Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    thks Freesia

2. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Proficiat weer allemaal met het goede nieuws!
    Het wordt steeds leuker.

En de klachten zijn hier ook bekend ja: onrustige benen, geen last van ochtend misselijkheid, want dat begint zo rond 11 uur en wordt richting de avond steeds erger. Elke avond rond half 9 naar bed........moeee........koud. Heerlijk, ik ben zwanger! JOEHOEEE

Vanmorgen het nieuws op mijn werk verteld. Ze weten van mijn geschiedenins, en leven allemaal heel erg mee en zijn erg blij dat het nu goed gaat. Mijn eigen broeken kan ik al niet meer aan. Zit te strak als ik zit en daar wordt ik alleen maar misselijker van.

Het eerste kadootje heb ik al gekregen van mijn vriendin. Een foto albumpje die je makkelijk in je tas stopt om de echo's in te stoppen. Lief he?

Nou, werkze vandaag allemaal, ik voel me met de minuut misselijker worden.

Doei doei

3. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Athalia gefeliciteerd met de goede echo!

Pfff hier verschrikkelijke stressavond- en nacht gehad gister... ging gisteravond naar de wc en verloor ongelooflijk veel helderrood bloed, net of er een kraantje open was gedraaid :confused: Dat heeft zo'n beetje de hele nacht aangehouden. En dat nadat we vorige week net het hartje hadden zien kloppen op de echo!
    Vanochtend meteen de gyn gebeld of ik vandaag nog langs kon komen voor een echo en daar ben ik nu net geweest.... hij doet het nog :D :D :D

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Phemme...jeetje wat schrikken meis! Maar goed om te horen dat het hartje klopt!

Athalia...gefeliciteerd meis! Pffff ik hoop dat ik morgen ook precies hetzelfde heb ;)

Freesia...8 wken WHAHOOO!

5. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    SOOOO PHEMME, dat was schrikken!
    Gelukkig 'doet ie het nog'!
    Alle andere dames: gefeliciteerd met jullie echo's!
    En voor de dames die nog mogen: SUCCES!

Ik duim voor jullie! :thumup:

6. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Thnx, we zijn zo enorm opgelucht :D
    Mag nu elke week komen voor een echo, dus dan heb ik er voor week 12 straks al vijf gehad :oops:

7. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    pfff, wat moet jij happy zijn met dit goede bericht na de afgelopen nacht!
    Ben blij voor je Phemme

8. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Woensdag 12 dec...
    10:00 echo
    11:10 1e afspraak verloskundige..

Spannend

9. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    Phemme wat een eng verhaal. Wel heel fijn dat je direct een echo kon krijgen en deze nu wekelijks krijgt en natuurlijk dat kloppende hartje.

10. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Phemme, wat schrikken!
    Gelukkig dat je meteen de volgende dag terecht kon, en dat alles nog goed is. :)

Zelf heb ik het hele weekend geen last van buikpijn gehad. Ik heb nu echt hoop dat het over is.
    Wel vaak last van mijn liezen en onrustige benen, maar ja, dat is nog uit te houden en een teken dat ik echt zwanger ben. :)

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Jusi:
    ik hoop dat de buikpijn bij mij ook weg gaat blijven!
    Was in eerste instantie best ongerust!
    Overigens zijn de boobs nu ook pijnlijk, maar dat interesseert me niks: als het allemaal goed gaat heb ik het er graag voor over!

12. mrietje

mrietje Bekend lid

4 nov 2007
    871
    0
    0
    Mama
    Jeetje Phemme, dat was natuurlijk wel heel erg eng. Maar wel super dat het toch wel goed gaat met je beebje!
    En voor jou ook Athina (en nog iemand toch? Weet niet meer wie...) PROFICIAT.

xxx

13. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Heb je geen buikpijn meer gehad dan?
    Dan duim ik voor jou dat het idd weg blijft. :)

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ jusi: nou, buikpijn heb ik eigenlijk alleen vorige week gehad en vandaag nog 1 keer (maar dan maar 1 minuut ofzo). Ik maakte me in eerste instantie zorgen dat er iets zou zijn, maar ik verlies geen bloed dus dat geeft je dan toch weer vertrouwen he...

