Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    tja, misschien heb ik ook wel voor mijn beurt gesproken hoor, de dag is immers nog niet voorbij ;) . Maar tot nog toe gaat het goed :D .

2. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    hoi hoi allemaal

pff wat hebben jullie de afgelopen dagen weer lekker doorgepend zeg...
    Ik zag dat Rensie inmiddels bevallen was van Jurre! gefeliciteerd!

met mij gaat het inmiddels wel weer wat beter. De AB doen hun werk goed en de borstontsteking is ook ver over. Dat is wel prettig, want dan heb ik weer wat meer energie. Heerlijk.
    Chris heeft de afgelopen 2 nachten ineens ook nog maar om 1 voeding gevraagd, dus dat scheelt ook...

Het leven van alledag begint er weer een beetje in te komen hier en dat is wel lekker. Een beetje ritme krijgen lijkt er weer van te komen. Maar merk wel dat dit warme weer niet echt bevordelijk is voor mij....pfff ik functioneer daar echt niet op...

ik heb wel echt supermooie foto's langs zien komen!
    leuk.
    en nog maar 3 dames te gaan....ik denk aan jullie.

o jee Chris is weer wakker....en wil eten!

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ik ben van Rick gewend om eigenlijk op tijd te voeden, met de fles....geef Joost nu echter BV en voedt op vraag (maar wel iedere 4 uur minimaal).
    Nu zou ik zou graag een ritme willen krijgen, wat vastigheid qua tijden.... Met name ook met het oog op onze Rick....hij schiet er anders zoveel bij-in, steeds als ik wat met hem wil doen, meldt Joost zich inene en vraagt om aandacht....Is het gek om dat nu al te willen? Of toch niet? En hoe pak ik dat dan aan?

4. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ola Chica's

Schaam me diep maar kep wel gelezen maar er is NIETS blijven hangen...
    MAAR...loved the babyspam!

Hier gaat alles goed, liep vanmorgen wel ff achter op schema maar meneer mag nu weer zijn flesje dus moet ff opschieten.

Mama heeft zelf bij alle slaapjes ook een slaapje gedaan hihihi dus zit nu pas net gedoched en aangekleed achter de PC.

Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat! Want er staat op de checklist...tussen 17:00 - 18:00 badderen en de fles...hmmm wanneer moet ik koken dan? Maar ja tis maar een richtlijn (denk ik want ik heb alleen het schema nog niet heb boek "Tevreden Kind" van Gina Ford).
    Ook ga ik (proberen....) om Tygo vannacht ook in zijn eigen bed te laten slapen ipv bij ons op de kamer in de wieg.

Oh en meneer wilde wel slapen maar wilde niet zelf in bed slapen vanmiddag...TIP het voedingskussen.
    Ik nam hem in mijn armen..speen...en weg was ie...maar zodra ik hem in bed leg..WAKKER!
    Nou oplossing gevonden...mijn voedingskussen gepakt...in de ledikant gelegd en hem er zo ingelegd alsof hij denkt dat ie nog in mijn armen ligt. Tis mss mama logica maar het werkte want hij ligt dus nu al vanaf 12:!5 tot heden te tukken!
    Vanmorgen was ie lekker aktief en vrolijk terwijl hij normaliter tijdens de flessen in slaap valt! !

Nou ga nu echt flesje maken!

Oeps loop 10 min achter hihihihi ga flesje maken!

5. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Niesje + ML....

GEFELICITEERD ONZE ZOONS ZIJN VANDAAG 1 MAAND! Wat gaat het hard!

6. Zo, heb ff snel bijgelezen, maar er is weinig blijven hangen..
    Esmée slaapt gelukkig weer wat beter. Ben ik blij om. Het is ook iets minder warm, dus daar ligt het ook aan...
    Gisteravond kwart over 10 had ik haar en kwart voor elf sliep ze. Heeft ze ons door laten slapen tot kwart over 4! Daarna pas weer half 9. Heerlijk...
    Ze slaapt nu ook..

Heb weer hele lieve foto's voorbij zien komen.. Lief hoor!

Was errug benieuwd MissPiggle, hoe je aan die naam bent gekomen van je dochtertje...

Liefs Wendie

7. [​IMG]

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik zou dan eerst twee dagen bijhouden op welke tijden hij nu komt.
    Dan kun je de tijden een beetje toepassen op zijn tijden.
    En dan denk ik dat je gewoon uit moet gaan van 3 uur tussen de voedingen de eerste week en dan steeds met een kwartier rekken.
    Je hebt namelijk kans als je gelijk met 4 uur begint dat hij 's nachts wil gaan inhalen en dan heel vaak komt.

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
  10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hmmm jammer...ik moest Tygo van het schema wakker houden tot zeker 16:15 uur nou...meneer is om 15:45 uur in slaap gesukkeld hihihi.

