over te kopen Ik heb voor Mayron veel dure merkkleding omdat ik het vaak toch mooiere kleertjes vind, maar.... Ik heb alles heel goedkoop van MP haha... Word toch niet lelijk, die kinderen dragen het zo kort, dus heb bijvoorbeeld een babypakje wat in de winkel 90 euries koste voor 10 euro en iedereen maar roepen wat heeft ie toch altijd mooie kleren aan, nou allemaal goedkoop van MP haha... Ik heb de simplex nog niet binnen Niesje maar ik verwacht het wel vandaag of morgen... Ben benieuwd of het helpt. Had maar weer wat olie door zijn fles vanmorgen gedaan want vannacht had ie weer zo'n harde keutel, echt superzielig en net had ie een broek vol hahahaha, gelukkig was het zacht (lekker praatje op de vroege morgen ) Maar gaat niet echt lekker met m, ook nog een ontstoken oogje en die gierende ademhaling, wou dak zijn pijntjes over kon nemen, maar helaas....
hoi meiden bednkt voor de gelukwensen... vk is uur geleden gekomen. hartje geluisterd was nog allemaal goed. ging nog niet toucheren omdat ze niet wilde dat het een barriere werd waar je tegenaan ging hikken en wegens infectiegevaar.... weeen om de 3 minuten en zijn best pijnlijk... zit hier te puffen! als we niet eerder hebben gebeldkomt ze om 3 uur weer. groetjes rens
Puf Puf Puf.....zet hem op Rens...! Je oppas-kind leeft helemaal mee in mijn buik, is er helemaal wild van! Kus ook voor David!