moest inderdaad even 60 pagina's bijlezen. heb nu het rijk even alleen (nou ja Sam ligt te slapen), want remco brengt maud en morris naar oma en zelf ging hij naar de kapper. ik dacht mooi nu heb ik dus weer tijd om wat bij te lezen. hier is alles verder prima de kids hebben alleen last van de warmte maar ze zijn helemaal blij met hun zusje en willen ook haast niet weg. ze hebben zelfs al ruzie om het flesje geven.
nou ik had gehoopt dat er al een ander mij voor was ik ben nu toch niks verplicht hè, omdat ik 1 pakje wel grappig vond en het broekje leuk nee ze is ze vast al kwijt, toch [-o<
nou ik ga een poging doen tot spammen. maar deze foto doe ik eerst. deze foto is dinsdag avond gemaakt toen ik al regelmatige harde buiken had.
Ben weer lekker bezig met pagina vulling. Valt niet mee trouwens met 1 hand typen en Karsten tegelijk de fles geven. O en het douchen vond ie helmaal niets een grote brulpartij behalve op z'n ruggetje.
Ja, misschien wel... Alleen drink ze nu op het moment ook nog niet echt veel.. De meeste voedingen maar 10 minuten.. Dus het is even afwachten wanneer ze nu weer komt.. Of er drie uur tussen zit, of dat ze toch eerder komt, omdat ze te weinig heeft gehad...Mikayla valt heel snel in slaap aan de borst, dus dan houdt ze er weer mee op.. Ze slaapt verder wel goed.. Dus ga er vanuit dat verder alles goed is...
deze trotse papa had mij even achter de laptop weggejaagd. maar ga nu weer verder met nog een paar spammomenten
Zag gister ook (maar dat bedacht ik me toen ik net de pc had afgesloten ) dat je een nieuwe avatar hebt.