Oke, het was weer te veel om te onthouden (sorry, sorry, sorry), maar ik zag wel hele mooie foto's voorbij komen. Essie, met die handen vind ik echt helemaal geweldig! Op ons geboortekaartje stond ook zo'n soort foto. Rensie, SPANNEND. Mijn mobiel staat aan.
Wel jammer dat je niet weet hoeveel ontsluiting je hebt Rensie, maarrrr... Beter als het veiliger is voor die kleine Patries leuke site voor Nilo! Ik heb al een berichtje achtergelaten...
Brrr zo gaat Michelle voor het eerst oppassen, zal zown 2 uurtjes weg zijn... Nuo jah, ik heb mijn mobiel bij me maar ze heeft er gelukkig wel feeling voor haah...
Dat is goed hoor Hij koopt vaak haast nieuwe telefoons en die maakt hij dan (waar je zin an heb )..heeft iemand een nieuwe foon gehad bij een abbo maar laten vallen, dan horen ze iemand niet meer en willen ze hem voor weinig weg doen of weggooien. Dan neem hij hem over, maakt hem helemaal open en kijk wat er mis is..soms is het alleen het speakertje wat kapot is. Dan koop hij een nieuwe en maak hem weer hahaha damn hij heeft echt engelengeduld! Als ik hem soms bezig ziet priegelwerk! Hij wilde nu zijn N95 al verkopen voor een N95 8 Gb (hij kan het niet hebben dat ik een uitgebreide versie heb ) maar daar heb ik hem gelukkig vanaf kunnen praten hahaha ML, maak ook maar zon site aan, kunnen ze vriendjes worden RENSIE, you GO girlllll...zet hem op! Toi Toi Toi vanuit hier! En wat er ook gebeurd of wat je ook voelt, hou die kleine wonder in je buik in gedachten en voor je het weet lig je lekker te genieten in je kraambed (alias Patricia Ratelband )
Klopt hij is voor 2 juli geboren, klopt wat Niesje zeg..1 juli en daarvoor krijgen in oktober al kinderbijslag!
JEEEEH Haha ik hoor het wel als ie er 1 heeft, wel leuk hoor als je zo handig bent met die priegeltelefoontjes...
Zei ik je toch een heeeeeeeeeeeeele tijd geleden ze kunnen iets toezeggen en dan ook weer veranderen. Bij mijn moeder ook zo. Waren ze eerst actie gebied en dat is nu weer ingetrokken. En dat terwijl ze net een huis had geaccepteerd. Gelukkig krijgt ze wel de oprotpremie en gaat ze volgende week verhuizen.
ff vergelijken met Björn: 1 april Kinderbijslag 5 jarige (peildatum word bepaald voor uitbetaling juli) Björn is deze dag nog 5 jaar. 9 april Björn 6 jaar 1 juli Kinderbijslag 5 jarige (peildatum word bepaald voor uitbetaling okt) Björn is deze dag wel 6 jaar. 1 okt Kinderbijslag 6 jarige Ja dan krijg je pas in januari de toeslag voor een 6 jarige..want met de peildatum op 1 oktober is hij pas 6 jaar. Krom eigenlijk he...
Ja snap er niets van..want ze wilde zelfs al weten of je eventueel terugwilde naar de nieuwe appartementen. Ziet er wel mooi uit, maar wij willen niet tijdelijk in een noodwoning zitten met twee kleine kids. En dan anderhalve maand van te voren word alles weer op een andere boeg gegooid
Ja, maar nu ga ik vanmiddag bij mijn oma op bezoek met Marin. Mag ik jou sms- en als er intussen iets gebeurd, zodat jij het dan kan plaatsen?
Maar de kinderbijslag is wel maar liefst 3 euro omhoog gegaan en voor Björn dadelijk zelfs 5 euro per kwartaal!
En het kan dus zelfs zo zijn dat als je actiegebied bent het weer teruggedraaid wordt omdat een ander actie gebied in de wijk achter loopt op schema.
, anders wordt je een augustus mama. (is ook een mooie maand hoor als je maar bij ons bij de mama's! blijft kletsen )