Nee gelukkig geen last van de warmte. Wel van het bed. Nu ons eigen bed kapot is slapen we boven op het logeerbed, ons oude bed, maar dat is nog lager dan ons nieuwe bed en kan er gewoon niet normaal in en uit komen zonder pijn. Vooral als ik 's nacht/'s ochtends eruit moet om te plassen verga ik gewoon van de pijn dus zie er nu tegenop om naar bed te gaan
he klote zeg, heb je last van je schaambot? Ik had dat heeel erg, en van me liezen. In en uit bed was idd geen pretje!
Ik had al last van bekkeninstabiliteit en dat was al pijnlijk maar het word dus steeds erger sinds deze week. Ik kan echt gewoon mijn benen niet uit bed krijgen zonder dat ik ze zelf op pak en buiten bed zet maar zodra ik dus overeind wil komen doet het onder in mijn buik zo verschrikkelijk veel pijn dat ik liever gewoon blijf liggen, zodra ik sta loop ik ook helemaal krom van de pijn en moet ik echt voetje voor voetje lopen om vooruit te komen en zelfs dan doet het zeer. Na tien minuten gaat het weer beter maar ja dan heb ik echt geen zin meer om weer in bed te gaan liggen want ik weet gewoon dat het zodra ik wakker ben/word weer hetzelfde verhaal is.
Dat is idd echt vervelend, hebben jullie geen comfi bank waar je makkelijker kan opstaan? Mijn ventje laat wel op zich w8en zeg
zul je altijd zien wanneer je denkt dat ie zo komt dan laat ie op zich wachten en wanneer je denkt dat het nog wel even gaat duren komt ie ineens heel vroeg. Heb jij zoveel last van de warmte dan dat je niet kan slapen?
ik heb wel geslapen van 11uur tot 1 uur maar werd wakker van me vriend, die is nu weer weg. klag daarna alleen maar te piekeren, dus ben er maar uit gegaan. Kga es ff kijken bij me ventje
dat lijkt me inderdaad ook niks, dat je eerst van hem wakker word en dat hij er daarna gewoon vandoor gaat. Zo jammer dat de komst van jullie zoontje niet zoveel veranderd heeft bij hem.
dat maakt mij ook heel verdrietig, weet soms ook niet meer zo goed wat ik ermee moet. Zomaar iets anders vinden is niet makkelijk, ik heb ook geen werk,spaargeld etc en sta pas weer een jaar ingeschreven, als student wat dus niet meer klopt.
Dit maakt me wel weer blij, net gemaakt want mijn ventje is nog niet wakker, hij ligt zo lkkr te slapen!
zolang je niet dakloos bent doen ze heel moeilijk, of ik moet een drama verhaal ophangen dat ons leven niet veilig is bij hem maar dat is ook niks voor mij. Het liefst blijf ik samen wonen en hoop ik op een "echt" gezinnetje. Het is zo als ik 1 stap zet om weg te gaan dan kan ik niet meer terug. Dan moet ik een uitkering aanvragen, urgentie proberen aante vragen, en weet ik veel wat er nog bij komt, omdat ik geen rooie cent heb.
dat is natuurlijk ook weer zo, lijkt me zo moeilijk omdat je natuurlijk graag dat gezinnetje wilt wat me ook niet meer dan normaal lijkt om te willen. Maar wat zou je vriend doen als je wel besluit om weg te gaan?
Hi ladies... Wat een prachtige babyspam ging er weer voorbij! Ingrid...idd gewoon MSN/Hyves en telefoon negeren! Deed ik ook de laatste dgn voor de bevalling. Balen dat je ook nog erge last van je B.I. krijgt...HET MOET TOCH ECHT DEZE WEEK EEN X KOMEN HOOR! Mss Sil balen dat de thuissituatie niet al te best is. Ik hoop voor jou en Gerano dat er snel een oplossing komt. Kun je niet terug naar je ouders?
