Hier komt er ook geen meer bij die knoop is nu doorgehakt, uhh ik bedoel er in gelegd. Heb er ook totaal geen moeite mee.
En als ze gaan lopen en praten wordt het alleen maar leuker, dat beloof ik je. De interactie die je dan met je kind hebt is echt onbetaalbaar.
En wanneer krijg je vaak zo'n plek? Precies als je hem laat boeren over je schouder dan ligt er teveel gewicht op de tiet en gaat ie lekken.
Ik weet het...maar straks moet ik weer in het "gereel" want dan moet ik weer aan het werk! Enne zie er nu al tegen op...want ik kan me niet voorstellen dat ik de hele dag zonder Tygo ben...
Hooooiiiiii allemaal! wat een lieve foto's allemaal! En het eerste koppeltje is al gemaakt zag ik, helemaal lief! Zag ook een leuk gezinnetje langs komen, leuk dat het zo goed gaat bij jullie ml! Wie had dat nou een maand geleden gedacht?! Miss Sil, als ik jou was zou ik doen wat je broer zegt. Gewoon weer thuis gaan wonen, dit is geen situatie voor jou en Genaro. Thuis kun je weer even tot rust komen en alles even goed op een rijtje zetten en dat is misschien ook wel een idee voor je vriend, alles op een rijtje zetten. Belachelijk dat hij je gewoon alleen thuis achter laat zonder eten, geld of wat dan ook gewoon omdat hij vind dat jij iets 'fout' hebt gedaan Heb besloten om verder nergens meer op te reageren via msn en hyves enzo. Heb iedereen al een keer verteld als de baby er is horen jullie het wel. Kreeg ik toch nog even van een 'vriendin' te horen dat ze wel verwachte dat ik wel even zou laten weten als we richting het ziekenhuis gingen, ik laat het m'n eigen ouders nog niet eens weten als het zover is laat staan haar Beetje jammer, heb ook gezegd als de baby er is hoor of lees je het vanzelf wel. Zegt ze ja maar voor die tijd, ach dat moet je ook maar zelf weten.... dat dacht ik ook ja dat ik het zelf moet weten! Verder zit de eerste dag overtijd er straks alweer op, voelt eigenlijk niks anders als al die andere dagen dus we blijven gewoon door waggelen en zien wel wanneer de kleine zichzelf aan ons wil laten zien. Dikke knuf voor alle beebjes, bijna mama's en iedereen die er eentje nodig heeft of gewoon zin in een knuf heeft!
Ingrid...allereerst een hele dikke knuf voor jou! Je doet er goed aan om niet meer te reageren op zuks enne mijn dinnetje had het ook hoor! "Bel je me als het zover is" nou bij haar zwangerschap moesten we haar bijna de HELE zwangerschap met rust laten. Kregen te horen dat we haar niet moesten bellen blablabla en mij stalkte ze bijna elke dag!
Gelukkig heb ik dat niet. Kan niet wachten om aan het werk te gaan. 9 maanden thuis zitten is niets voor mij is gebleken, tis dat het niet anders kon.
Zo is het Silla! Dus ondanks de ongemakken en schema's en alles, moeten we er vooral van genieten van hoe cliche het ook klinkt het gaat zo ongelofelijk snel! Mijn eerste is pas 8 jaar geworden en dus al een hele vent. Hij heeft mij voor heel veel dingen niet meer nodig en zegt dat ook gewoon Aan de ene kant hard, maar aan de andere kant ben ik zo trots op hem en wat hij allemaal kan en doet. En hij is helemaal weg van zijn kleine zusje, dat is ook echt geweldig. Gelukkig is hij als we samen zijn nog vaak wel in voor een knuffel, heerlijk! maar natuurlijk niet als zijn vriendjes ofzo in de buurt zijn he? Liefs, Lientje
Er is er hier weer 1 wakker...THANKS SEN... Speentje geprobeerd maarre no luck! Zal ff een pic maken want zijn haar valt uit en heeft daardoor nu een hele rare plek hihihi
Kan me zooo goed voorstellen dat je al die goedbedoelde reacties spuugzat bent meis! Ik weet hoe het voelt. Maar het duurt nu echt niet lang meer voor jullie hoor. Ik duim dat je de tijd die nog rest een beetje happy doorkomt! Liefs, Lientje
Hmz ik had gegoogled en ik lees overal 15 druppels in een fles, vind het wel veel. Maar 7 werken er dus ook?