TYGO & HUGO SPAM! Volgens de wijkverpleegkundige is dit goed voor vader en zoon om te binden gezien we zo'n heftige bevalling hebben gehad. Uiteraard ook goed voor moeder en zoon hihi.
Ik verschoon inderdaad ook steeds de luiers.. Vond het al zo raar te lezen dat dit zeg maar niet hoeft.. Weet niet meer waar ik het had gelezen.. Maar zelf zou ik ook niet met een natte broek rond blijven lopen...
Bij mij is het nog niet eens 2 weken geleden en ik zou een nieuwe zwangerschap ook niet erg vinden, dus zo stom vind ik dat niet... Niet dat we er nu al weer mee bezig gaan hoor, want hier is de bedgym uiteraard ook nog niet geweest. Heb zelfs nog een aantal hechtingen Maar bij ons zal het denk ik ook niet heel lang duren.. Misschien zien we elkaar dan wel weer bij een nieuwe topic '2009' mama's
lijkt me ook niet goed om met een natte broek te blijven lopen/liggen. Weet dat het bij mijn oppas kindje nog wel eens gebeurde en nu nog, gelukkig is ze bijna zindelijk, en die heeft constant een schimmelinfectie of iets anders van een infectie daaronder zeg maar. Weet niet of het echt daardoor komt maar lijkt me niet dat het kan zonder dat er iets gebeurt.
Jeetje Miss Sil, jij hebt het ook niet makkelijk zeg... Ik kan me voorstellen dat je er toch over na zit te denken om weer terug te gaan naar huis.. Een time-out zou volgens mij helemaal niet zo'n gek idee zijn.. Deze spanningen zijn natuurlijk niet goed voor jou, maar ook niet voor Genaro.. Misschien dat je thuis toch meer rust krijgt.. Sterkte...
Miss Sil: het enige advies dat ik je kan geven is kies voor jezelf en voor Genaro! Als jij niet voor jezelf opkomt en voor je kindje, wie doet het dan? Als dat betekent een time out en al dan niet (tijdelijk) weer thuis gaan wonen, dan moet je dat doen. Dikke digiknuf voor jou en Genaro van ons!
even een vraagje, hadden jullie op een gegeven moment ook zo'n last van een gevoelige navel? Er is niks bijzonders aan te zien maar zodra er ook maar iets tegen aankomt of als ik of mijn vriend het aanraak is het best gevoelig. Heb al wel een paar x inmiddels een gelige navel gehad, leek wel op een blauwe plek van binnen uit dus vraag me af of het misschien nu ook wel komt omdat de baby aan het slaan/schoppen is.
MisSil: sterkte met deze lastige situatie. Ook ik denk dat je voor jezelf en Genaro rust moet creeren en vermoed dat dat bij je vriend momenteel niet lukt. Silla: niet gek hoor dat je aan een tweede zw.schap denkt, maar kan me voorstellen dat dat toch heftig is. Hier zei ik in het kraambed van Nick ook al dat ik best een tweede wilde, ongeveer een halve dag na mijn keizersnede. Het is volgens mij toch een oergevoel wat boven komt. en die bedgym komt vast wel weer een keer. Hier is het vandaag er weer eens van gekomen en moet zeggen nog wel wat gevoelig bij het litteken van mijn knip, maar het viel me mee... en een nieuwe zw.schap hier...wellicht nog een keer, maar dan toch echt pas over minstens een jaar ML mooie foto van je gezinnetje! en kwebbels en Sen: is de bruiloft al gepland Chris ligt voor de verandering nu ook een keer in de avond te slapen. Dat geeft toch best wat ruimte moet ik zeggen....lekker hoor. HOpelijk slaapt hij dan vannacht ook nog lekker.
Dames, even een vraagje... Vroeger had je bij de Rabobank van die 'Ikke-boeken'. Mijn ouders hebben er voor mij ook één helemaal vol geplakt.. Nu vroeg ik mij af of zulke boeken ook op een andere manier te krijgen zijn.. Of in ieder geval zulk soort boeken.. Lijkt me leuk om op die manier de ontwikkeling van Mikayla bij te houden. Heeft ze later dan nog wat aan, want ik kijk nog geregeld in die van mijzelf...
Volgens mij hebben ze nog van die boeken bij de rabobank. Want iik ging laatst een spaarrekening voor Mayron openen en toen kon ik kiezen tussen allemaal heeeele leuke dingetjes en ik kon ook zo'n ikkeboek kiezen maar heb wat anders genomen (Groen badjasje met voelsprieten ) En anders zijn zulke boeken in elke boekhandel volgens mij wel te krijgen...