Vandaag proberen om regelmaat te krijgen... Hij was om 5:30 uur wakker heeft ong. 80 cc gedronken en krijgt nu de rest tussen 7:00 en 7:30 uur. Hij is het er geloof ik niet mee eens maar goed het moet maar ff.... Ik heb nl. van een forummama een overzicht ontvangen met een schema volgens Gina Ford (Boek: Tevreden kind). Duimen jullie dat het vandaag gaat lukken (en dat ik het volhoud hihihi). Als ik het schema zo bekijk klinkt het logisch maar goed tis altijd afwachten natuurlijk en veel dingen tussendoor doen zit (shoppen/wandelen) zit er niet echt in maar goed eerst ff een regelmaat creeëren. Groetjes!
Morgen dames! Gisteren was het zo mooi weer dat ik na het CB terug ben gegaan naar mijn schoonouders, zodat Björn daar in zijn zwembad kon spelen. Inbakeren ging goed! Bij de verpleegster dan Toen ik uiteindelijk het inbakeren moest doen, begon hij te spartelen als een vis op het droge Je moest met twee doeken werken, en uiteindelijk had ik het wel voor elkaar, maar het is gewoon makkerlijker en sneller om zon inbakerdoek met klittenband te kopen Nannie, las dat Brenden weer opgenomen is in het ZH..heel veel sterkte meid! Niesje, jeetje Roan spruw hoop dat hij er snel van opknapt! Heeft hij er veel last van? Verder ben ik nog niet aan teruglezen gekomen. Gisteravond laat ging mijn foon, was het mijn dinnetje (hier op het forum is ze een aug mama). Ze zou eigenlijk 8-8-2008 een KS krijgen, maar ze is gisteravond opgenomen, en straks word de KS al uitgevoerd..dus die word vandaag ook mama Dus van het weekend op kraamvisite..! Miss Sill, lees dat je thuissituatie niet zo best is..hoop dat het alsnog goed komt, maar hou niet te lang vast aan dromen waarvan je weet dat ze niet zullen slagen. Jij heb alle energie nodig voor de kleine, en daar kan je best wel wat steun gebruiken van je partner..en geen bergen stress. Misschien dat jullie van het weekend een goed gesprek kunnen voeren, en dat je alsnog met je gezinnetje verder kan gaan! Succes meid en een dikke knuffff Silla, ik duim duim duim voor je! Hier werd de combi-voeding helemaal top! Meneer komt tegenwoordig om de 4 a 5 uurtjes voor zijn eten..en slaap daarna weer vredig in dromenland. Wat een verademing, want ik liep onderhand ook op mijn tandvlees
Ow Nilo is gisteren weer gewogen omdat hij nu de combi-voeding van mij krijgt. Maandag was hij 4040 gram, gisteren 4225 gram..die groeit echt als kool Trouwens sinds gisteren gaat Nilo nu ook kleine kreetjes uitstoten hahaha als hij zijn speen driftig met zijn mond aan het zoeken is, of als hij blij aan het spartelen is in zijn box of kinderwagen hihihihi zo leuk! Zag trouwens weer schitterende foto's voorbij komen!
goedemorgen dames, heb niet zoveel gelezen, baal vreselijk dat die kleine er nog niet is, en dat het strippen van gisteren weinig tot geen effect heeft gehad, heb vannacht nog wat voorweeen gehad, maar daar houdt het dan ook mee op.... Enige wat ik kan doen is afwachten, en daar ben ik helemaal niet zo goed in..... En idd of mensen durven niet te bellen, of ze bellen om de dag (iedereen die dagelijks belde heb ik verteld dat ze echt niet elke dag hoefde te bellen). maar ondertussen durf ikzelf ook niemand meer te bellen, iedereen reageert meteen van en.... sorry voor dit ego bericht, maar heb het zo gehad...
Het is lekker rustig nog hier, dus ga jullie even vervelen met SPAM Lekker voldaan in mijn bedje..! Zijn hoofdje glimt van de aftersun