Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik weet hoe je je voelt.....ik had het zelf kunnen schrijven ;)

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Rick doet dat nog steeds (bij zichzelf).....deed hij al bij mij in de buik en hij is nu bijna 2 :D .
    Ook als hij moe wordt begint hij aan zijn haar te frunniken 8)

3. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    silla ik weet niet misschien ligt het aan dat ik rajah al een tijdje op de forte voeding heb....

en met die schoonzus das de schoonzus die dus ook nog niet is geweest voor rajahs geboorte ze is al jaren niet geweest op verjaardagen etc.......en dan opbellen van ik kan niet komen wegens dit ofdat nou als je al niet eens kan komen als je broer weer een kleintje gekregen heeft,,,,,nou dat zegt toch wat....

ik zal weer even verder lezen

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Bloem fijn dat Wessel zo goed groeit!

Ik zal ook eens ff spammen.

"he zie mij eens chillen in de tuin 8)

5. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    ff korte update van Brenden...
    hij ligt op een kinderkamer (waren we niet blij mee want is natuurlijk niet controle van 24 uur) ze hebben hem nu aan de zuurstofmeter gelegd dus dan krijgen ze een piepje als hij het moeilijk heeft.
    Morgen gaat de kinderarts hem helemaal onderzoeken samen met de fysio en pedagogisch medewerker. Ze heeft gegarandeerd dat ze erachter komen wat er is en hij weer rustig mee naar huis gaat. Hij moet iig tot maandag blijven of langer... :(
    Wij mogen niet eerder als morgen na 10 uur komen zodat zowel hij als wij rust krijgen en zij hem beter kunnen observeren.

Heb net al even gebeld en hij was heel onrustig geweest en kon niet slapen terwijl hij kapot is zei ze.
    dus iom de arts heeft ze hem ingebakerd na een uur is hij toen pas in slaap gevallen.
    De verpleegster zei al tegen mij dat hij echt niet lekker in zijn vel zit want hij was alleen maar aan het slaan met handen en voeten en kreunen en gillen... :cry:

Ik hoop echt dat ze wat voor hem kunnen doen want het was geen leuk gezicht hem daar zo achter te laten...

liefs Nannie

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    He gets meis, naar om je mannetje zo achter te moeten laten. Hij is gelukkig in goede handen en ik hoop dat jullie idd een beetje tot rust kunnen komen. Dikke knuffel voor jullie!

7. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen
    voor de dames die het stukje hier boven niet snappen over mijn schoonzus hier onder staat het begin van wat er nu weer is.... :rolleyes:

8. heidi77

heidi77 Bekend lid

12 aug 2007
    922
    0
    0
    niks ben schippersvrouw
    omg emmen

nannie wat vervelend en ook vervelend dat jij er niet bij mag blijven.......is toch iets wat je het liefst doet althans ik wel.....maar ja sterkte ermee en probeer wat te slapen vannacht,,,en gewoon ziekenhuis bellen he want het is wel je manneke die daar ligt en ik kan me voorstellen dat je dan alles wil weten...gr heidi

9. hi nannie.

wat vervelend zeg! zo kun je niet lekker genieten van je ventje he?
    esmée had koorts gehad, maar gaat weer goed!

slaap lekker allemaal.

hoe is het met de zwangeren?

liefs wendie..

10. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Stoer jochie hoor!

11. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Mooi mannetje hoor!
    (Oh ja dat "Img" hoef je niet te doen als je via Image Shack een foto plaatst ;) .)

12. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
  13. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Zo dan nog ff snel zelf mijn kleine poppetje spammen:

Lekker genieten in badje!

14. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel

Op schoot bij overgroot oma.

15. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel

Een creatieve foto van manlief in het Anne Geddes genre.

16. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ik word zooooo sjaggie! Nu al krijg ik allemaal vragen via hyves, msn, sms en telefoon of ik al bezig ben en of ik al tekenen heb dat het gaat beginnen. Ben net 40weken, alsof elk kindje netjes komt wanneer de wetenschap heeft besloten dat het tijd is om te komen :rolleyes: Volgens mij hebben ze ook echt niet door dat het daardoor ook niet makkelijker voor mij word, ik loop er tenslotte al negen maanden mee rond en ik ben de gene die het kindje krijgt. Dat ze nieuwsgierig zijn snap ik best maar wat denken ze dan wel niet van mij!

Sorry hoor, moest mijn baalbericht even kwijt. Zit er echt aan te denken om gewoon niet meer op msn online te zijn en mijn telefoon uit te zetten en ook mijn hyves niet meer te bekijken.

17. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Rensie gefeliciteerd met Jurre!

Nannie heel veel sterkte met Brenden, hoop dat ze er snel achter zijn en je ventje weer naar huis mag!

Wat een schattige foto's allemaal! En Susanne wat een lief filmpje!

Ikheb tot zoverre kunnen terug lezen.
    Heb me dagen echt niet. Als ik t zo lees heeft Genaro dan ook een groeispurt want hij wil over dag en savonds alleen maar op de arm en niet alleen in bedje *zucht* erg vermoeiend, en warm met dit weer!
    Verder gaat t met mij en de thuissituatie helemaal niet goed, kan me zelf wel voor de kop slaan dat ik toen ik zwanger was niks voor mezelf heb gezocht ipv bij mijn vriend gaan wonen. Maarja d8 dat we een gezinnetje gingen vormen.

Dit gaat toch pas sluiten als iedereen bevallen is? Of gooien ze m gewoon dicht? :cry:

18. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ingrid kan me voorstellen dat je er helemaal genoeg van hebt!

Nog wel gefeli met je mijlpaal!

19. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dank je wel miss sil!

Hoop dat je thuissituatie nog veranderd of dat je snel wat voor jou en Genaro kan vinden!

20. Miss Sil

Miss Sil Fanatiek lid

19 jan 2008
    2.513
    0
    0
    Arnhem
    Ja dat zal nog wel ff duren en heel moeilijk worden.

Heb je ook zo last van de warmte? Kheb net afgewassen en zit eigenlijk op Genaro te w8en die had zn laaste flesje om 22 uur dus die zal zo wel willen.

Deel Deze Pagina