Nou ja het zij zo...

Wat een skatjes van een babies!

Zoooo ik lekte gister BV ! ! (terwijl ik FV geef).
    Omdat het gisteravond zoooo vreselijk benauwd was bij ons op de bovenverdieping ging ik alleen slapen in mijn eva kostuum nou ja met onderbroek aan.
    Tygo had een "pesto"broek dus die ging ik dus half naakt verschonen. Maar omdat Tygo de nare gewoonte heeft om verder te poepen wanneer hij een schone luier heeft hing ik dus boven de commode geleund met hem te keuvelen.
    Ik sta op en ik hoor de druppels op de vloer vallen! ! En op de commode een plasje BV ? ?
    Nahhh komt wel een beetje laat op gang zeg na 1 maand! !
    Want ik verloor wel eens een druppie maar dit was echt gewoon best veel en opvallend.
    Maarre ik ga natuurlijk nu niet meer aan BV beginnen dat begrijpen jullie wel...
    Raar hoor... dus ik heb weer van die "Senseo" pads in mijn BH

11. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Zo Indi heeft net kennis gemaakt met Karsten en mama heeft besloten dat dit haar schoonzoon gaat worden :D Het was erg gezellig met Sen en haar man...
    Even een leuke foto:

12. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Whahaha het eerste Forum Juli Babies-Koppel!

13. kwebbels

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wat een cuties!

15. lief... en met de armpjes door elkaar heen... cute!

16. kwebbels

Ja leuk koppeltje he :D

En na de tip van Sen om Indi op haar buikje te leggen in de box (ze valt namelijk in slaap op mijn arm maar zodra ik haar weg leg in de box of haar bedje dan word ze na 2 min weer wakker.) en bed ligt ze nu al heerlijk 1,5 uur te slapen in de box:

17. kwebbels

Dus ik ga zo maar even snel avond eten want de hele week is mijn eten koud doordat zij dus alleen maar op mijn arm wil slapen...Nu is de oplossing dus gevonden :D

18. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Eet smakelijk meis!

19. kwebbels

Ik heb alles wel gelezen maar niet alles is blijven hangen.

Miss Sil; ik hoop dat het toch snel wat beter word voor je, de thuissituatie. Het kost veel energie al dat gepieker enzo!

Ik lees dat Brenden nu op de kinderkamer ligt in het ZH. Ik hoop dat het echt heel snel weer beter met hem gaat want het lijkt me echt verschrikkelijk als je kleintje in het ZH ligt. :(

Silla; hopen dat het schema een beetje lukt. Misschien dat je het schema wat aan kan passen aan jezelf?

De rest weet ik niet meer en ik ga nu ook ff eten dus dat komt misschien later nog wel!

20. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Ik snapte je al hoor ;)
    Ow combi voeding moet je niet doen hoor hihihi het is gewoon de bedoeling dat een baby één soort voeding krijgt en niet twee. Ik kon even niet anders omdat wij niet wisten wat de oorzaak was van het 24 uur per dag huilen van Nilo.

Senn en ik spreken elkaar wekelijks aan de foon, en ik legde het probleem aan haar voor. Aangezien het CB erg moeilijk doet over extra voeding vroeg ik haar mening aangezien Nilo zelfs NA 210 cc voeding doodleuk zijn halve arm in zijn mond stopte van de honger :(

Senn adviseerde mij om eens te kijken of Forte (voor baby's die onverzadigbaar zijn) door zijn gewone voeding te mengen, en het werkt!
    Forte is echt voor baby's die NOOIT genoeg krijgen van eten, dus het is niet gemaakt om babytjes door te laten slapen..
    Het is nu wel de bedoeling dat wij overstappen op Forte want de Hypoallergeen voeding blijkt nu niet meer zijn werk te doen door de combinatie. Hypoallergeen is ter voorkoming van koemelkallergie, en in Forte zit koemelk...dus Hypo allergeen zullen wij straks achterwege laten omdat deze geen functie meer heeft.
    Dus Forte moet je geven als gewone voeding niet voldoende is voor je baby. Want ook met Forte moeten ze aan de x aantal flessen per dag komen, is Forte te zwaar omdat je kind al verzadigd word met gewone voeding..dan moet je je kindje steeds wakker maken om te voeden.

Ben lekker de stad in geweest, en kreeg vanmorgen het nieuws dat mijn dinnetje is bevallen van een dochter (wist ik) en ze heet Giulia (wist ik :)). Van het weekend op kraambezoek, ben zo benieuwd naar haar :D :D :D Ik hoorde gewoon aan de kersverse papa dat hij van oor tot oor aan het glimlachen was van trots! Zo CUTE!

Deel Deze Pagina