Is Nilo ook zo druk? Poeh vermoeiend he! Als hij nou niet gaat huilen dan vind ik t best mag hij lkkr druk in de box gaan doen, maar hij gaat binnen 10 min huilen, hij wil op de arm of in een wipstoeltje en dan moet ik de hele tijd met me voet dat dingen heen en weer doen haha. gister heeft ie wel 2x in de minimonkey als hangmatje in de box gelegen, dat vond ik wel fijn, maar t zijn echt slaapjes van 10 min.
Ja Nilo is ook van de hazeslaapjes omdat hij zichzelf steeds wakker slaat, en als hij dat eenmaal heeft gedaan dan is hij zo gefrustreerd dat hij alleen maar huilt en door niets of niemand getroost wil worden..ow jah, alleen een fles melk. Maar goed als hij na een uur wakker word kan hij niet een fles melk krijgen. Daarom gaan we het morgen op het CB met een echte inbakerdoek proberen dan kan hij in ieder geval zichzelf niet wakker meppen
Zo Björn is al gaan douchen want Nilo ligt wonderbaarlijk nog k.o in zijn box..slapend op zijn buik! Heb je dat al eens geprobeerd Miss Sill? Nilo denk dan dat hij buikje-aan-buik lig en slaap zo wel snel in, en blijf dan langer slapen omdat hij nu de kans niet heb om zichzelf te slaan of uberhaupt met zijn armen te maaien. Ik laat hem alleen overdag nog zo slapen hoor dat ik hem goed in de gaten kan houden, de nachten durf ik nog niet aan op zijn buikje. Ik ga straks een gerecht uit het nieuwste boek van Sonja Bakker uitproberen, ben erg benieuwd Kipfilets staan al met een verse marinade in de koelkast in te trekken, de rest is al gesneden en schoongemaakt dus alles kan zo het vuur op als papa binnenstapt!
Genaro slaapt bijna altijd op zn buik, hij kan zelf zn hoofdje draaien naar de andere kant. als hij zo druk is word ie driftig als ik m op zn buikje leg want dan kan hij niet veel zien haha
Had dat dan gezegd muts dan had ik jou gebeld. Ik bel van vast naar vast voor niets. Maar je mag hier komen wonen hoor graag zelf. Hoe heeft Nilo gedronken? Heb ook erg veel zin in om jullie te zien tijdens de vakantie.
Nee joh maak niets uit, we bellen elkaar om en om Hihihi die ligt nog helemaal in dromenland! Dus heb maar eerst Björn onder de douche gezet, alles staat nu wel klaar voor zijn badje maar dat zal nu na het avondeten worden!
Hier ligt er een te krijsen in zijn reiswieg beneden om de slaap te vatten. Ben gewoon een uur bezig met zijn fles geweest.
Hihihi Senn ik geniet nog ffies van de rust in huis Zal je zien dat hij precies met het avondeten gaat komen om te eten Miss Sill, wat een snoepie zeg!
Aaah wat een knapperd Sen En wat een bos haar Even een vraagje over het naveltje. Indi haar naveltje staat heel erg naar buiten. Volgens de kraamzorg trok dit nog wel naar binnen. Dit is nu nog steeds niet en hij blijft ook maar een beetje rood tussen de randjes zeg maar. Is het normaal dat ze na 2 weken nog steeds onrustg zijn? Of is het missschien irritatie van de luier?