en zo gaat het al vanaf dag 1. waar sam is zijn de andere beide kids ook met een maximale afstand van 3 meter.
en dan nu de laatste want deze glimlach op dag 4 moet ik natuurlijk ook delen. zo dit waren mijn spamfoto's eerst, mijn recente foto's staan nog op de camera, maar kom gauw nog een keer spammen
Leuk leuk leuk lovelykids! T zal wel even aanpoten zijn voor je met drie ukkies om je heen. Ik vind twee in ieder geval al dodelijkvermoeiend haha, maar wel erg leuk ook hoor. Sen veel plezier bij Kwebbels!
Nee, dat is niet zo erg hoor, die heeft d'r kleine al! Weet alleen niet wat het is en hoe het heet enzo, maar wel dat ze zich 29 juli om 7.15u moest melden in het ziekenhuis voor een keizersnede.
ik zie dus net dat ik gewoon nog een geboorte gemist heb ik had nl op mijn kladblok nog 5 namen staan terwijl er in de lijst nog maar 4 staan. 22 juli Yannick - 40,1 weken - ? gram - zoon van Naomi32 van harte met de geboorte van jullie zoon sorry had het even gemist door mijn eigen bevalling maar goed geniet er maar lekker van (doe ik ook nog steeds)
Ja, ik was even wat aan het uitproberen... Dacht.. Laat ik mijn lieve meissie maar als avatar gebruiken.. Is toch net iets leuker dan die rimpelhond met dikke baby
Niesje, ik ga zeker mee naar het mama topic... Maar eerst nog even de laatste dames afwachten die nog moeten bevallen... Leuke foto van Roan... Rensie, wat is Jurre een schatje zeg.. Leuke foto... Wat ik erg prettig vind aan het forum is dat je merkt dat jij niet de enige bent met bepaalde problemen. (niet verkeerd bedoeld hoor!) Maar op die manier voel ik mij toch wat zekerder... Nannie, wat vervelend meid... Hopelijk komen ze er snel achter wat er precies met Brenden is, zodat hij weer snel met jullie mee naar huis kan... Essie, wat is Merel ook een schatje... Ingrid, kan me goed voorstellen dat je daar echt geen behoefte aan hebt.. Ik was zelf dan ook erg blij dat Mikayla zich lekker op tijd liet zien.. Het is inderdaad vast lief bedoeld, maar jij hebt daar nu echt geen zin in... Hopelijk laat jou kleintje zich ook snel zien nu.... Miss Sil, wat vervelend dat het bij jou thuis niet zo lekker gaat... Ben je nu dan toch iets voor jezelf aan het zoeken? Of is dat niet haalbaar...? Lovelykids, wat een leuke foto van sam in de tummytub Senn, tot straks en lunch ze....
Wat een poppetje is sam zeg heerlijk die wangen! hopelijk gaat het goed met Brenden? vind het zo zielig! Ingrid succes nog even! Vond die "speen" foto ook erg mooi, weet niet van wie die was.. maar leuk gedaan, En Mayron bij het zwembad, een levensgenieter Miss sill sterkte met je thuis situatie, verrot zeg.. echt jammer dat ie niet is veranderd door de komst van jullie ukkie. voor wie ik vergeten ben sorry.. Vanochtend naar de CB geweest, en madam was al 4220 en 54.5 cm, 500 gram zwaarder dan jor toen die zou oud was, en precies even lang. Ze doet het dus net zo goed als hoe ze dr uit ziet
Ik geloof dat de rust qua drinken hier is teruggekeerd.... Joost heeft nu om 07.45 uur en om 11.00 uur gegeten. Is in de tussentijd lekker in de tummy geweest (maar heel eventjes, want meneer spuugde een deel van zijn voeding eruit, jakkiebah) en ligt nu -weliswaar ingebakerd, maar toch- lekker te slapen. Moeders heeft 't te heet, dus die zit met de laptop op schoot op bed .
Miss Sil, ik hoop voor je dat je thuissituatie snel verbeterd. Knuffel voor jou en je kleine mannetje!
he meiden, hier nog wel beetje onrustig beebje maar al veel beter weer dan gisteren dus hoop dat het weer naast groeimomentje weer snel afnemen. Net afgekolfde melk in flesje voor het eerst geprobeerd.....het ging wel maar super langzaam het is hem gelukt tot 50 cc en de rst weer aan de borst..herkent iemand dat het niet gelijk met flessen vol gaat als ze de borst zijn gewend? Vannacht kwam meneer iedere 2 uur voor 5 min echt zo balen hoop dat het snel weer voorbij is want dat is echt slopend! ML die nutriton kun je dat kopen bij drogist? Ik las dat het bij mayron voor krampen en spugen hielp? Ik merk dat hij na iedere maaltijd erg last heeft dat het hem zo hoog zit! Waarschijnlijk door de snelheid waar het mee uit mijn borst komt! Senninah veel plezier bij kwebbels! Ik hoop dat het inbakenen goed gaat helpen...wat houdt precies combi voeding in? Wat combineer je en wanneer ga je voor flesvoeding kiezen Forte....Ik ga de nachtvoeding overstappen naar flesvoeding en zoek info welk soort ik dan moet hebben! Ik ga me nu pas aankleden schandalig he maar lekker gekeuveld vanmorgen! Liefs nina
Hier is het nog even afwachten hoe het met de voeding gaat... Mikayla heeft om 12 uur voeding gehad en kwam zelf om 13.30 weer, maar heeft toen wel een 15 min.. aan de borst gedronken, dus misschien dat ze nu wat langer blijft slapen.. We wachten het af...
Heee allemaal, Hoe is 't met iedereen? Ingrid: Hou je het nog 'n beetje vol ? Patricia: Bedankt Nilo, voor je berichtje Het is zeker gezellig buiten mama's buik Nou we gaan aardig hard, nog maar 3 dus en dat op 1 augustus.. Hier is 't heeel erg druk met voeden, badderen, bijslapen en alles maar 't gaat super goed ! Ze komt al heel de week, op 1 nacht na dan, maar 1 keer per nacht dus dat is wel lekker Nou als ik wat meer tijd heb kom ik weer eens kijken lekker druk zo'n kleine.. En voor de liefhebbers van foto's www.demiroos.nl Daar staat onze kleine buddha
Nina, begrijp precies wat je bedoelt.. Zo'n nacht hadden wij vannacht ook.. Na 10 min. aan de borst viel madammetje weer in slaap, om zich na 2 uur inderdaad weer te melden. Frustrerend en vermoeiend! Hier ook hopend dat het vandaag beter zal gaan...
Wel fijn Mirjam, dat Demi maar één keer per nacht komt... Geeft ze mama ook haar rust... Hier is het hopen dat Mikayla dat binnenkort ook gaat doen.. Mama kan die rust 's nachts wel gebruiken...