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Geen bloed geeft moed. ;)
    Dat was de slogan van het NOD-topic uiteraard, maar ook hier geldt dat wel een beetje vind ik.

Ik ga nu even stofzuigen en dweilen, heb nu al nesteldrang geloof ik. :)

16. justfortoday

justfortoday Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Athalia, mooie echo gehad, met kloppend hartje!
    Phemme, tjee, bloed, maar hijdoettetnog!

Okee, ik ben niet de enige met onrustige benen dus? Normaal heb ik dat als mijn lijf aangeeft dat ik naar bed toe moet, maar had het weken voor de zwangerschap voor het laatst gehad.
    Vent had net heel lief 2 bammetjes gesmeerd, waarvan 1 met rosbief ;) Onze Golden Retrieverdame is nu blij :D

17. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Vandaag ben ik aan mijn laatst werkweek begonnen op kantoor. Niet omdat ik al met verlof mag ( dat duurt nog wel ff) maar omdat ik volgende week eindelijk weer naar mijn mannetje mag en deze keer ben ik dubbel blij. Want ik hoef niet meet weg als ik er eenmaal ben, voor mijn werk. Ik heb nl mijn onslag genomen om me voor de volle 100% op Man, kind(eren) en hof te concentreren. Maar eerst komt er nog iets waar ik nog tegenop zie...ik moet nl nog 2-3 dgn inpakken.
    (heb nl nog niet echt veel ingepakt) Maar goed volgende week mag de oudste nog ff door Opa en Oma verwend worden en kan mama er tegen aan.
    Maar het is wel raar hoor zo'n laatste week op het bedrijf waar je je werk toch met veel plezier gedaan hebt.

18. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Mama van Perine:
    kan me voorstellen dat je met een 'dubbel' gevoel zult gaan daar ja...
    Neemt niet weg dat het me HEERLIJK lijkt dat je nu zo lang 'vakantie' hebt. Anderzijds, als het je later toch niet blijkt te bevallen, kun je altijd nog een andere job zoeken! Parttime dan ofzo?!
    Succes met inpakken! ;)

19. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Goede middag dames!

Phemme, Gelukkig is alles nog ok! wat een schrik moet dat zijn geweest zeg.

Athalia, gefeli met je goeie echo! :D

Hier alles nog steeds redelijk ok, op de misselijkheid na, maar jah, dat hoort er bij, en verder beginnen mn borsten nou toch wat "stug" aan te voelen.

We hebben het mijn ouders verteld, die vinden het helemaal leuk, al was de verassing minder dan de vorige keer natuurlijk, maar ik ben blij dat ze het leuk vinden..

Vrijdag ofzo, gaan we het mn vriends ouders vertellen, hier zie ik nog wel tegen op, maar jah, het ergst wat er gebeurd is dat we ont-erft worden ofzo :p Maar vind het vreselijk eng.

Verder de dames met echo s succes, en terug komen met goed nieuws!

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Zo ben weer thuis, pppff heerlijk om weer de deur binnen te stappen..ben zo ontzettend moe de afgelopen paar dagen :(

Meiden met een goede echo, proficiat! :D
    Meiden die nog moeten vandaag, succes he!

Phemme, dat is schrikken zeg :eek: gelukkig ging alles goed met jullie boontje! Wel een gerust idee dat ze makkelijk doen met een wekelijkse echo, zeker als je opeens bloed gaat verliezen!

Neuroloog heeft mij weer door de check-up heen getrokken :), ging redelijk goed al was mijn bloeddruk iets gestegen maar nog niet zorgbarend. Bevalling zal wel erg medisch worden ivm mogelijk drukverschil in mijn hoofd, hierdoor zal er tijdens de bevalling extra apparatuur aanwezig zijn. Ach mag de pret niet drukken tegenover een lief klein babytje wat geboren zal worden!

Deel Deze Pagina