Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Pfff Phemme, wat een schrik!
    Gelukkig zit alles nog waar het hoort! Fijn dat je zo goed begeleid wordt, scheelt een boel zorgen denk ik.

Mama van Perine, sterkte met inpakken. Lijkt me inderdaad raar, weg te gaan bij je werk. Maar je doet het voor een goed doel :-D

Patricia, fijn dat alles in orde was! En goed dat je zo'n toffe neuroloog hebt.

Mijn lief heeft gisteravond buikfoto's gemaakt, te-ring, wat een pens! ;)
    En daar moet dan nog ruimte zijn voor een kindje? :rolleyes:
    Tot nu toe vraagt iedereen, echt iedereen of ik ben afgevallen. Ging net bij mijn ouders op de weegschaal staan: inderdaad 5 kilo kwijt :confused:

edit: ik word gek van die censuur hiero :(

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Phemme, wat een opluchting zal dat geweest zijn na die angst vannacht zeg...

Athalia, gefeliciteerd met je mooie echo

Ik heb het maar wel op mijn werk verteld want kon het echt niet meer verbergen haha, nou iedereen was heel blij voor me...

3. mama van Perine

mama van Perine Bekend lid

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @meisje0123: Danke voor je berichtje.
    Je hebt ook wel gelijk vakantie is ook wel een keer lekker. Bij de eerste heb ik gewoon gewerkt tot het verlof en ben daarna na 3 mnd weer gaan werken. (als je alleen bent heb je in het buitenland niet echt een andere keuze) En heb daardoor een heleboel gemist of verdrongen. Enne werken...weet ik niet of dat er weer inzit, manlief heeft een boerderie en ik denk dat wer rondom het huis genoeg dingen te doen zijn die in een mannen huishouden blijven liggen :)

4. monkeylove

Wat leuk een boerderij! Woon je ook echt in de weilanden? HAha ik ben een stadsmens maar vind het altijd wel wat hebben. Hebben jullie ook dieren?

5. monkeylove

Nah jah niet IN de weilanden maar ertussen ahah.. je weet wel wat ik bedoel :p

6. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @monkeylove: of we dieren hebben vraag je. hmm niet veelhoor: stuk of 60 melkvee, 40 stuks kleinvee (toekomstig melkvee), 2 honden, 1 huiskat,de nodige ratten en muizen. Een behoorlijke beestenboel dus die natuurlijk in het voor jaar uitgebreid word met het nodige kinderspeelspul zoals konijnen. En natuurlijk kippen voor mijn zondagse eitje:)

7. monkeylove

8. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Yep wij wonen tussen de weilanden, in de mooie provincie de Charente. Ergens tussen Bordeaux en Limoges.

9. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Echt wel

10. monkeylove

Owkee nu ik hoor waar begin ik jaloers te worden ahahahah

11. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    wrom? ieder heeft zijn of haar ding hoor of je nu in de polder of in de grote stad woond. Alles heeft zijn eigen charme. Bovendien denk ik dat je in de stad van je produkten op aan kan en op t land is dat iedere dag weer een verassing....of we de dag doorkomen zonder stroomuitval, telefoonuitval of de post wel komt....

12. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    He dames,

Phemme: gelukkig dat alles goed is zeg, wat een schrik
    @Athine: joepieeeeeeeee, gefeliciteerd met de goeie echo

Voor de dames die al aan de positiekleding zitten even een vraagje: ik ben ook op zoek omdat alles nu echt te strak gaat zitten maar zie alleen maar van die broeken met zo'n elastische band aan de bovenkant. Ik denk dat ik daar nog in verzuip. Wat kan je voor broeken aan met nog maar een klein buikje en waar vind je die?

13. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik vind de winkel www.innana.nl helemaal super. Zit in Eindhoven. Ik heb daar een gave spijkerbroek gekocht, die broek zie je geloof ik ook meteen als eerste op de website. Kun je ook aan als je geen gigantische buik heb.

14. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Zijn er meer dames met concentratie problemen?

Pfff.........erg frustrerend op mijn werk zeg.

15. nin0

nin0 Actief lid

4 okt 2007
    472
    0
    0
    xxxxx
    xxxxxxxx
    http://www.queenmum.nl/ en http://www.vidavita.nl/ hebben hele leuke collecties. Ik was de vorige keer vooral fan van Vida Vita. Verder vind ik de kleren van King Louie ook erg leuk. Dit zijn dan wel geen zwangerschapskleren, maar veel van hun jurkjes kan je best nog een tijd dragen.
    Bovendien heeft King Louie ook de Petit Louie collectie. En mocht je op deze merkjes uitgekeken zijn, dan zijn er heel veel Marktplaats liefhebbers te vinden.

16. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    Ik ben toen ik zwanger was van de eerste naar MissEtam gegaan in Db op de rompertpassage(?) daar zit/zat een soort dump Etam. Scheelt lekker in de portemonee:)

17. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohja, en H&M heeft af en toe leuke dingetjes er tussen zitten. (kun je ook online bestellen)

18. mama van Perine

20 nov 2007
    540
    0
    0
    Boerin in Frankrijk
    Exideuil, Frankrijk
    @etje: praat me er niet van het kan me niet snel genoeg 5 uur worden...

19. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik heb van Miss Etam een zwarte pantalon, die is geheel van stretch dus geen band, je kan hem aan de bovenkant stellen dmv elastiek zoals de broeken van kleine kinderen...ideaal dus :D

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Volgens mij zit ie niet in de Rompertpassage, maar in de Helftheuvelpassage als ik me niet vergis.

Deel Deze Pagina