Juli 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door go4baby, 20 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) zo doen jor en ik ook "leuke" Dingen met Novalie.. eendjes brood geven, mevrouw slaapt.. en dan zeg ik tegen jor, novalie vond het vast wel leuk?! zegt jor, ze sliep alleen maar.. Jaa maar anders huilde ze wel als ze het niet leuk vond ;)

En vandaag ging ik met "ze" mini-golfen en Novalie vond het wederom geweldig.. ze sliep weer alleen maar.

2. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Haha jah ach :p We hebben het leuk gehad...

Dat Sab Simplex, hoeveel druppels meoten er in de fles? Anyone?

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

4. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    :) wat een leukje bankje vol heb je zeg ;)

5. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Mooie foto Mirjam en een leuke site!

Wat cute Indi en Karsten samen! En zo te horen zit Senn vol goede tips, dus dat is handig om te weten! :D

Miss Sil, wat een vervelende situatie. Een dikke knuf voor jou!

Silla, wij willen ws ook niet al te lang wachten. Het heeft ook een jaar geduurd voordat ik zwanger was van Marin en, ondanks de bevalling, willen wij ook graag een tweede! Maar dan is het ook echt gebeurd!

Verder ben ik alles kwijt, ik ga even de badkamer poetsen! :(

6. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Wat leuk zeg ML. Mooi om te horen dat alles zo goed gaat bij jou! Echt fijn voor je!

7. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
  8. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ook toevallig, hier afgelopen nacht voor het eerst ook hetzelfde verhaal. Om de 2 uur en steeds halverwege de voeding in slaap vallen en echt niet meer verder willen drinken.

9. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Patries, ik vind het knap hoor, dat je Nilo helemaal zelf op de wereld hebt gezet en dat ondanks je eigen gezondheid zeg maar. Kan me ook goed voorstellen dat je voorlopig even afwacht wat nieuwe onderzoeken zeggen en hoe het met zijn viertjes loopt allemaal. Maar dat gevoel van nog eentje herken ik wel, alhoewel het bij ons niet meer zal gebeuren. Nouja, meis, kijk maar eens rustig hoe jullie er over een tijdje over denken.

Miss Sil, wat een ontzettende k*t situatie! Maar ik ben het met de andere meiden eens hoor. Houd het heft in eigen handen, het is jouw leven en dat van de kleine Genaro. En als het beter is tijdelijk (of voor altijd) verder te gaan zonder Des dan moet je daar serieus over denken. Ookal is dat natuurlijk een supermoeilijke beslissing. Maar hier kun je in ieder geval alles kwijt en van mij krijg je ook een dikke cyberknuf. Heel veel sterkte ermee meis!

ML, ziet eruit als een heerlijk dagje met je hele stel op het bankje!

Hier ook nog steeds last van de zwangerschapszeef, dus ben de rest even kwijt. Sorry!

Liefs,
    Lientje

10. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Nina het inbakenen is bij Patries. :)
    Zij geeft nu een combi voeding van Hypallergeen en Extra voor hongerige baby's van Nutrilon.

Wij geven Karsten Kruidvat eigen merk nr 1 en daarbij als hij hongerig blijft de Friso Extra voor hongerige baby's.

En lekker keuvelen moet kunnen toch, niemand die er last van heeft. ;)

11. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    ML...Nice familypic's!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
  13. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Ik dacht het al maar de mail had ik al verstuurd. ;)

14. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Zooo hier ligt er (weer) 1 op bed...
    We hebben om 18:15 uur 90 cc gedronken, daarna samen met papa heerlijk gebadderd (die was wonder boven wonder eens op vrijdag op tijd thuis), daarna nog 30cc gedronken en toen viel ie weer in slaap...dus naar boven in het eigen bedje genesteld in 't voedingskussen.
    Nu is Hugh aan het koken en gaan wij dus strakkies eten.
    Ondanks dat ik geen RUK gedaan heb muv met Tygo bezig zijn ben ik moe! Jeetje...ik hoop dat Tygo straks nog 1x komt en dan pas morgenochtend [-o<
    Alleen 't weekend wordt het alweer geklooi met 't schema...
    dan eten we bij mijn schoonouders hmmm dus geen baddertijd net als net. En er is ook de eerste avond v/d feestweek. Mijn moeder komt dan bij ons (gezien het maar tot ong. 23:00 uur duurt) oppassen maar ja ik twijfel of ik wel moet gaan. Maar ja aan de andere kant...moeders is ook wel aan een gezellig verzetje toe!
    En dan zondag gaan we bij de opa en stiefoma van Hugh eten, met de HELE BUPS dusss mega druk ohhh dat wordt dus weer niets...maar goed we zien 't wel...
    Maar tot nu toe gaat het redelijk 't schema. . . tis volgens mij niet haalbaar om exact aan de tijden en dingetjes te houden maar tot nu toe bevalt het me prima...

15. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Niesje, ML en Silla gefeliciteerd met de 1e vermaanddag van jullie kinders! :D

16. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Heb ik ook last van en ik heb nooit borstvoeding aan Karsten gegeven. :(

17. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Thanks!
    Wat gaat het hard he...pfff aan de ene kant vind ik het leuk want je merkt gewoon dat hij steeds meer interactie met je heeft enzo, maar aan de andere kant... strakkies krijgt ie alweer fruithappie enzo...en is ie baby-af :cry:

18. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat een lekker stelletje is dit toch! :)

En hoe laat werd Indi wakker?

19. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Echt irri, want gewoon een lichtgekleurd shirtje aan zonder de "Senseo"pads zit er dus niet in want voor je het weet heb je doorlekplekken op je shirt...en natuurlijk geen hond die daar wat van zegt als je het zelf niet op tijd door hebt...

20. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Lieverd een dikke knuf voor jou en als ik dit allemaal zo lees heb je denk ik al een beslissing gemaakt wat voor jou en Genaro het beste is al zou je het in je hart graag anders willen zien.

Deel Deze Pagina