Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Patries: Over het eetgedrag van Tygo...ik houd het sinds giste weer ff bij zodat ik dat maandag bij het CB kan bespreken. Enne het "Oei ik groei" boek..GOT IT ;)

Nina: Dikke Digi Knuf!

Nannie: Ben erg benieuwd wat de KA zegt. Sterkte in elk geval. Ik weet van mijn dinnetje (haar zoon is nu 7 mnd) en heeft er nog steeds last van de reflux, bij hem duurde het ook erg lang voordat de medicijnen een beetje aansloegen. Ze is net weg anders had ik het ff voor je gevraagd maar ze gaat nu werken. Ik geef gewoon water, niet continue hoor maar als ie goed gedronken heeft maar toch dorstig is geef ik maar iets van 20 of 30 cc water. Maar Tygo geeft duidelijk aan wanneer ie genoeg heeft.

ML: Have fun at the swimingpool!

Nou hier kwam Tygo weer om 9:30 uur, ik heb maar een fles van 120cc gemaakt nou die ging (met tussenpozen) schoon op.
    Daarna lekker gebadderd en hij ligt nu in de wandelwagen bak net te slapen.
    Kep nog wat afwas staan van gisteravond, ik had er toen echt ff geen trek in om het te doen die koffiekoppie enzo. Maar ik verveel me eigenlijk wel en ik ehb geen zin in de huishoudelijke taken.
    Moet wel nog wat boodschappies doen..avond eten, maar kep ook geen inspiratie om te verzinnen WAT we gaan eten...dilemma's dilemma's

2. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    goedemiddag dames!

Rensie gefeliciteerd met jullie zoon Jurre!

Ik las wat over vrije dagen, mijn vriend werkt bij een internationale organisatie, en daar krijgen ze 5 dagen voor het huwelijk en 2 dagen voor de bevalling.... ook zo lekker krom, zou het liever andersom zien! volgens mij is het volgens de nederlandse wet zo dat je een dag vrij krijgt voor de bevalling, en 2 dagen voor de aangifte, dus eigenlijk drie dagen dus...tenzij de bevalling 's nachts plaats vind ofzo...

Verder weer een heleboel schattige poppetjes voorbij zien komen! (wil ik ook!).

Hier is alles nogsteeds rustig, dus ik hoop dat het strippen vanmiddag doorgaat, en dat het helpt, zou wel zo leuk zijn!

3. Succes vanmiddag Mone...

Hier gaat redelijk. Esmée is hangerig en plakkerig, maar dat is gewoon het weer volgens mij. Heb haar in een mouwloos rompertje liggen. Ze ligt nu in bedje (eindelijk).. Weet niet of ze in slaap is gevallen, maar dat zie ik zo wel...

Liefs Wendie

4. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ben net gebeld door de KA en brenden wordt weer opgenomen minimaal voor een paar dagen. Ze vindt dat hij te veel in een cirkel van kramp, spugen en onrust zit. Ze zei dat het heel moeilijk is om die te doorbreken en thuis onmogelijk. Ze garandeerde me dat ie rustig weer mee naar huis gaat. ben er helemaal af nu...

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Jeetje meis! Wat vervelend allemaal!
    HEEL veel sterkte...en ze doet er in elk geval wat mee. Ze laten je (en de kleine) in elk geval niet door sukkelen zo...
    Dikke digi knuf voor jou en de kleine!

6. hey meis...

wat vervelend voor je, maar hij is wel in goede handen straks..

ik heb de premaxx babybag (soort minimonkey) geleend van een vriendin. durfde het eerst niet aan, maar aangezien madam alleen maar bij mama wil liggen en ik ook wel wat wil doen, heb ik het maar geprobeerd. en wat denk je? binnen 5 minuten in slaap...

heerlijk... ff lekker genieten..

liefs wendie

7. misspiggle

misspiggle Bekend lid

29 sep 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Jazeker! Helemaal trots... :D

8. ga zo weer eens ff spammen... :)

9. gister in slaap gevallen in de box:

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Nannie, balen dat hij weer opgenomen moet worden, maar misschien wel beter dan thuis met hem te zitten en het gaat maar niet.
    Sterkte!

11. in mn nieuwe wipstoel:

zelfde als die van jou toch miss sil? alleen andere kleur?

12. bij mama op schoot:

13. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik houd ook nog steeds lijstjes bij hoor. Een beetje een vorm van vastigheid/controle voor mezelf ;) (heb ik overigens bij Rick ook nog best lang gedaan)

Hier ook weinig inspiratie voor het avondeten, was wel om 09.00 uur vanochtend MET KIDS in de winkel, hihi. Heb maar gekozen voor saucijsjes, gebakken aardappelblokjes en sla. Niet al te veel werk en toch warm eten (en dat met dit weer; denk dat ik de worstjes maar in de zon leg....tegen de tijd dat het dan etenstijd is, zullen ze wel gaar zijn ;) :rolleyes: ).

14. en nu lig ik heerlijk in mn wiegje te slapen.. (voor hoelang?)

15. zo, dat was het weer ff voor vandaag...

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Jeetje, veel sterkte Nannie. Ik ben wel blij voor je dat er (weer) serieus actie ondernomen wordt, maar het is minder dat hij daarvoor weer opgenomen moet worden.
    Dikke knuffel van ons voor jullie!

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik heb dus niemand in m'n omgeving om zo'n ding van te lenen....en Rick wil toch ook af en toe spelen en mama moet idd ook af en toe (niet te vaak ;) ) wel eens wat doen.
    Vanochtend ook weer (naast 1 uur af en aan voeden :confused: ) ruim een uur met 'm op de arm gezeten.......en nu: ligt meneer heerlijk ingebakerd te pitten :confused: .

18. ja, dat had ik dus ook en mijn vriendin kwam er mee aan.. miss idee om te bestellen of te kopen via marktplaats?

Deel Deze Pagina