Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb geen duowagen, maar een kinderwagen met buggyboard.
    En verder dus een draagdoek die ik eventueel in combi met buggy kan gebruiken. Ik heb een babybjorn en een ringsling (gebruik nu vooral de laatste)
    Ik gebruik m regelmatig, als ik even snel de deur uitga om Damian naar het kdv te brengen.
    Of als Roan pieperig is dan draag ik hem en heb dan toch mijn handen vrij om bijv de was op te hangen.

2. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen!

Moest vanochtend al vroeg op pad want ik moest al kwart voor 9 op het consultatiebureau wezen.
    Roan is ontzettend goed gegroeid, hij weegt nu 4775 gram en is 55 cm lang. Hij is dus bijna 1,3 kilo aangekomen, kleine smulpaap.
    Minder is alleen dat hij spruw heeft en daardoor ook luieruitslag/schimmelinfectie aan zijn billen. :(

Rensie wat een scheetje! En leuk om zo snel al weer van je te horen.

En ik heb een heleboel lieve foto's voorbij zien komen van Joost, Genaro, Esmée, Karsten en Marin, erg leuk, blijf maar lekker spammen hoor.
    En ook nog een fimpje erg leuk!

3. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi meiden,

ik heb dikke ogen van het huilen blehhhh.
    Ik voelde me gisteren er even helemaal doorheen zitten....Senna zit in zijn oei ik groei weekje en ik krijg weinig slaap en ik denk beetje hormonen......!

Ik hoop dat het vele huilen en niet lekker in zijn vel zitten snel voorbij is want dit is geen roze wolk sorry voor mijn klaagzang!

Rensie gefeliciteerd ga verder even teruglezen!

ML die swaddle me bakendoek kun je die nu gewoon gebruiken met deze warmte? DAn ga ik hem snel bestellen!

Liefs nina

4. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Rensie leuk om weer even van je te horen en een mooi mannetje heb je hoor!

5. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nina vervelend dat je je zo voelt. Maar klaag maar lekker hoor, zeker als dat oplucht!

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Rensie, wat een schatje zeg!

Susanne, leuk filmpje!

Nina, een dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat deze grijze wolk snel voorbij gaat!

Niesje, mooi dat Roan goed groeit. Balen van de spruw en de luieruitslag.

7. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Erg vervelend dat Roan spruw heeft en een schimmelinfectie aan de billen. Hopelijk is het snel weg.

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nina, als je de katoenen variant neemt kan dat wel, maar niet te veel onderkleding gebruiken!
    Voor vandaag zou je het kunnen doen met een hydrofiel doek.

9. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Even nog een vraagje van een onzekere moeder. Ik had het er al eerder over dat Merel een witte aanslag op haar tong heeft. Nou heb ik gisteren dus heel lang met een wattenstaafje en gaasje zitten rommelen in haar mondje. Op de gedeeltes waar ik makkelijk bij kan, haal ik het zo weg. Alleen ik vind het heel erg zielig om helemaal achterop en aan de zijkantjes van haar tong te gaan zitten klooien met dat wattenstaafje. Dus daar haal ik het niet weg.
    Maar ik neem aan dat ik er vanuit mag gaan dat als ik het voorop haar tong weg kan halen dat achterop ook het geval is!?
    Of moet ik echt haar hele tong schoon proberen te poetsen?

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Wanneer mag een baby trouwens een t-shirt aan met korte mouwtjes? Ik zie hier al vaak foto's van kleintjes voorbij komen met blote armpjes, maar Merel is natuurlijk pas net 10 dagen oud.

11. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat was mijn idee dus ook....maar ik ben er nog niet uit of ik 'm nu wel of niet zal bestellen :rolleyes: :oops: .

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    GRRRRR....ben net een uur (!) aan het voeden geweest en nog kan ik Joost niet wegleggen. Slaapt dus nu maar weer op mijn arm.

Zou dat nou van de warmte komen?

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Joost heeft alleen een (mouwloze) romper aan.

14. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    We krijgen nu bedsteunders van de winkel zodat we in ieder geval in het bed kunnen slapen en we gingen al bevallen in het ziekenhuis dus dat scheelt allemaal weer maar denk niet dat de kraamzorg er blij mee is als wij ons bed niet ophogen maar ja dat gaat dus niet bij dit bed.

15. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Rensie gefeliciteerd met Jurre!! Leuke naam ook!

ik las hier al een paar keer (oa bij silla) dat jullie dekleintjes met dit warme weer ook wat water geven voor de dorst... wat voor water geven jullie dan en hoeveel?
    wist helemaal niet dat dat mocht :oops:

Moest net de kinderarts weer bellen :( Brenden zit nog steeds niet lekker in zijn vel helaas.
    Hij spuugt sinds een week behoorlijk wat (hij kan gelukkig wel wat missen omdat hij genoeg krijgt) weet niet echt wat een mondje vol is maar komen soms golven uit!
    na de fles ligt hij bij mij om te boeren en dan begint ie ineens te huilen met een uithaal alsof hij pijn heeft zo zielig!
    weet t soms echt niet meer hoor wat ik nou voor m moet doen!
    en spugen en krampen en maagzuur... :cry:

sorry voor mijn ego bericht maar ik wil ook eens genieten van mijn kraamtijd zonder dat mijn ventje last heeft...

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Iik heb hem ook (van flanel) en gebruik hem nu gewoon, Joost heeft dan verder alleen een rompertje zonder mouwen aan. Verder gebruik ik niks, dus geen dekentje/lakentje.

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Weet de kinderarts niet wat het is? Kan het geen (verborgen) reflux zijn? (ik weet alleen niet wat je daar tegen kunt doen)

18. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Voor zijn reflux krijgt hij al omeprazol medicijnen en ook Ar van nutrilon...
    het werkt alleen neit en nu is het spugen er ook nog eens bijgekomen...
    dus het klopt wat je zegt....
    de kinderarts belt me zo weer terug...

19. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dat heb ik dan gemist, sorry :oops: :oops: .
    Ben benieuwd wat de KA er van zegt......

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ga even kijken of ik Joost kan wegleggen, zodat ik op m'n gemak samen met Rick een boterham kan eten.

Deel Deze Pagina